Høretelefoner med tilsvarende lyd som iPhones ?

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 29. maj 2023, 10:26
Op

Ac dragon IF (Robert) 29. maj 2023, 11:29
Hej Bjørnholt. Sidste gang jeg var i hifi klubben, havde de en lille stander med headphones, in ears osv man kunne prøve af. Jeg tror faktisk at det er dit bedste bet, da du så kan prøve de forskellige smiley

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 29. maj 2023, 11:32
Ja, du kan til og med prøve in-ears høretelefoner dernede. De spritter dem af efter hvert brug.
Det er faktisk ret solidt. Virkelig god kundeservice, og eksperterne dernede ved rigtig meget. Brug dem, de lytter! Og så er det hurtigere end at oppe den her tråd hver dag i 3 måneder Hr. Bjørn smiley <2

Bjørnholt FC (And then what) 29. maj 2023, 20:19
Det ved jeg godt drenge, men var ikke tilfreds med hvad de havde at tilbyde - derfor jeg stadig søger input


Ac dragon IF (Robert) 29. maj 2023, 21:57
Har selv Jabra og de fungerer egentlig okay. God lyd og batterierne holder længe per opladning. Dog passede ingen af de medfølgende ørepropper særlig godt, så skiftede dem ud med nogle andre jeg havde.

Hvis jeg skulle købe nogle andre i dag, ville jeg nok kigge efter nogen fra Sony eller Sennheiser, da de ud fra reviews generelt har den bedste lydkvalitet når det kommer til in-ears.

Bjørnholt FC (And then what) 30. maj 2023, 07:02
Ac dragon IF sagde:
Har selv Jabra og de fungerer egentlig okay. God lyd og batterierne holder længe per opladning. Dog passede ingen af de medfølgende ørepropper særlig godt, så skiftede dem ud med nogle andre jeg havde.

Hvis jeg skulle købe nogle andre i dag, ville jeg nok kigge efter nogen fra Sony eller Sennheiser, da de ud fra reviews generelt har den bedste lydkvalitet når det kommer til in-ears.
Da jeg var dernede sidst og prøve deres høretelefoner af havde jeg bare oplevelsen af, at lyden i over ears ikke var lige så fremtrædende som in ears - kan godt være det bare er mig nu, når jeg har haft prøvet så mange forskellige at det så har en anden effekt. Specielt fordi at de her Air pods som jeg har nu mildest talt blæser ens trommehinder ud xd. Må lige se om de har dem som du nævner når jeg kommer derned igen, tak for dine forslag :-)
Besvar