FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

Jonni (JOA - Jonni) 24. juni 2011, 19:13
Skycrawlers Seniors FC sagde:
Hvorfor har han dog ikke bare selv meldt sig ind i en liga?
Han har kun 8 spillere... For mig lyder det som om han vil have jeg skal handle ind for 200k. tjek selv beskeden^

Slettet klub 24. juni 2011, 20:27
Jeg er også feriepassersmiley Har været det for Blue Penguins FC og Red Pønix LFCsmiley Kan jeg komme på listen?smiley

Excelsior United (FH) 27. juni 2011, 00:25
Dyrting FC sagde:
Jeg er også feriepassersmiley Har været det for Blue Penguins FC og Red Pønix LFCsmiley Kan jeg komme på listen?smiley
Det er dem som skal give en anbefaling så du kan komme på listensmiley

Slettet klub 27. juni 2011, 00:33
Gibraltar Athletic sagde:
Dyrting FC sagde:
Jeg er også feriepassersmiley Har været det for Blue Penguins FC og Red Pønix LFCsmiley Kan jeg komme på listen?smiley
Det er dem som skal give en anbefaling så du kan komme på listensmiley
Iordensmiley Så kommer jeg nok ikke på, da de aldrig er på forumsmiley

Jonni (JOA - Jonni) 27. juni 2011, 03:40
Dyrting FC sagde:
Gibraltar Athletic sagde:
Dyrting FC sagde:
Jeg er også feriepassersmiley Har været det for Blue Penguins FC og Red Pønix LFCsmiley Kan jeg komme på listen?smiley
Det er dem som skal give en anbefaling så du kan komme på listensmiley
Iordensmiley Så kommer jeg nok ikke på, da de aldrig er på forumsmiley
smiley

AC Oreneo (Rene) 27. juni 2011, 17:11
jeg anbefaler på det varmeste Rødovre AC , der var feriepasser mens jeg var på ferie i 6 dage, i nogle tilfælde var trænnings resultaterne bedre end mine egne.

AC Oreneo

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 27. juni 2011, 17:18
AC Oreneo sagde:
jeg anbefaler på det varmeste Rødovre AC , der var feriepasser mens jeg var på ferie i 6 dage, i nogle tilfælde var trænnings resultaterne bedre end mine egne.

AC Oreneo
Det er hermed noteret.

Deomann . . smiley

Fc FSB (Frederik) 27. juni 2011, 19:25
Søger feriepasser fra og med d.9 Juli og 10 dage frem smiley

Hilsen
Frederik

Slettet klub 28. juni 2011, 01:31
Real Nyborg sagde:
AC Oreneo sagde:
jeg anbefaler på det varmeste Rødovre AC , der var feriepasser mens jeg var på ferie i 6 dage, i nogle tilfælde var trænnings resultaterne bedre end mine egne.

AC Oreneo
Det er hermed noteret.

Deomann . . smiley
hmm Deomann, jeg var på 6 anbefalinger og har lige fået en til, giver det ikke 7 smiley

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 28. juni 2011, 21:02
Rødovre AC sagde:
Real Nyborg sagde:
AC Oreneo sagde:
jeg anbefaler på det varmeste Rødovre AC , der var feriepasser mens jeg var på ferie i 6 dage, i nogle tilfælde var trænnings resultaterne bedre end mine egne.

AC Oreneo
Det er hermed noteret.

Deomann . . smiley
hmm Deomann, jeg var på 6 anbefalinger og har lige fået en til, giver det ikke 7 smiley
Jeg er sikker på du kun havde 5 anbefalinger for du lå på listen som nr 7 og med 1 anbefalingen kom du op på 6 og rykket en plads frem på listen som nr 6

Deomann
Besvar