Hvad fik du i julekalenderen?

Skrevet i Generelt

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 18. december 2020, 13:39
Fredsk BK sagde:
AC Arles Avignon sagde:
Fredsk BK sagde:
AC Arles Avignon sagde:
]

Nej du har ret, jeg har aldrig været på udkig efter spillere til 50+ mio. Som det er nu med statsloftet er der ingen grund til at bruge mere end 30 mio på en enkel spiller. Alt over det mener jeg er spild af Credits.
Måske er det derfor, at du aldrig har vundet et lands bedste divisionen smiley
LOL. Kan se at det er heller ikke tilfældet i forhold til din klub, selvom du har spillet flere sæsoner end mig, hvordan kan det være?

Kan se du ikke engang har en top 5..

Når det så er sagt, tror jeg at enhver klub med 100 mio. kan vinde de fleste ligaer hvis klubben køber en masse gode 33-34-årige.
Det var ikke for at starte en krig.. Derfor blinkesmiley - det mest fredsskabende ikon på internettet.
Hvis man virkelig vil vinde titler og gøre det regelmæssigt, kan man ikke lave et hold med 20 mio pr spiller.. Det var min eneste pointe smiley
Det tror jeg godt man kan. Desuden blinkesmiley som fredssymbol? Det er da symbolet på den overlegne der siger "Jeg er klogere end dig, men det ved vi jo begge to godt". smiley

Især hvis smileyen følger en flabbet kommentar ude af kontekst.

Min pointe er bare, hvorfor klandre du, en managerder ikke har været tæt på, mig, en manager der af flere omgange har ligget øverst i Ligue 1 for aldrig at have vundet en af de bedste ligaer? I en diskussion om køb af spillere.

FC Aquador (STOPPET) 18. december 2020, 15:04
Jeg synes min tråd har taget en negativ drejning. Kan i ikke debattere på discorden eller lave en ny tråd der er relevant for jeres emne? smiley

Thorshammer United (EPU) 20. december 2020, 12:22
I dag blev det en værdiløs gave for mit vedkommende og med en lang næse: "Forbedring af dine spilleres humør med 90 point". Mine spillere var i top i forvejen smiley

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 20. december 2020, 12:27
Jeg synes dagens gave var god fordi jeg er for doven til at styre mine spilleres humør, det kræver for meget taktikfnidder.

FC HimmelBold (Pistol Pete) 23. december 2020, 10:26
Nogen der har en ide om hvor lang tid frem man kan vente med at indløse gaverne fra julekalenderen (fx 5 % reparation af stadion) ?
31/12 måske ?

mestrenerealmadrid (jannik) 25. december 2020, 02:16
Hvad var der i d. 24.? Jeg glemte satme at åbne den

hyblerne (hashern) 25. december 2020, 02:33
ja det var da lidt øv for dig :/

Et fordelagtigt sponsorat med Julemanden

En ekstra ungdoms­spiller

Dobbelt op på tilskuere til dine næste 3 hjemme­bane­kampe

(sponsorat med Julemanden var ikke voldsomt fordelagtigt)

Thorshammer United (EPU) 25. december 2020, 10:57
Den sponsorat fra julemanden Dennis er ikke gennemtænkt.

Min oprindelige sponsorat var på 525000 i grundbeløb og en bonus på 90000 for 8 plads.

Julemandens sponsorat lød på 590000 grundbeløb og 0 i bonus som jeg valgte at indløse straks uden at regne tingene igennem, med den resultat at jeg får en tab på 25.000 hvis jeg ender mellem de 8 bedste smiley.

FC Bombe Bombe (Chill) 25. december 2020, 14:27
Thorshammer United sagde:
Den sponsorat fra julemanden Dennis er ikke gennemtænkt.

Min oprindelige sponsorat var på 525000 i grundbeløb og en bonus på 90000 for 8 plads.

Julemandens sponsorat lød på 590000 grundbeløb og 0 i bonus som jeg valgte at indløse straks uden at regne tingene igennem, med den resultat at jeg får en tab på 25.000 hvis jeg ender mellem de 8 bedste smiley.
Men hvis du ender uden for top 8 var det jo det rigtige valg

Thorshammer United (EPU) 26. december 2020, 18:20
Hvad var der bag låge 19? Den glemte jeg at åbne smiley
Besvar