Virtual Manager Enhancer

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 24. marts 2019, 17:42
Eagles Academy sagde:
Jysk sagde:
True, men hvis man træner t-kamp i lang nok tid kan man vel stort se godt undgå det så meget som man nu engang kan :-)
Tror faktisk ikke at det kan undgås, så vil spillerne ihvertfald ikke være lige så gode som modstandernes smiley
Måske, men man blir ihvertfald nødtil at vælge imellem det ene eller det andet, ja :-)

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 24. marts 2019, 17:45
Jysk sagde:
Eagles Academy sagde:
Jysk sagde:
True, men hvis man træner t-kamp i lang nok tid kan man vel stort se godt undgå det så meget som man nu engang kan :-)
Tror faktisk ikke at det kan undgås, så vil spillerne ihvertfald ikke være lige så gode som modstandernes smiley
Måske, men man blir ihvertfald nødtil at vælge imellem det ene eller det andet, ja :-)
Grunden til at der er nogle som vælger træningskamp hele tiden er uden tvivl fordi, at de ikke ved at det er optimalt at specialtræne spillerne når de når en hvis alder smiley
Hvis man sætter sig ind i spillet, så ved man 100% også dette smiley

Bjørnholt FC (And then what) 24. marts 2019, 17:47
Eagles Academy sagde:
Jysk sagde:
Eagles Academy sagde:
Jysk sagde:
True, men hvis man træner t-kamp i lang nok tid kan man vel stort se godt undgå det så meget som man nu engang kan :-)
Tror faktisk ikke at det kan undgås, så vil spillerne ihvertfald ikke være lige så gode som modstandernes smiley
Måske, men man blir ihvertfald nødtil at vælge imellem det ene eller det andet, ja :-)
Grunden til at der er nogle som vælger træningskamp hele tiden er uden tvivl fordi, at de ikke ved at det er optimalt at specialtræne spillerne når de når en hvis alder smiley
Hvis man sætter sig ind i spillet, så ved man 100% også dette smiley
Det kommer jo også meget an på hvilket potentiale den enkelte spillere har alt efter hvornår specialtæningen skal påbegyndes :-)

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 24. marts 2019, 17:48
Dette var også indforstået med "en vis alder" smiley

Bjørnholt FC (And then what) 24. marts 2019, 17:56
Eagles Academy sagde:
Dette var også indforstået med "en vis alder" smiley
Argh, overså jeg vidst lige smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 25. marts 2019, 19:24
Kan ikke længere se sandsynligheder for forskellige udfald under optakt. Det virker fint hvis det er kampe som er spillet. Kan det eventuelt have noget at gøre med den fejl der var i spillet tidligere i dag, hvor man ikke kunne ændre i sine taktikker? Jeg mener nemlig at det virkede fint indtil da. smiley


Loyals (VMEnhancer) 25. marts 2019, 20:07
Kyoto Okami FC sagde:
Kan ikke længere se sandsynligheder for forskellige udfald under optakt. Det virker fint hvis det er kampe som er spillet. Kan det eventuelt have noget at gøre med den fejl der var i spillet tidligere i dag, hvor man ikke kunne ændre i sine taktikker? Jeg mener nemlig at det virkede fint indtil da. smiley
Jeg formoder Dennis har lavet noget om som har indflydelse på indsamlingen af vurderingen som gør at den fejler. Jeg ved ikke lige hvornår jeg får lagt et fix op.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 25. marts 2019, 22:56
Loyals sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Kan ikke længere se sandsynligheder for forskellige udfald under optakt. Det virker fint hvis det er kampe som er spillet. Kan det eventuelt have noget at gøre med den fejl der var i spillet tidligere i dag, hvor man ikke kunne ændre i sine taktikker? Jeg mener nemlig at det virkede fint indtil da. smiley
Jeg formoder Dennis har lavet noget om som har indflydelse på indsamlingen af vurderingen som gør at den fejler. Jeg ved ikke lige hvornår jeg får lagt et fix op.
Helt i orden. Ville bare lige nævne det smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 26. marts 2019, 21:25
Kyoto Okami FC sagde:
Loyals sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Kan ikke længere se sandsynligheder for forskellige udfald under optakt. Det virker fint hvis det er kampe som er spillet. Kan det eventuelt have noget at gøre med den fejl der var i spillet tidligere i dag, hvor man ikke kunne ændre i sine taktikker? Jeg mener nemlig at det virkede fint indtil da. smiley
Jeg formoder Dennis har lavet noget om som har indflydelse på indsamlingen af vurderingen som gør at den fejler. Jeg ved ikke lige hvornår jeg får lagt et fix op.
Helt i orden. Ville bare lige nævne det smiley
Jeg har også problemer med det. smiley Håber Loyals snart får tid til at fixe. smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 26. marts 2019, 23:33
KBHAVANA CF sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Loyals sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Kan ikke længere se sandsynligheder for forskellige udfald under optakt. Det virker fint hvis det er kampe som er spillet. Kan det eventuelt have noget at gøre med den fejl der var i spillet tidligere i dag, hvor man ikke kunne ændre i sine taktikker? Jeg mener nemlig at det virkede fint indtil da. smiley
Jeg formoder Dennis har lavet noget om som har indflydelse på indsamlingen af vurderingen som gør at den fejler. Jeg ved ikke lige hvornår jeg får lagt et fix op.
Helt i orden. Ville bare lige nævne det smiley
Jeg har også problemer med det. smiley Håber Loyals snart får tid til at fixe. smiley
Ditto. Det er en virkeligt lækker feature. Specielt når jeg har en del unge som også kræver spilletid, så er det rart at få en ide om, hvornår det er hensigtsmæssigt at smide dem i kamp. Er da et par gange hvor jeg har lavet om efter at have set statistikkerne smiley
Besvar