Høretelefoner med tilsvarende lyd som iPhones ?

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 9. marts 2023, 17:29
Hej elektronik hoveder

Jeg er på udkig efter nogen lyttelapper, som der har samme lyd ligesom de wired af iPhones - men de holder simpelthen ikke i særlig langtid, så hvad kan ellers være et alternativ istedet ? Hvis nogen har erfaring med dette :-)`

På forhånd tak for interessen

Bjørnholt FC (And then what) 11. marts 2023, 13:59
Op

Bjørnholt FC (And then what) 19. marts 2023, 05:34
Bjørnholt FC sagde:
Op

Ignotus (--) 20. marts 2023, 15:38
Jeg har prøvet de forskellige Jabra modeller. Jeg falder altid tilbage til Airpods, da jeg har iPhone og det bare altid spiller. Jabra faldt hele tiden ud og ind af forbindelsen.

Tokyo (CK) Crew 20. marts 2023, 16:25
Hvor meget bruger du dine lyttelapper? Op til 6 timer på en opladning og 30 timer for den der oplader etui for AirPods lyder da som lang tid i min optik smiley

Bjørnholt FC (And then what) 22. marts 2023, 20:19
Team Aries sagde:
Jeg har prøvet de forskellige Jabra modeller. Jeg falder altid tilbage til Airpods, da jeg har iPhone og det bare altid spiller. Jabra faldt hele tiden ud og ind af forbindelsen.
Så du har aldrig oplevet problemer med, at iPhones har tendens til at ryge ud ag ørene og holder op med at virke i lyden kort tid efter taget i brug ?

Bjørnholt FC (And then what) 22. marts 2023, 20:21
Lyon sagde:
Hvor meget bruger du dine lyttelapper? Op til 6 timer på en opladning og 30 timer for den der oplader etui for AirPods lyder da som lang tid i min optik smiley
Ved ikke lige hvad for nogle slags du snakker om ? Jeg oplader ihvertfald ikke mine

FirkløverFC (Frederik) 23. marts 2023, 07:45
Bjørnholt FC sagde:
Team Aries sagde:
Jeg har prøvet de forskellige Jabra modeller. Jeg falder altid tilbage til Airpods, da jeg har iPhone og det bare altid spiller. Jabra faldt hele tiden ud og ind af forbindelsen.
Så du har aldrig oplevet problemer med, at iPhones har tendens til at ryge ud ag ørene og holder op med at virke i lyden kort tid efter taget i brug ?
Jeg kører på 2. sæt Airpods på 7. år. Og købte sæt nr. 2 i oktober 2022 fordi jeg mistede dem på en bytur. :/

De har altid virket super, de har endda været med i vaskemaskine et par gange. smiley
Havde ikke købt nye, hvis jeg ikke havde mistet dem. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 23. marts 2023, 11:13
FirkløverFC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Team Aries sagde:
Jeg har prøvet de forskellige Jabra modeller. Jeg falder altid tilbage til Airpods, da jeg har iPhone og det bare altid spiller. Jabra faldt hele tiden ud og ind af forbindelsen.
Så du har aldrig oplevet problemer med, at iPhones har tendens til at ryge ud ag ørene og holder op med at virke i lyden kort tid efter taget i brug ?
Jeg kører på 2. sæt Airpods på 7. år. Og købte sæt nr. 2 i oktober 2022 fordi jeg mistede dem på en bytur. :/

De har altid virket super, de har endda været med i vaskemaskine et par gange. smiley
Havde ikke købt nye, hvis jeg ikke havde mistet dem. smiley
Aww man, det typiske scenarie :/ kan du evt. smide et link på dem, som du har har haft gode erfaringer med ? tak for interessen <3

FirkløverFC (Frederik) 23. marts 2023, 11:24
Bjørnholt FC sagde:
FirkløverFC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Team Aries sagde:
Jeg har prøvet de forskellige Jabra modeller. Jeg falder altid tilbage til Airpods, da jeg har iPhone og det bare altid spiller. Jabra faldt hele tiden ud og ind af forbindelsen.
Så du har aldrig oplevet problemer med, at iPhones har tendens til at ryge ud ag ørene og holder op med at virke i lyden kort tid efter taget i brug ?
Jeg kører på 2. sæt Airpods på 7. år. Og købte sæt nr. 2 i oktober 2022 fordi jeg mistede dem på en bytur. :/

De har altid virket super, de har endda været med i vaskemaskine et par gange. smiley
Havde ikke købt nye, hvis jeg ikke havde mistet dem. smiley
Aww man, det typiske scenarie :/ kan du evt. smide et link på dem, som du har har haft gode erfaringer med ? tak for interessen <3
Det er de her jeg har nu.
https://www.power.dk/tv-og-lyd/hovedtelefoner/true-wireless-hovedtelefoner/apple-airpods-2nd-gen-2019/p-1513023/store/3829/?gclid=EAIaIQobChMIhp_1uerx_QIV35BoCR1vSgiNEAQYAyABEgLakPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Dem jeg havde rigtigt lang tid var bare 1. gen af dem.
Besvar