B-hold og fremtiden for Vman

Skrevet i Generelt

Siempre Real (Trænings Guder hjælp os) 27. juni 2017, 18:48
Begynder mere og mere at ligne et konkurrerende manager spil

Avispa Fukuoka (Pause) 27. juni 2017, 19:06
Hirtshals B sagde:
Dårlig ide...
Kan simpelthen ikke se behovet for at et B-holds system.

Bliver svært at træne unge spiller op på hård eller ekstrem, når de samtidig skal spille 4 -5 kampe på en dag.

Hvor skal pladsen komme fra til de spiller på wildcard?

Hvorfor lave om på noget som er fint som det er?
Så heller to klubber på samme konto...

Om ikke andet håber jeg, at man selv kan vælge opsætning og bevare truppen 30 som nu.

Over and out.
Enig i det her! smiley

San Sebastian FC (Seb) 27. juni 2017, 19:57
Jeg så hellere man brugte noget tid på at kigge på det taktiske aspekt i spillet, og den noget tvivlsomme kampmotor - Dertil ser jeg mere et b-hold som en luksusting som ikke rigtig er nødvendig.
Dermed sagt synes jeg ikke det er en dårlig ting med et b-hold. Det bliver en sjov tilføjelse, det er jeg sikker på.

EFB Vestjyske (A legend returns) 27. juni 2017, 20:13
B-holds idéen er håbløs.

Østerbro IF (Numero uno) 27. juni 2017, 20:35
En helt anden ting..
Det vil heller ikke gøre det nemmere for nye klubber. Hvilket er det Vman har brug for..!
Vman har brug for nye brugere.. Og det her projekt vil kun gøre det sværere for nye brugere at lære spillet at kende.
Lav hellere en plan for det i stedet for at fyld ligaerne op med bots og b-hold

Øksenmølle FC (Ørnen) 27. juni 2017, 20:35
Fruehøj FF sagde:
Helt vildt spændende med mere udvikling for Vman.
B-hold er en fin løsning, men lidt bedrøvet over at man dropper at tilføje flere klubber til Virtualmanager, altså det at have flere kontoer på én.

Men jeg må formode at B-holdet, skal fungere som "reserveligaen"?
Jeg synes, ift. nyheden, at det lyder som to seperate hold man har (ved godt det ikke er)? Man kan da ikke have forskellige sponsorater for hvert hold man har? En klub (a-hold ,og reserve/b hold) har én sponsor, de har ikke sponsor til hvert hold de har.

Synes det kunne være fremragende hvis man kunne gøre således at niveauet var mindre på b-hold, således at man kan fastholde det gode humør for spillerne (især de unge, som ikke får specielt meget spilletid) ved at lade dem spille for b-hold, uden at det skal betyde de ikke kan trænes intenst/hårdt således spillerne også kan udvikles via træning samtidig med at de spiller kampe


Lad os få 36 spiller i ialt i de to trupper

A- og B-holdet kan have et fælles totalt antal pladser: f.eks 30 i alt. stemmer jeg helt klart for!




Pris stigning

30 kr. for licens for en måned er jo stadig vanvittigt billigt?

Golden State Vikings (Kieran Holm) 27. juni 2017, 20:58
I love the idea of a B-team, however, if their finances are shared with the A-team, I feel that it would make it all too easy to have the A-team in lets say for example, Serie A and the B-team constantly winning the 2nd Division.
I therefore think that the finances of team A and B should be separated or that the B-team should be an under 23 or 21 team with a limit of maybe two players older than that on it.

Maybe also making young players development dependent on the amount of game time they get.

Other than that, I really look forward to continue playing Vman, keep up the good work.

Fc FSB (Frederik) 27. juni 2017, 22:18
Svogerslev Allstarz sagde:
I love the idea of a B-team, however, if their finances are shared with the A-team, I feel that it would make it all too easy to have the A-team in lets say for example, Serie A and the B-team constantly winning the 2nd Division.
I therefore think that the finances of team A and B should be separated or that the B-team should be an under 23 or 21 team with a limit of maybe two players older than that on it.

Maybe also making young players development dependent on the amount of game time they get.

Other than that, I really look forward to continue playing Vman, keep up the good work.
+1

Invincible Eleven (Mr Smith) 27. juni 2017, 22:30
HDS Academy sagde:
york sagde:
Hirtshals B sagde:
Dårlig ide...
Kan simpelthen ikke se behovet for at et B-holds system.

Bliver svært at træne unge spiller op på hård eller ekstrem, når de samtidig skal spille 4 -5 kampe på en dag.

Hvor skal pladsen komme fra til de spiller på wildcard?

Hvorfor lave om på noget som er fint som det er?
Så heller to klubber på samme konto...

Om ikke andet håber jeg, at man selv kan vælge opsætning og bevare truppen 30 som nu.

Over and out.
Helt enig. Så skal det være 15 spillere ud over de 30...!
Det vil virkelig ødelægge meget ift. talentklubber
Jeg er helt enig omkring dette.

Bones of Thor (Thorbone) 27. juni 2017, 22:37
Svogerslev Allstarz sagde:
I love the idea of a B-team, however, if their finances are shared with the A-team, I feel that it would make it all too easy to have the A-team in lets say for example, Serie A and the B-team constantly winning the 2nd Division.
I therefore think that the finances of team A and B should be separated or that the B-team should be an under 23 or 21 team with a limit of maybe two players older than that on it.

Maybe also making young players development dependent on the amount of game time they get.

Other than that, I really look forward to continue playing Vman, keep up the good work.
Virkelig fine kommentarer.
Det vil være for nemt for os etablerede spillere at få dobbeltindtægt på sit stadion med et andethold i 2. Div til at supplere profitten. Hvordan skal en ny manager nogensinde kunne indhente det, når de er oppe mod hold hvor andetholdet alene tjener flere penge end den nye managers førstehold. Et tophold i næstøverste liga, vil vel kunne få 30.000 - 40.000 tilskuere, vel og mærke uden at skulle investere i nyt stadion eller træningsanlæg.

Hellere en syv-mands u/21 liga med små tilskuertal... eller endnu bedre, forbedring af taktikdelen.

I øvrigt helt OK med prisstigningen og stor ros til de seneste forbedringer. Utroligt at det kunne gennemføres uden bugs, det vidner om at ændringerne har været gennemtænkte og arbejdet gennemsolidt.
Besvar