Høretelefoner med tilsvarende lyd som iPhones ?

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 25. april 2023, 22:36
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Op

Bjørnholt FC (And then what) 26. april 2023, 17:35
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Op

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 27. april 2023, 15:57
Bjørnholt FC sagde:
Jeg kom til at tænke på Beats By Dre - er det værd at få kigget efter, hvis nogen har erfaring med dem ?
Det er jo Apple der ejer det, så det er primært design du betaler for. Jeg synes deres egne produkter er bedre og de vil nok som brand heller ikke sælge noget bedre end deres egne ting smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 27. april 2023, 15:58
Bjørnholt FC sagde:
Tyrkiet sagde:
Bruger AirPods når det skal være lige til og AirPods Max ellers. Vild god lyd.
Hvilke slags af dem bruger du ?
Helt almindelige trådløse Airpods (ikke Pro) når jeg er på farten og det bare skal være småt og lige til. Ellers bruger jeg Max, det er jo bøffer og lidt mere klodsede, men lyden er suveræn, både noise cancelling, men også selve lydkvaliteten + brugervenligheden ift. at ændre mode. Man kan vælge ANC, transparant lyd osv

Bjørnholt FC (And then what) 28. april 2023, 17:15
[quote=Tyrkiet]
[quote=Bjørnholt FC]
Jeg kom til at tænke på Beats By Dre - er det værd at få kigget efter, hvis nogen har erfaring med dem ?
[/quote]

Det er jo Apple der ejer det, så det er primært design du betaler for. Jeg synes deres egne produkter er bedre og de vil nok som brand heller ikke sælge noget bedre end deres egne ting smiley
[/quote]

Oh I see, vidste jeg slet ikke - makes sense now, tak for info brormand



[quote=Tyrkiet]
Bruger AirPods når det skal være lige til og AirPods Max ellers. Vild god lyd.
[/quote]

Hvilke slags af dem bruger du ?
[/quote]

Helt almindelige trådløse Airpods (ikke Pro) når jeg er på farten og det bare skal være småt og lige til. Ellers bruger jeg Max, det er jo bøffer og lidt mere klodsede, men lyden er suveræn, både noise cancelling, men også selve lydkvaliteten + brugervenligheden ift. at ændre mode. Man kan vælge ANC, transparant lyd osv
[/quote]


Ved ærlig talt snart ikke om jeg bare helt skal droppe at prøve Apples produkter haha - lyden er jo dejlig nok (var de som sagt i de wirede af dem), men når man hele tiden skal sidde op rette dem til osv - oh hell naw

Bjørnholt FC (And then what) 28. april 2023, 17:16
Jeg er ikke van til at bruge Vman længere, bær lige over for min dårlige citering holy moly

Bjørnholt FC (And then what) 29. april 2023, 20:58
Op

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 30. april 2023, 20:21
Bjørnholt FC sagde:
Jeg er ikke van til at bruge Vman længere, bær lige over for min dårlige citering holy moly
Pers Løver gør det alligevel hele tiden, så vi er vant til det smiley Og stop med at tude, køb nu bare nogle AirPods. Falder de ud så tape dem fast <3

Bjørnholt FC (And then what) 3. maj 2023, 23:30
Tyrkiet sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Jeg er ikke van til at bruge Vman længere, bær lige over for min dårlige citering holy moly
Pers Løver gør det alligevel hele tiden, så vi er vant til det smiley Og stop med at tude, køb nu bare nogle AirPods. Falder de ud så tape dem fast <3
Nej, de er lort - og ikke fortæl mig hvad jeg skal gøre

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 4. maj 2023, 12:31
Bjørnholt FC sagde:
Tyrkiet sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Jeg er ikke van til at bruge Vman længere, bær lige over for min dårlige citering holy moly
Pers Løver gør det alligevel hele tiden, så vi er vant til det smiley Og stop med at tude, køb nu bare nogle AirPods. Falder de ud så tape dem fast <3
Nej, de er lort - og ikke fortæl mig hvad jeg skal gøre
nurh ❤️
Besvar