Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

Guardian FC (Hr Berg) 9. november 2018, 20:14
Pers LØVER sagde:
Guardian FC sagde:
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Nu skal du bare huske på en lille, men væsentlig ting. Da jeg skriver dette indlæg i denne tråd, er der pt. 73 svar i tråden. Mange af disse 73 svar, er fra de samme klubber, som har bidraget med svar op til flere gange. Eller sagt på en anden måde, er de klubber som har bidraget med svar, en meget lille del af samtlige brugere, som overordnet er godt tilfreds med spillet, og på ingen måde gør sig disse tanker, som de klubber der skriver indlæg i denne tråd.
Stof til eftertanke. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
Vil det sige at du er fuldstændig ligeglad med at få informationer om
udviklingen af spillet ?
Og syntes at det er helt ok at der ikke bliver reageret på seriøse fore-
spørgsler fra brugere, om det så bare er 20 klubber, der betaler deres
licens, hele tiden... ? Der spørger..
Du er godt tilfreds.. Spillet kører jo, alt er fint... Der er hele 237 spillere
online på dette tidspunkt.. Wow.. !
At hverken crew, eller managers kan komme i kontakt med udvikler
er ligegyldigt, og ikke tankevækkende, for dig.. ?
Jeg tænker heller ikke at udvikler behøver komme med et vildt opslag
for at tilfredstille, os 20 managers... Men et lille pip.. Evt. til crew, som
så kunne videre bringe et eller andet...
Jeg forstår ikke du forsvarer situationen som du gør... Hvorfor.. ?
Gør mig lidt klogere..
Mvh Per
Når nu du forhåbentlig går de forskellige tråde igennem, også dem som er skrevet for lidt tid side, omhandlende kampmotor, taktikdelen og mangel på information, og finder mine indslag, burde du absolut ikke være i tvivl om mine holdninger. Så kan du jo efterfølgende komme med et lille pip.
Gør mig klogere.. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. november 2018, 20:25
Guardian FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Guardian FC sagde:
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Nu skal du bare huske på en lille, men væsentlig ting. Da jeg skriver dette indlæg i denne tråd, er der pt. 73 svar i tråden. Mange af disse 73 svar, er fra de samme klubber, som har bidraget med svar op til flere gange. Eller sagt på en anden måde, er de klubber som har bidraget med svar, en meget lille del af samtlige brugere, som overordnet er godt tilfreds med spillet, og på ingen måde gør sig disse tanker, som de klubber der skriver indlæg i denne tråd.
Stof til eftertanke. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
Vil det sige at du er fuldstændig ligeglad med at få informationer om
udviklingen af spillet ?
Og syntes at det er helt ok at der ikke bliver reageret på seriøse fore-
spørgsler fra brugere, om det så bare er 20 klubber, der betaler deres
licens, hele tiden... ? Der spørger..
Du er godt tilfreds.. Spillet kører jo, alt er fint... Der er hele 237 spillere
online på dette tidspunkt.. Wow.. !
At hverken crew, eller managers kan komme i kontakt med udvikler
er ligegyldigt, og ikke tankevækkende, for dig.. ?
Jeg tænker heller ikke at udvikler behøver komme med et vildt opslag
for at tilfredstille, os 20 managers... Men et lille pip.. Evt. til crew, som
så kunne videre bringe et eller andet...
Jeg forstår ikke du forsvarer situationen som du gør... Hvorfor.. ?
Gør mig lidt klogere..
Mvh Per
Hold nu op Per. Dig der er så meget på vman, og som konstant kommer med indlæg, ja i alle tråde, hvilket selvfølgelig er fint. Du burde da om nogen ikke være i tvivl om min holdning til dette forløb. Jeg har flere gange komme med indlæg i forskellige tråde, omhandlende kampmotor / taktikdelen. jeg har oven i købet fornylig kommet med et indlæg, hvor jeg refererede til en avisartikel vedrørende vman og Dennis.
Så dig som er så meget på forummet, burde så sandelig ikke være i tvivl om mit ståsted i dette her.
PS. Jeg skal da gerne indrømme, at jeg ikke lader mig påvirke så meget af det, som du gør. Du giver nærmest indtryk af, at en stor del af din verden ville falde sammen, hvis du ikke havde vman, at bruge meget af din tid på. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
Det burde du så også kunne læse som den ironi det er... Men du
skal da ikke være i tvivl om at det ville ærge mig.. smiley
Jeg tænker ikke så meget på din holdning til kampmotor/taktikdel...
Det er heller ikke det jer reagerer mest på her...
Det er den manglende information, og efterfølgende den manglende
udmelding..
Jeg ved crewmembers har efterspurgt en respons, men har så vidt jeg
ved ikke modtaget et svar.. Der er ihvertfald ingen offentlig udmelding
kommet..
Mvh Per

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 9. november 2018, 20:54
Per er du sikker på at Razor ikke også har fået svar?

The Danish Vikings (H Hansen) 9. november 2018, 21:28
FC Deluga sagde:
Per er du sikker på at Razor ikke også har fået svar?
I går aftens skrev jeg lidt frem og tilbage med Jeppe, og der havde han i hvert fald ikke fået svar fra Dennis endnu.

The Danish Vikings (H Hansen) 9. november 2018, 21:40
The Migthy Gaardbo sagde:
Er enig i at der godt kunne gives mere information ud smiley det burde højest tage 5-10 min om måneden, og komme med en bette opdatering. Der kunne jo laves en overskrift på generelt, hvor der ikke kunne kommenteres, men hvor Dennis kan opdatere vman brugerne.

Men der florere ALT for meget negativitet rundt om, som regel fra de samme managers, jeg ved ikke om forventningerne er for høje, men seriøst hvis folk er trætte af spillet, eller mener de kan gøre det bedre, er i da velkommen til og forsøge med jeres eget. Der er altid brug for flere innovative mennesker.
Tråden her er og var bestemt ikke ment negativt, blot et opråb om at Jeg, som du, og mange andre savner lidt information, både med hensyn til ungdomsholdet og tillige om Dennis eller teamet bag udviklingen af spillet har planer om at optimere på f.eks. taktikeditor, kampafvikler, eller andre dele.

Det jo som bekendt, bedst at spille på afslappet eller normal, hvilket nok ikke rigtig giver mening eller for den sags skyld var hensigten. Eller midtbanen generelt kan dækkes af forsvarsspillere eller angrebsspillere, da flere af de grønne felter dækker ind over hinanden, og dermed gør midtbanespillerne overflødige (se Liverpools year), hvilket nok ej heller var hensigten, grundet alle højdepunkter sker i ens forsvar eller angreb.


Juventus FC (farvel og tobak) 9. november 2018, 22:51

Newcomer (Billige spillere til salg) 9. november 2018, 23:19
The Danish Vikings sagde:
FC Deluga sagde:
Per er du sikker på at Razor ikke også har fået svar?
I går aftens skrev jeg lidt frem og tilbage med Jeppe, og der havde han i hvert fald ikke fået svar fra Dennis endnu.
Jeg har spurgt for et par timer siden.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. november 2018, 11:07
FC Deluga sagde:
Per er du sikker på at Razor ikke også har fået svar?
Det kan jeg jo som sådan ikke vide, men jeg læste hans svar
til Newcomer, som at det ville blive videregivet, når det kom..
og det er jo ihvertfald ikke sket.. Det er det der er baggrund
for min påstand smiley
Jeg retter mit indlæg smiley
Mvh Per

Los galacticos Real (hi) 10. november 2018, 12:14
Jeg synes det er bekymrende hvor langt tid hvert update tager, i dette her spil. Og manglen på opdatering i forhold til deres arbejde er heller ikke optimalt. Jeg har selv personligt spillet siden 2009 og er ikke den mest aktive på forumsene, men synes alligvel jeg ville dele mit syn på spillets tilstand som ikke går i den rigtige retning.

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 11. november 2018, 00:48
Haha de ser kun penge i os... de tjekker kun deres konto, ikke andet
Besvar