Giv en Vman julegave

Skrevet i Generelt

Randsea FC (Christian) 21. december 2017, 16:03
Olympigue de Marseille sagde:
Gold Coast Eagles sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Randsea FC sagde:
Hvad er der sket det sidste halve år på vman, overvejede lidt at starte igen
Synes der skal være en sød fyr der giver licens til ham her. Han har støttet vman i så lang tid.
Hvis du starter op igen vil jeg gerne forsøde starten med 30 dages licens
Han er lige gået i seng (knægten arbejder tidligt), men han sagde i hvert fald han gerne ville spille igen smiley
Kunne da være rart, og ja var gået i seng smiley

Gold Coast Eagles (Foreigner) 21. december 2017, 22:04
Randsea FC sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Gold Coast Eagles sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Randsea FC sagde:
Hvad er der sket det sidste halve år på vman, overvejede lidt at starte igen
Synes der skal være en sød fyr der giver licens til ham her. Han har støttet vman i så lang tid.
Hvis du starter op igen vil jeg gerne forsøde starten med 30 dages licens
Han er lige gået i seng (knægten arbejder tidligt), men han sagde i hvert fald han gerne ville spille igen smiley
Kunne da være rart, og ja var gået i seng smiley
Der var da egentlig aldrig nogen, der fik svaret, hvad der er sket det sidste halve år. Er det stadig nødvendigt med en update til dig? smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 21. december 2017, 22:09
Medusa sagde:
Hader at tigge - men hvis du har en gave i overskud, så ville jeg være dybt taknemmelig!
Licens givet... God jul.. smiley
Mvh Per

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 22. december 2017, 04:50
Opdateret.

Pers Løver har sendt julegaven op over 600kr. Helt præcist er vman-julegave oppe på 615kr. smiley

Slettet klub 22. december 2017, 04:55
Smukt. Godnat.

Rollatorbanden FC (Don Dam Jr) 22. december 2017, 08:26
Jeg ville også meget gerne høre hvad der var sket det sidste halve år? Var der ikke snak om ungdomshold på et tidspunkt - kunne være fedt at starte op og prøve den funktion smiley

KongerneIF (Brian Sievertsen) 22. december 2017, 09:29
jeg har givet min bror 3 måneder for en uge siden, så jeg springer over, men et godt initiativ smiley

Randsea FC (Christian) 22. december 2017, 16:16
Gold Coast Eagles sagde:
Randsea FC sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Gold Coast Eagles sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Randsea FC sagde:
Hvad er der sket det sidste halve år på vman, overvejede lidt at starte igen
Synes der skal være en sød fyr der giver licens til ham her. Han har støttet vman i så lang tid.
Hvis du starter op igen vil jeg gerne forsøde starten med 30 dages licens
Han er lige gået i seng (knægten arbejder tidligt), men han sagde i hvert fald han gerne ville spille igen smiley
Kunne da være rart, og ja var gået i seng smiley
Der var da egentlig aldrig nogen, der fik svaret, hvad der er sket det sidste halve år. Er det stadig nødvendigt med en update til dig? smiley
Ja tak smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 22. december 2017, 16:26
Randsea FC sagde:
Gold Coast Eagles sagde:
Randsea FC sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Gold Coast Eagles sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Randsea FC sagde:
Hvad er der sket det sidste halve år på vman, overvejede lidt at starte igen
Synes der skal være en sød fyr der giver licens til ham her. Han har støttet vman i så lang tid.
Hvis du starter op igen vil jeg gerne forsøde starten med 30 dages licens
Han er lige gået i seng (knægten arbejder tidligt), men han sagde i hvert fald han gerne ville spille igen smiley
Kunne da være rart, og ja var gået i seng smiley
Der var da egentlig aldrig nogen, der fik svaret, hvad der er sket det sidste halve år. Er det stadig nødvendigt med en update til dig? smiley
Ja tak smiley
Du kan læse rigtig meget omkring hvad der er sket, i bloggen her..
Spring bare awardshowet over.. smiley
Mvh Per

Gold Coast Eagles (Foreigner) 23. december 2017, 20:13
Rollatorbanden FC sagde:
Jeg ville også meget gerne høre hvad der var sket det sidste halve år? Var der ikke snak om ungdomshold på et tidspunkt - kunne være fedt at starte op og prøve den funktion smiley
Randsea FC sagde:
Gold Coast Eagles sagde:
Der var da egentlig aldrig nogen, der fik svaret, hvad der er sket det sidste halve år. Er det stadig nødvendigt med en update til dig? smiley
Ja tak smiley
Hvis du ikke allerede har fundet det selv, så er der som Per nævner en del om det på bloggen. Mere specifikt, så står der noget om det i blog indlægget her: https://www.virtualmanager.com/blog/942-b-hold-bliver-til-ungdomshold

Og der er en update på det her: https://www.virtualmanager.com/blog/946-opdatering-fra-udviklingsafdelingen

Derudover, fik kampånd også en ny rolle for et halvt år siden, hvor det har effekt på hjemmebanefordelen. Du kan læse mere om det her: https://www.virtualmanager.com/blog/938-kampand-far-ny-rolle
Besvar