Hvad fik du i julekalenderen?

Skrevet i Generelt

mestrenerealmadrid (jannik) 3. december 2020, 05:56
Jeg synes heller ikke, der var forandring ift. normalen smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 3. december 2020, 07:14
Det er indtægterne der er dobbelt op.. dvs at du sælger en billet for 18c. Der kommer ikke flere tilskuere


EDIT: kan se der står tilskuere.. men det burde have været indtægter.. jeg kan ikke få flere tilskuere til min kamp -.-

Ignotus (--) 3. december 2020, 07:51
Faciato FC sagde:
Det er indtægterne der er dobbelt op.. dvs at du sælger en billet for 18c. Der kommer ikke flere tilskuere


EDIT: kan se der står tilskuere.. men det burde have været indtægter.. jeg kan ikke få flere tilskuere til min kamp -.-
Det kunne også godt være beskrevet bedre. Taler vi senior eller ungdomsholdet? For så skulle skal jeg da have det timet så det ramte seniorholdet. Det virker lidt som en hurtig løsning i det henseende smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 3. december 2020, 08:04
Hov, det var en fejl at dobbelt tilskuere kom med i dag, for den er endnu ikke implementeret.

Det var meningen at det skulle være 5% reparation af stadion i dag - det er rettet nu.

US Badolato (USB) 3. december 2020, 08:08
FC Sunnyvale sagde:
Hov, det var en fejl at dobbelt tilskuere kom med i dag, for den er endnu ikke implementeret.

Det var meningen at det skulle være 5% reparation af stadion i dag - det er rettet nu.
Hej smiley
Tak for en fed kalender
Der står 1% på indløsningen smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 3. december 2020, 08:14
US Badolato sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Hov, det var en fejl at dobbelt tilskuere kom med i dag, for den er endnu ikke implementeret.

Det var meningen at det skulle være 5% reparation af stadion i dag - det er rettet nu.
Hej smiley
Tak for en fed kalender
Der står 1% på indløsningen smiley
Åh, det er ved folk, der allerede har åbnet lågen. Det er også fikset nu - og hvis man allerede har indløst den med 1%, så kan man indløse den igen med den rigtige mængde.

US Badolato (USB) 3. december 2020, 08:56
FC Sunnyvale sagde:
US Badolato sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Hov, det var en fejl at dobbelt tilskuere kom med i dag, for den er endnu ikke implementeret.

Det var meningen at det skulle være 5% reparation af stadion i dag - det er rettet nu.
Hej smiley
Tak for en fed kalender
Der står 1% på indløsningen smiley
Åh, det er ved folk, der allerede har åbnet lågen. Det er også fikset nu - og hvis man allerede har indløst den med 1%, så kan man indløse den igen med den rigtige mængde.
Okay tak smiley

Benløse Forever (Mr Nice) 3. december 2020, 09:48
Hvor længe gælder det har rep mit stadion i går alle står på 99 % , men super fed julekalender

Marco ODTK (Marco) 3. december 2020, 11:57
FC Sunnyvale sagde:
Hov, det var en fejl at dobbelt tilskuere kom med i dag, for den er endnu ikke implementeret.

Det var meningen at det skulle være 5% reparation af stadion i dag - det er rettet nu.
Hvad så med os, der har indstillet billetprisen efter at vi ville få dobbelt op på tilskuere? Nu har jeg spillet min hjemmebane topkamp med 3.000 tilskuere.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 3. december 2020, 13:22
Marco ODTK sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Hov, det var en fejl at dobbelt tilskuere kom med i dag, for den er endnu ikke implementeret.

Det var meningen at det skulle være 5% reparation af stadion i dag - det er rettet nu.
Hvad så med os, der har indstillet billetprisen efter at vi ville få dobbelt op på tilskuere? Nu har jeg spillet min hjemmebane topkamp med 3.000 tilskuere.
Vil jeg også gerne vide. Tabte omkring 100k på det.
Besvar