Discord chat er live

Skrevet i Generelt

Viby J (AC) 9. oktober 2020, 11:17
Bump smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 9. oktober 2020, 12:32
Bruger af Vmans Uofficielle Discord sagde:
Jeg havde gået et helt år med træthed og lavt selvværd og var ved at blive vanvittig. Psykologen og lægerne kunne ikke finde ud af noget. Så tænkte jeg det må have en ende! Jeg faldt over en velskrevet guide der var let at følge, og så var jeg med i Vmans Uofficielle Discord, og uden at overdrive efter fire døgn kunne jeg mærke virkningen! Jeg tænkte det var løgn, men det blev kun bedre og i dag har jeg masser af energi og mit selvværd er i top!

Mange tak Vmans Uofficielle Discord!

Ulm Warhawks (Ulmeister) 9. oktober 2020, 15:10
Der er netop lagt 3x 20x20 trænere op på discord. Vi er alle propfyldte med kvalitetstrænere, fordi vi er på discord, så vi har ladet dem ligge til næste medlem. Woow!

Juventus FC (To giganter på auktion) 9. oktober 2020, 16:05
Ulm Warhawks sagde:
Der er netop lagt 3x 20x20 trænere op på discord. Vi er alle propfyldte med kvalitetstrænere, fordi vi er på discord, så vi har ladet dem ligge til næste medlem. Woow!
Korrekt, jeg har lige smidt yderligere 6 20x20 op.
Og de er stadig ledige!

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 13. oktober 2020, 15:20
Kom og join Discorden og se den kunst Juventus FC laver før den almene Vman-bruger kan se det.

FC Barcelona (Mikkel) 13. oktober 2020, 18:58
Kyoto Okami FC sagde:
Kom og join Discorden og se den kunst Juventus FC laver før den almene Vman-bruger kan se det.
Jeg har haft min gamle banner siden 2013 og troede aldrig, at jeg skulle have en nyt indtil Juventus kom med et forslag - look at me now!

Ulm Warhawks (Ulmeister) 13. oktober 2020, 19:49
FC Barcelona sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Kom og join Discorden og se den kunst Juventus FC laver før den almene Vman-bruger kan se det.
Jeg har haft min gamle banner siden 2013 og troede aldrig, at jeg skulle have en nyt indtil Juventus kom med et forslag - look at me now!
En kunstnerisk revolution. Muligvis den største revolution siden brændselsmotoren.

Juventus FC (To giganter på auktion) 27. oktober 2020, 14:54
Discorden er lig med samfundssind, vi holder fysisk afstand! Join i dag!

Ingen corona tilfælde er blevet knyttet til discorden

Appels FC (Farvel) 29. oktober 2020, 17:45
Er Discord muligt at bruge på mobil ?
Hvis ja, virker det ok ?. Jeg er udelukkende på Vman fra telefonen smiley

Juventus FC (To giganter på auktion) 29. oktober 2020, 17:47
Appels FC sagde:
Er Discord muligt at bruge på mobil ?
Hvis ja, virker det ok ?. Jeg er udelukkende på Vman fra telefonen smiley
Discord kan hentes som en app, ja.
Besvar