Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Driver United (Kasper) 12. februar 2024, 20:32
Spicy Fanta FC sagde:
BK Frem sagde:
Jeg er ikke aktiv i spillet og har ikke været det længe. Kan man lade nogle overtage tråden evt? smiley
Hvad tænker du at problemet/genen er? smiley Du kan jo klikke på abonner knappen, så den ikke lyser. Så får du ikke længere notifikationer, hvis det er det? smiley
At første indlæg i tråden ikke bliver opdateret med et overblik - vil jeg tro.

BK Frem (BK Frem) 13. februar 2024, 12:39
Driver United sagde:
Spicy Fanta FC sagde:
BK Frem sagde:
Jeg er ikke aktiv i spillet og har ikke været det længe. Kan man lade nogle overtage tråden evt? smiley
Hvad tænker du at problemet/genen er? smiley Du kan jo klikke på abonner knappen, så den ikke lyser. Så får du ikke længere notifikationer, hvis det er det? smiley
At første indlæg i tråden ikke bliver opdateret med et overblik - vil jeg tro.
Præcis. Jeg "ejer" tråden smiley Så det er ikke pga. notifikationer, men blot hvis man ønsker at 1 side er opdateret.
Skulle nogle have lyst til det, så lav det og send det til mig

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 14. februar 2024, 09:08
Men kunne også lave en del 2, der var opdateret og af den, der ville overtage tråden smiley
Vi kan ikke flytte ejeren.

FC Strandlod (Mr Monrad) 14. februar 2024, 20:54
Her er lidt brainstorming af udviklingen af medarbejdere ansættelses processen.

- Jeg synes der skal være et maks antal trænere man kan have. Ligesom talentspejderne og spillere.

- Så skulle de trænere der er dygtige være dyrere ligesom det er ved spillerne.

- Jeg tænker også at man som klub mere skulle lave en job annonce, hvor jo flere penge du proppede i annonceringen samt brugen af headhunter skulle kunne få fat i de bedre trænere.

- Det kunne være vildt fedt, hvis man kunne købe personale af andre, med 15min reglen ligesom ved spillerne, så der er fair handel.

- Til sidst men ikke mindst kunne det også være fedt at en træner både kunne stige og falde i egenskaber, så de havde potentiale som spillerne.

Mange punkter men det ville gøre den del af spillet mere kompliceret og spændende, samt dem der bruger tid på spillet bliver belønnet.

Lad mig høre hvad i andre tænker smiley

Redondo (Rene) 15. februar 2024, 10:48
FC Strandlod sagde:
Her er lidt brainstorming af udviklingen af medarbejdere ansættelses processen.

- Jeg synes der skal være et maks antal trænere man kan have. Ligesom talentspejderne og spillere.

- Så skulle de trænere der er dygtige være dyrere ligesom det er ved spillerne.

- Jeg tænker også at man som klub mere skulle lave en job annonce, hvor jo flere penge du proppede i annonceringen samt brugen af headhunter skulle kunne få fat i de bedre trænere.

- Det kunne være vildt fedt, hvis man kunne købe personale af andre, med 15min reglen ligesom ved spillerne, så der er fair handel.

- Til sidst men ikke mindst kunne det også være fedt at en træner både kunne stige og falde i egenskaber, så de havde potentiale som spillerne.

Mange punkter men det ville gøre den del af spillet mere kompliceret og spændende, samt dem der bruger tid på spillet bliver belønnet.

Lad mig høre hvad i andre tænker smiley
Der er blevet skrevet lidt om noget af det i dette blogindlæg (fra 2022 smiley ): https://www.virtualmanager.com/blog/1069-udviklerens-nytarstale

****
Personalesystem

Der ligger over 1,3 millioner medarbejdere i databasen, men alligevel synes alle at det er umuligt at finde en god træner.

I stedet for at søge blandt 1,3 millioner arbejdsløse medarbejdere, skal du løbende få ansøgninger ind. Det skal fungere mere som andre management- og tycoon-spil
Medarbejderens lønkrav skal også tage på hans stats i betragtning
Der skal være mulighed for at opkvalificere medarbejdere - men det skal ikke være for nemt, og der skal være noget gameplay i det
Man skal ikke kunne ansætte trænere i stillingen som talentspejder og omvendt. De er alligevel ubrugelige når de sidder i den forkerte stilling, så den mulighed skaber kun forvirring
**

FC klumpfod (Manager i FC klumpfod) 15. februar 2024, 15:13
16. Stadion + Ungdomstadion

Man skal kunne se stations tilstand i stadion-fanen. Pt. skal man ind og se på næste hjemmekamp

BK Frem (BK Frem) 19. februar 2024, 07:49
FC Apollyon sagde:
Men kunne også lave en del 2, der var opdateret og af den, der ville overtage tråden smiley
Vi kan ikke flytte ejeren.
Ja det var en god ide :=) Men det er ved at blive et stort arbejde! ;D

Nordøst BK (sbl) 19. februar 2024, 12:32
Mulighed for at sende modbud :trumpGlad:

FC Bagent (Tyson Bagent) 3. marts 2024, 18:23
jeg er lige kommet tilbage, efter nogle år væk, det ser ud for mig at selve forumet er lidt dødt i hen over ugen ud over salgs annoncer.

min ide er, man kunne ha lidt mere gang i forummet.
belønninger milepæle eller ugenlige score, med præmier. plus andre ting som kunne blive unlocked ved brug af forummet, det behøver jo ikke kun at være fodbold snak/Vman snak, men det kunne osse være off topic eller en kombi. b billeder af fodbold klubber/ spillere , måske noget som bare noget som fik gang i forummet
der kan vel brain stormes indover ider til det hvis det er..

man kunne osse ha et væde system,
lige som last longer i cups,
vinde Div osv.
det kunne osse handle om IRL hold, der kunne være tipning ind over, eller bet system til at væde indbyrdes ,

måske kampe med computer generet hold (samme som start holdene) med random spillere tildelt , som i en slags kort spil, /hvor man får en random hånd tildelt og skal så lave det bedste ud af de spilere for at vinde et game eller 10 man tunering/
med rankings system alle kan se og noget belønning der kun unlocker ved brug at den ting.

bare noget på ugenligt basic folk kunne bruge lidt tid på, ud over at kigget på market og spiler tråde.
måske væde på ens egen hold i Vman vs en andens placering,
eller IRL hold man kunne ha som ens favorit hold, hvor der var en tab til at lave ting ind over , et eller andet.

systemet C man vinder eller bliver belønnet med kunne så være en anden C en dem man handler med.
ex vis Vman€ credit , som man så kunne købe ting for evt til Vman måske 10 klip eller 5 dages træning om måneden , det kun så blive flere rigtige salg osse, ala folk prøver pro også bliver hængende i pro bagefter.
eller osse til noget som kun er inde i spillet, for der kunnes snild opgradere i stadion til pølse vogne, Øl , Trøjer osv.
som så kunne linkes med de højest rankede spiler i sin div og osse på verdens plan , exvis golden boot og de andre ting, som så kommer en. tilgode når man rammer gode spillere, even hvis det kun er den bedste i sin egen Div.

også et rating system fra brugerne på forum , måske som reddit med tumbs up og ned, som så kunne stoppe Spam posting for at få belønninger hvis det blev en ting.


min tanke er, jo mindre eller at man aldrig læser eller bruger forumet, med andre
jo mindre er man investeret i selve spillet.
og det at være med i Vman med andre,
jeg sys jeg kan huske det osse var rimeligt død derinde sidst jeg spillede.


ud over det, god vind, i tuneringerne .

Og PS, ved godt der ikke er penge til alt, kan godt huske alle de snakke den sidste gang jeg spillede omkring lønninger osv, 2 udviklere, dog kom jeg til at tænke på, nu med den verden vi lever i nu har nogensinde overvejet, eller prøvet at lave bestillings arbejde til spillet, fra Fiver.com eller andre siden som denne??

, der er flere sider af den slags med pro udviklere fra ulande , ex online fra fillipinerne , kina, brasil osv som ikke skal ha så meget i løn som danskere__på ex et project som er med en fast-fixed beløb ved levering?
EX som add pølse vogne til stadion eller andre scripts?

det er bare en tanke jeg har pga jeg selv har brugt de sider til andre ting , som at udvikle pyton code og scripts til hjemme sider.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 3. april 2024, 17:48
Kunne der under kommende kamp.. Stå hvilken cup kampen er i.. ?
Hvis man f. eks. er i 2 eller 3 og prioritere den ene
skal man hen og tjekke andetsteds.. Det står jo heller ikke under optakt..
Mvh Per
Besvar