FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

Slettet klub 29. juni 2011, 09:18
Real Nyborg sagde:
Rødovre AC sagde:
Real Nyborg sagde:
AC Oreneo sagde:
jeg anbefaler på det varmeste Rødovre AC , der var feriepasser mens jeg var på ferie i 6 dage, i nogle tilfælde var trænnings resultaterne bedre end mine egne.

AC Oreneo
Det er hermed noteret.

Deomann . . smiley
hmm Deomann, jeg var på 6 anbefalinger og har lige fået en til, giver det ikke 7 smiley
Jeg er sikker på du kun havde 5 anbefalinger for du lå på listen som nr 7 og med 1 anbefalingen kom du op på 6 og rykket en plads frem på listen som nr 6

Deomann
jeg er nu også sikker, men du bstemmer da det er dig der styrer listen, og jeg gerne vil blive på den smiley

Slettet klub 1. juli 2011, 13:22
vil gerne anbefale Wesvardo.. Han passer mine venners klubber og skal også selv på ferie på lørdag så vil gerne have en feriepasser.

ps. Wesvardo vil vildt gerne..

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 1. juli 2011, 14:55
Kill That Team sagde:
vil gerne anbefale Wesvardo.. Han passer mine venners klubber og skal også selv på ferie på lørdag så vil gerne have en feriepasser.

ps. Wesvardo vil vildt gerne..
Kan dine venner ikke selv anbefale Wesvardo????

Slettet klub 1. juli 2011, 18:26
nej.. de er på ferie og han passer på deres baner og tæner og sådan.

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 2. juli 2011, 01:50
Kill That Team sagde:
nej.. de er på ferie og han passer på deres baner og tæner og sådan.
Så venter vi til de kommer fra ferie af så de selv kan gi en anbefalingen

Deomann

Slettet klub 2. juli 2011, 09:27
jamen så er ferien jo slut og så skal der jo ikke være feriepasser. jeg er jo også hans ven?

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 2. juli 2011, 12:59
Kill That Team sagde:
jamen så er ferien jo slut og så skal der jo ikke være feriepasser. jeg er jo også hans ven?
når man har fået passet sit hold imens man er på ferie og er kommet hjem så kan man smide en anbefalingen herinden el til mig i et brev, ikke få kommer han på listen. det kan godt være du oz er hans ven man han passer vel ikke dit hold lige nu

Slettet klub 6. juli 2011, 13:43
Jeg vil gerne smide en anbefaling til Real Nyborg! Passede min klub i en uge, og gik perfekt smiley

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 6. juli 2011, 23:37
Kakaomåne sagde:
Jeg vil gerne smide en anbefaling til Real Nyborg! Passede min klub i en uge, og gik perfekt smiley
Det er hermed noteret. smiley

Deomann . .

Slettet klub 8. juli 2011, 08:35
jeg feriepsser ger ingen snyd hvis jeg misser en træning kvittere jeg med en 30dages vman licens
Besvar