Hvad fik du i julekalenderen?

Skrevet i Generelt

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 18. december 2020, 13:09
Lyon sagde:
AC Arles Avignon sagde:

Det er ikke 50 mio. Jeg har aldrig set en spiller gå for 50+ mio.

Og hvis det er sket taler vi om dårlige handler.

Selv ham her, som er en af spillets mest talentfulde spillere går for 43 mio.


https://www.virtualmanager.com/players/13771687-alfie-moore/history


Hvilket jeg personligt mener er alt for dyrt. Aldrig giv mere end 30 mio for en spiller, det kan ikke betale sig.
Handler det ikke om udbud og efterspørgsel. Jeg har flere spillere, som jeg har givet over 50 mio. for. Vil man have de bedste spillere, som andre også vil have, skal man punge ud smiley
Ja det er rigtig. Det jeg mener er at det ikke kan betale sig. Ser man på de andre hold i Ligue 1 har de spillere som de har købt for mellem 10-30 mio. og de ligger over dig i ligaen og tjener derfor ligeså meget eller mere.

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 18. december 2020, 13:09
AC Arles Avignon sagde:
]

Nej du har ret, jeg har aldrig været på udkig efter spillere til 50+ mio. Som det er nu med statsloftet er der ingen grund til at bruge mere end 30 mio på en enkel spiller. Alt over det mener jeg er spild af Credits.
Måske er det derfor, at du aldrig har vundet et lands bedste division smiley

Men kan godt følge dig.. Ud fra et økonomisk perspektiv kan det aldrig betale sig at give mere end 30 mio for en spiller, hvis man ikke har tænkt sig at sælge smiley

Bad Intentions (Good Morning Mr Leb) 18. december 2020, 13:11
Ja, jeg tror stadig at Juventus FC holder rekorden for dyreste spiller solgt. Kan ikke huske navnet, men holy **** en sum.

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 18. december 2020, 13:11
Fredsk BK sagde:
AC Arles Avignon sagde:
]

Nej du har ret, jeg har aldrig været på udkig efter spillere til 50+ mio. Som det er nu med statsloftet er der ingen grund til at bruge mere end 30 mio på en enkel spiller. Alt over det mener jeg er spild af Credits.
Måske er det derfor, at du aldrig har vundet et lands bedste divisionen smiley
LOL. Kan se at det er heller ikke tilfældet i forhold til din klub, selvom du har spillet flere sæsoner end mig, hvordan kan det være?

Kan se du ikke engang har en top 5..

Når det så er sagt, tror jeg at enhver klub med 100 mio. kan vinde de fleste ligaer hvis klubben køber en masse gode 33-34-årige.

Bad Intentions (Good Morning Mr Leb) 18. december 2020, 13:13
Er lige kommet tilbage idag efter halvandet års pause. Vman ser stadig tørt ud lol.

Tokyo (CK) Crew 18. december 2020, 13:17
AC Arles Avignon sagde:
Lyon sagde:
AC Arles Avignon sagde:

Det er ikke 50 mio. Jeg har aldrig set en spiller gå for 50+ mio.

Og hvis det er sket taler vi om dårlige handler.

Selv ham her, som er en af spillets mest talentfulde spillere går for 43 mio.


https://www.virtualmanager.com/players/13771687-alfie-moore/history


Hvilket jeg personligt mener er alt for dyrt. Aldrig giv mere end 30 mio for en spiller, det kan ikke betale sig.
Handler det ikke om udbud og efterspørgsel. Jeg har flere spillere, som jeg har givet over 50 mio. for. Vil man have de bedste spillere, som andre også vil have, skal man punge ud smiley
Ja det er rigtig. Det jeg mener er at det ikke kan betale sig. Ser man på de andre hold i Ligue 1 har de spillere som de har købt for mellem 10-30 mio. og de ligger over dig i ligaen og tjener derfor ligeså meget eller mere.
Ahhh ja, det kan jeg godt se. Man skal så også tage i betragtning at spillerne hos konkurrenterne er tudse gammel. Sammenligner du mit fremtidige hold om et par måneder, vil jeg kunne vinde mere end dem med 30 mio. pr spillere. smiley

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 18. december 2020, 13:19
Saint Laurent sagde:
Er lige kommet tilbage idag efter halvandet års pause. Vman ser stadig tørt ud lol.
Join Discord. Det er helt klart sjovere at hane nogle at snakke med om spillet smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 18. december 2020, 13:21
Lyon sagde:
AC Arles Avignon sagde:
Lyon sagde:
AC Arles Avignon sagde:

Det er ikke 50 mio. Jeg har aldrig set en spiller gå for 50+ mio.

Og hvis det er sket taler vi om dårlige handler.

Selv ham her, som er en af spillets mest talentfulde spillere går for 43 mio.


https://www.virtualmanager.com/players/13771687-alfie-moore/history


Hvilket jeg personligt mener er alt for dyrt. Aldrig giv mere end 30 mio for en spiller, det kan ikke betale sig.
Handler det ikke om udbud og efterspørgsel. Jeg har flere spillere, som jeg har givet over 50 mio. for. Vil man have de bedste spillere, som andre også vil have, skal man punge ud smiley
Ja det er rigtig. Det jeg mener er at det ikke kan betale sig. Ser man på de andre hold i Ligue 1 har de spillere som de har købt for mellem 10-30 mio. og de ligger over dig i ligaen og tjener derfor ligeså meget eller mere.
Ahhh ja, det kan jeg godt se. Man skal så også tage i betragtning at spillerne hos konkurrenterne er tudse gammel. Sammenligner du mit fremtidige hold om et par måneder, vil jeg kunne vinde mere end dem med 30 mio. pr spillere. smiley
Mine er ikke tudsegamle endnu smiley
Men ingen tvivl om at dit hold kommer til at ligge i toppen af Vman i lang tid.

Tokyo (CK) Crew 18. december 2020, 13:25
Kyoto Okami FC sagde:
Lyon sagde:
AC Arles Avignon sagde:
Lyon sagde:
AC Arles Avignon sagde:

Det er ikke 50 mio. Jeg har aldrig set en spiller gå for 50+ mio.

Og hvis det er sket taler vi om dårlige handler.

Selv ham her, som er en af spillets mest talentfulde spillere går for 43 mio.


https://www.virtualmanager.com/players/13771687-alfie-moore/history


Hvilket jeg personligt mener er alt for dyrt. Aldrig giv mere end 30 mio for en spiller, det kan ikke betale sig.
Handler det ikke om udbud og efterspørgsel. Jeg har flere spillere, som jeg har givet over 50 mio. for. Vil man have de bedste spillere, som andre også vil have, skal man punge ud smiley
Ja det er rigtig. Det jeg mener er at det ikke kan betale sig. Ser man på de andre hold i Ligue 1 har de spillere som de har købt for mellem 10-30 mio. og de ligger over dig i ligaen og tjener derfor ligeså meget eller mere.
Ahhh ja, det kan jeg godt se. Man skal så også tage i betragtning at spillerne hos konkurrenterne er tudse gammel. Sammenligner du mit fremtidige hold om et par måneder, vil jeg kunne vinde mere end dem med 30 mio. pr spillere. smiley
Mine er ikke tudsegamle endnu smiley
Men ingen tvivl om at dit hold kommer til at ligge i toppen af Vman i lang tid.
Du er også et af de få undtagelser smiley

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 18. december 2020, 13:28
AC Arles Avignon sagde:
Fredsk BK sagde:
AC Arles Avignon sagde:
]

Nej du har ret, jeg har aldrig været på udkig efter spillere til 50+ mio. Som det er nu med statsloftet er der ingen grund til at bruge mere end 30 mio på en enkel spiller. Alt over det mener jeg er spild af Credits.
Måske er det derfor, at du aldrig har vundet et lands bedste divisionen smiley
LOL. Kan se at det er heller ikke tilfældet i forhold til din klub, selvom du har spillet flere sæsoner end mig, hvordan kan det være?

Kan se du ikke engang har en top 5..

Når det så er sagt, tror jeg at enhver klub med 100 mio. kan vinde de fleste ligaer hvis klubben køber en masse gode 33-34-årige.
Det var ikke for at starte en krig.. Derfor blinkesmiley - det mest fredsskabende ikon på internettet.
Hvis man virkelig vil vinde titler og gøre det regelmæssigt, kan man ikke lave et hold med 20 mio pr spiller.. Det var min eneste pointe smiley
Besvar