Virtual Manager Enhancer

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 20. marts 2019, 09:17
Så er updaten lagt i Chrome Webshop, og I skulle gerne automatisk få opdateret jeres VME inden længe.

Der er lidt fejl på tekstsiden, hvor jeg ikke lige har sørget for at sikre alle oversættelser, hvorfor der er lidt blandet sprog.

Jeg regner med at lave oversættelser inden længe så det også kommer på plads smiley

tvtosport (Rasmus) 22. marts 2019, 21:34
Der skulle vel ikke være en mulighed for at man kan få det gamle potentiale point system igen?

Esrum IF (y nada mas) 22. marts 2019, 21:37
Virker det til iPhone?

Loyals (VMEnhancer) 22. marts 2019, 21:45
tvtosport sagde:
Der skulle vel ikke være en mulighed for at man kan få det gamle potentiale point system igen?
Nej. I stedet for at normalisere til uden træner normaliseres der nu til med træner.

Det er blandt andet for at matche vmaninfo.dk's værdier.

Jeg vil muligvis lave en mulgihed for at vælge funktioner til og fra og indstillinger for dem senere. Men det er ingen garanti.

Loyals (VMEnhancer) 22. marts 2019, 21:48
Esbønderup CF sagde:
Virker det til iPhone?
Jeg synes at huske Juventus FC skrev et sted at der var 2 browsere man kunne downloade for at bruge det på telefon. En hed vist nok Yandex.
Det skal dog nævnes at jeg ikke bevidst laver VME kompatibelt/brugbart på telefoner, hvorfor det muligvis ikke fungerer optimalt.

Esrum IF (y nada mas) 22. marts 2019, 21:49
Loyals sagde:
Esbønderup CF sagde:
Virker det til iPhone?
Jeg synes at huske Juventus FC skrev et sted at der var 2 browsere man kunne downloade for at bruge det på telefon. En hed vist nok Yandex.
Det skal dog nævnes at jeg ikke bevidst laver VME kompatibelt/brugbart på telefoner, hvorfor det muligvis ikke fungerer optimalt.
Okay
Jeg prøver mig frem

Juventus FC (farvel og tobak) 22. marts 2019, 21:55
Loyals sagde:
Esbønderup CF sagde:
Virker det til iPhone?
Jeg synes at huske Juventus FC skrev et sted at der var 2 browsere man kunne downloade for at bruge det på telefon. En hed vist nok Yandex.
Det skal dog nævnes at jeg ikke bevidst laver VME kompatibelt/brugbart på telefoner, hvorfor det muligvis ikke fungerer optimalt.
Fake news, jeg tror det var Gudenå.
- Jeg kan ikke tage æren for det.

tvtosport (Rasmus) 22. marts 2019, 22:50
Loyals sagde:
tvtosport sagde:
Der skulle vel ikke være en mulighed for at man kan få det gamle potentiale point system igen?
Nej. I stedet for at normalisere til uden træner normaliseres der nu til med træner.

Det er blandt andet for at matche vmaninfo.dk's værdier.

Jeg vil muligvis lave en mulgihed for at vælge funktioner til og fra og indstillinger for dem senere. Men det er ingen garanti.
Okay fair nok, var bare blevet vant til de gamle værdier smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 24. marts 2019, 13:51
Juventus FC sagde:
Loyals sagde:
Esbønderup CF sagde:
Virker det til iPhone?
Jeg synes at huske Juventus FC skrev et sted at der var 2 browsere man kunne downloade for at bruge det på telefon. En hed vist nok Yandex.
Det skal dog nævnes at jeg ikke bevidst laver VME kompatibelt/brugbart på telefoner, hvorfor det muligvis ikke fungerer optimalt.
Fake news, jeg tror det var Gudenå.
- Jeg kan ikke tage æren for det.
Det desvære ikke mig, jeg en skovl til den slags, mvh. Bjarne

Gudenå FC (Blaki er god) 24. marts 2019, 14:27
Jeg kan se % til kampe, men ikke potentiale på spiller,
er der nogle der ved hvorfor.
Mvh. Bjarne
Besvar