Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

The Danish Vikings (H Hansen) 12. april 2019, 07:56
Det er jo ikke nogen hemmelighed at vores udvikler, enten på den ene eller anden måde er i gang med at teste ungdomsholdet, men kunne han måske ikke overtales til et lille blogindlæg, om hvordan det går med testen og hvilke udfordringer det indtil videre har givet af problemstillinger, eller gode oplevelser.

Som bekendt er det jo "et par dage" siden Vi sidste gang kunne læse om ungdomsholdet, tilbage i januar måned.


BERLIN EAST FC (Union Berlin) 12. april 2019, 08:07
The Danish Vikings sagde:
Det er jo ikke nogen hemmelighed at vores udvikler, enten på den ene eller anden måde er i gang med at teste ungdomsholdet, men kunne han måske ikke overtales til et lille blogindlæg, om hvordan det går med testen og hvilke udfordringer det indtil videre har givet af problemstillinger, eller gode oplevelser.

Som bekendt er det jo "et par dage" siden Vi sidste gang kunne læse om ungdomsholdet, tilbage i januar måned.
Ja ville være dejlig med en lille opfølgning. smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 12. april 2019, 09:41
The Danish Vikings sagde:
Det er jo ikke nogen hemmelighed at vores udvikler, enten på den ene eller anden måde er i gang med at teste ungdomsholdet, men kunne han måske ikke overtales til et lille blogindlæg, om hvordan det går med testen og hvilke udfordringer det indtil videre har givet af problemstillinger, eller gode oplevelser.

Som bekendt er det jo "et par dage" siden Vi sidste gang kunne læse om ungdomsholdet, tilbage i januar måned.
Meget enig, tror dog vi skal kigge på den aprilsnar et godt stykke tid endnu, desværre. Det burde ikke være den store udfordring, heller ikke tidsmæssigt, at skrive et par linjer.

Er der ikke en forbindelse mellem crew, som faktisk læser med her på forum, og så til udviklerne, så de kan fortælle at vi savner noget information.

Din overskrift rammer spot on.

Il Diavolo (Mathias) 12. april 2019, 09:46
Melder mig enig

Bjørnholt FC (And then what) 12. april 2019, 10:30
Vi savner din aktivitet på forum, Dennis.

Vorup FB (Glinvad) 12. april 2019, 11:24
Er jeg den eneste, der synes, det er forkert prioriteret at bruge tiden på en aprilsnar fremfor en mere relevant opdatering?

Bjørnholt FC (And then what) 12. april 2019, 11:27
Vorup CF sagde:
Er jeg den eneste, der synes, det er forkert prioriteret at bruge tiden på en aprilsnar fremfor en mere relevant opdatering?
Aprilsnaren er godt nok en tradition at der blir skrevt noget sjovt her på sitet men så kunne man i det mindste lige ha skrevet noget ved siden af om hvordan udvikligen skrider frem og hvor vi står med henhold til Ungdosmholdet lige nu.

FC Bombe Bombe (Chill) 12. april 2019, 11:30
Vorup CF sagde:
Er jeg den eneste, der synes, det er forkert prioriteret at bruge tiden på en aprilsnar fremfor en mere relevant opdatering?
Der var jo også informationer i aprilsnaren
Han skriver om den nye venskabskamp side

Hvilket i mine øjne er en information om fremgang og dem der fortæller hvad de har ændret
Vi alle ved de er i test perioden nu
De fortæller jo når der sker noget stort
hvilket jeg syntes er fint

FC Bombe Bombe (Chill) 12. april 2019, 11:33
Bjørnholt FC sagde:
Vorup CF sagde:
Er jeg den eneste, der synes, det er forkert prioriteret at bruge tiden på en aprilsnar fremfor en mere relevant opdatering?
Aprilsnaren er godt nok en tradition at der blir skrevt noget sjovt her på sitet men så kunne man i det mindste lige ha skrevet noget ved siden af om hvordan udvikligen skrider frem og hvor vi står med henhold til Ungdosmholdet lige nu.
Det gør de jo også i bunden

Nej de siger ikke direkte hvordan testen går
Men de fortæller om en ændring de har lavet for at gøre klar til ungdomshold

De kommer aldrig til at sætte en dato på hvornår de er færdige
hvis det er det du forventer

Gudenå FC (Blaki er god) 12. april 2019, 12:33
Hvis det et stort arb. at skrive et blok indlæg,
Så kunne en af dem der tjek på hvordan det går jo bare skrive her i generalt.
Mvh en stor Vman fan
Gætter på (det ventetiden værde)
Besvar