Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

The Danish Vikings (H Hansen) 2. november 2018, 08:26
Det sidste reelle blogindlæg omhandlende lidt information og fremtid mv. er skrevet 06 OKT 2017, se dette blogindlæg.

https://www.virtualmanager.com/blog/946-opdatering-fra-udviklingsafdelingen

Nu mere end et år senere, ved vi brugere ikke mere end Vi fik skrevet i ovennævnte blogindlæg.
Personligt er jeg af den opfattelse at udviklingsafdelingen burde bruge 1 hel dag i måneden på debat og dialog på forum. Ja ja, det tager desværre hele 12 dage om året fra udvikling. Jeg er dog af den overbevisning at de ekstra dage over 1 - 3 år, kunne Vi brugere med stor velvillighed afse, og at projekter derved blev forsinket med en HEL dag pr. måned.
Vi kunderne i butikken, ville derimod opnå information, dialog og debat om nuværende og kommende tiltag.


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 2. november 2018, 09:08
+1

Boston Biscuits (Chris Durst) 2. november 2018, 09:36
+1

Brugerne vil gerne dette spil, så kom på banen og kommuniker med os.

ZumZum IF (Mark) 2. november 2018, 11:11
+1

Valentin BK (Valentin) 2. november 2018, 11:50
Helt enig. Det er op til flere gange bevist, at kundepleje har stor betydning for ens forretning.

Savner respons - det er på grænsen til arrogant.

+1

Newton FC (A H Albut) 2. november 2018, 12:28
+ 1

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 2. november 2018, 12:30
+ 1

Chelsea Football Club (Mogens Abramovich Tuchel) 2. november 2018, 12:56
+1

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 2. november 2018, 13:47
+1

Juventus FC (farvel og tobak) 2. november 2018, 13:49
+1
Besvar