Høretelefoner med tilsvarende lyd som iPhones ?

Skrevet i Off-topic

Klopps Kids (NN) 11. maj 2023, 16:48
Driver United sagde:
Kan du ikke bare købe nogle? Jeg tror du har fået de svar der kan gives..
Der kan skrives forslag i tråden her helt frem til d. 31/12/23 kl. 23.59. Først derefter vil der blive foretaget et køb af nye høretelefoner.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 11. maj 2023, 23:02
Hvis du har en af Hifiklubbens butikker i nærheden skulle du gerne kunne prøve nogle forskellige derinde. Så kan du sikkert få tjekket pasform og lyd i dem. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 12. maj 2023, 13:50
FirkløverFC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Lyden i de trådløse er desværre dårligere end i de wired

Så jeg søger nogen, som har en lyd tilsvarende lyd som der i iPhones wired - nogle bud ?
Hvordan konstaterer du det?
https://www.media.io/iphone/apple-airpods-apple-earpods.html

Du har sikkert ret. smiley
Jeg kan ikke høre forskel, så bare for at være nysgerrig. smiley
Det som jeg oplever til forskel fra de wired er, at lyden i ear podsne larmer mere ind i ørene fremfor så meget andet - og når de alligevel så også ligesom med dem stopper med at virke i den ene af høretelefonerne efter kort tid ja, whats the point then haha. Jeg kan ihvertfald tydeligt mærke forskel hvor lyden er mest fremtrædende, det bliver ubalanceret i længden

Bjørnholt FC (And then what) 12. maj 2023, 13:51
FC Deluga sagde:
Hvis du har en af Hifiklubbens butikker i nærheden skulle du gerne kunne prøve nogle forskellige derinde. Så kan du sikkert få tjekket pasform og lyd i dem. smiley
Det er også der, at jeg er begyndt på at tage hen istedet for Elgiganten - er du dum deres kundeservice er gusten

Bjørnholt FC (And then what) 12. maj 2023, 13:54
FC Mondas sagde:
Driver United sagde:
Kan du ikke bare købe nogle? Jeg tror du har fået de svar der kan gives..
Der kan skrives forslag i tråden her helt frem til d. 31/12/23 kl. 23.59. Først derefter vil der blive foretaget et køb af nye høretelefoner.
Yeah, det sku mere eller mindre der hvor det er endt med at komme til

Bjørnholt FC (And then what) 13. maj 2023, 13:47
Bjørnholt FC sagde:
Op

Bjørnholt FC (And then what) 14. maj 2023, 13:34
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Op

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 14. maj 2023, 13:41
Bjørnholt FC sagde:
FC Deluga sagde:
Hvis du har en af Hifiklubbens butikker i nærheden skulle du gerne kunne prøve nogle forskellige derinde. Så kan du sikkert få tjekket pasform og lyd i dem. smiley
Det er også der, at jeg er begyndt på at tage hen istedet for Elgiganten - er du dum deres kundeservice er gusten
Elgigantens kundeservice?
Den har været skeptisk længe.

Vil helt klart anbefale at prøve nogle inden du køber. Rigtig mange anbefaler Jabra Elite in ears. Har selv planer om at tage til Hifiklubben for at prøve forskellige af inklusive Jabra Elite da jeg også skal bruge nye in ears. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 15. maj 2023, 17:30
FC Deluga sagde:
Bjørnholt FC sagde:
FC Deluga sagde:
Hvis du har en af Hifiklubbens butikker i nærheden skulle du gerne kunne prøve nogle forskellige derinde. Så kan du sikkert få tjekket pasform og lyd i dem. smiley
Det er også der, at jeg er begyndt på at tage hen istedet for Elgiganten - er du dum deres kundeservice er gusten
Elgigantens kundeservice?
Den har været skeptisk længe.

Vil helt klart anbefale at prøve nogle inden du køber. Rigtig mange anbefaler Jabra Elite in ears. Har selv planer om at tage til Hifiklubben for at prøve forskellige af inklusive Jabra Elite da jeg også skal bruge nye in ears. smiley
Yep - glemmer aldrig dengang min mor skulle vente et ½ år på at få sin pc tilbage fra reparation af haha - tak for din hjælp :-)`

Bjørnholt FC (And then what) 18. maj 2023, 19:52
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Op
Besvar