Nervøs før/under fremlæggelser

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 14. december 2011, 22:12
Det er hvad man gør det til smiley

Jeg vil foreslå dig at lade vær med at tænke over det. Det betyder trods alt ikke det størstesmiley Jeg har altid set det som noget sjovt, og ikke noget negativt. Jeg kan love dig at denne metode virkersmiley Jeg gik op til engelsk mundtligt eksamen i folkeskolen med den indstilling, og jeg fik 12 smiley

Slettet klub 14. december 2011, 22:12
Alkoholdet Boldklub sagde:
Forestil dig, at alle du fremlægger for er nøgne.


Det virkede for mig, indtil jeg fik boner på under en præsentation af Hitlers idéer!
smiley

Slettet klub 14. december 2011, 22:13
Calcio Ajaccio sagde:
Det er hvad man gør det til smiley

Jeg vil foreslå dig at lade vær med at tænke over det. Det betyder trods alt ikke det størstesmiley Jeg har altid set det som noget sjovt, og ikke noget negativt. Jeg kan love dig at denne metode virkersmiley Jeg gik op til engelsk mundtligt eksamen i folkeskolen med den indstilling, og jeg fik 12 smiley
Lyder godt! smiley

Slettet klub 14. december 2011, 22:13
Sport Foreningen sagde:
Men så er det op til dig... Du skal bare slappe af, tage dybe indåndinger, så klarer du den. smiley
Jep. smiley

Slettet klub 14. december 2011, 22:14
Alkoholdet Boldklub sagde:
Forestil dig, at alle du fremlægger for er nøgne.


Det virkede for mig, indtil jeg fik boner på under en præsentation af Hitlers idéer!
smiley

Slettet klub 14. december 2011, 22:14
Hvis du er nervøs for at fremlægge for folk, du kender - tør jeg ikke tænke på, hvordan du vil kunne klare dig foran folk, du slet ikke kender.

Men prøv nogle af de andres råd.

Slettet klub 14. december 2011, 22:14
Alkoholdet Boldklub sagde:
Forestil dig, at alle du fremlægger for er nøgne.


Det virkede for mig, indtil jeg fik boner på under en præsentation af Hitlers idéer!
Haha smiley

Til trådejer: fokus fokus fokus! Du skal bare fokusere på målet, hvilket er gode karakter. Så skal du nok glemme alt om at være nervøs. smiley

Slettet klub 14. december 2011, 22:15
Alkoholdet Boldklub sagde:
Forestil dig, at alle du fremlægger for er nøgne.


Det virkede for mig, indtil jeg fik boner på under en præsentation af Hitlers idéer!
Bebrejder dig ikke. Det er et super frækt emne

Slettet klub 14. december 2011, 22:15
Jeg har heller aldrig fundet en metode der hjælper. Lad vær' med kun at kigge på læren. smiley

Slettet klub 14. december 2011, 22:17
Galaticos CF sagde:
Hvis du er nervøs for at fremlægge for folk, du kender - tør jeg ikke tænke på, hvordan du vil kunne klare dig foran folk, du slet ikke kender.

Men prøv nogle af de andres råd.
For mig vil det være nemmere at fremlægge for folk jeg ikke kender. smiley
Besvar