Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

The Danish Vikings (H Hansen) 9. november 2018, 18:06
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Det kunne gå to veje, enten at der sker dialog eller også at sitet bare lukker, så nok ikke den bedste chance at tage.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. november 2018, 18:07
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Kan man det ? altså afmelde en licens der er betalt, for en periode `?
Mvh Per

The Danish Vikings (H Hansen) 9. november 2018, 18:09
Pers LØVER sagde:
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Kan man det ? altså afmelde en licens der er betalt, for en periode `?
Mvh Per
Nej, men du kan opsige dit abonnement

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. november 2018, 18:33
The Danish Vikings sagde:
Pers LØVER sagde:
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Kan man det ? altså afmelde en licens der er betalt, for en periode `?
Mvh Per
Nej, men du kan opsige dit abonnement
Ja men så løber det vel forsat de 265 dage der er til udløb... Og man ikke
få det forudbetalte tilbage vel.. Går jeg ud fra ? smiley
Mvh Per

Guardian FC (Hr Berg) 9. november 2018, 19:01
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Nu skal du bare huske på en lille, men væsentlig ting. Da jeg skriver dette indlæg i denne tråd, er der pt. 73 svar i tråden. Mange af disse 73 svar, er fra de samme klubber, som har bidraget med svar / indlæg op til flere gange. Eller sagt på en anden måde, er de klubber som har bidraget med svar / indlæg, en meget lille del af samtlige brugere, som overordnet er godt tilfreds med spillet, og på ingen måde gør sig disse tanker, som de / os klubber der skriver indlæg i denne tråd.
Stof til eftertanke. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. november 2018, 19:18
Guardian FC sagde:
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Nu skal du bare huske på en lille, men væsentlig ting. Da jeg skriver dette indlæg i denne tråd, er der pt. 73 svar i tråden. Mange af disse 73 svar, er fra de samme klubber, som har bidraget med svar op til flere gange. Eller sagt på en anden måde, er de klubber som har bidraget med svar, en meget lille del af samtlige brugere, som overordnet er godt tilfreds med spillet, og på ingen måde gør sig disse tanker, som de klubber der skriver indlæg i denne tråd.
Stof til eftertanke. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
Vil det sige at du er fuldstændig ligeglad med at få informationer om
udviklingen af spillet ?
Og syntes at det er helt ok at der ikke bliver reageret på seriøse fore-
spørgsler fra brugere, om det så bare er 20 klubber, der betaler deres
licens, hele tiden... ? Der spørger..
Du er godt tilfreds.. Spillet kører jo, alt er fint... Der er hele 237 spillere
online på dette tidspunkt.. Wow.. !
At hverken crew, eller managers kan komme i kontakt med udvikler
er ligegyldigt, og ikke tankevækkende, for dig.. ?
Jeg tænker heller ikke at udvikler behøver komme med et vildt opslag
for at tilfredstille, os 20 managers... Men et lille pip.. Evt. til crew, som
så kunne videre bringe et eller andet...
Jeg forstår ikke du forsvarer situationen som du gør... Hvorfor.. ?
Gør mig lidt klogere..
Mvh Per

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 9. november 2018, 19:44
Guardian FC sagde:
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Nu skal du bare huske på en lille, men væsentlig ting. Da jeg skriver dette indlæg i denne tråd, er der pt. 73 svar i tråden. Mange af disse 73 svar, er fra de samme klubber, som har bidraget med svar / indlæg op til flere gange. Eller sagt på en anden måde, er de klubber som har bidraget med svar / indlæg, en meget lille del af samtlige brugere, som overordnet er godt tilfreds med spillet, og på ingen måde gør sig disse tanker, som de / os klubber der skriver indlæg i denne tråd.
Stof til eftertanke. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
Tror ikke du skal se det som at os der ikke reagerer på et opslag som dette er tilfredse med spillets udvikling, det er bare normal forum mentalitet. Langt de fleste på alle forums er ''læsere'' som følger med uden at ytre sin holdning, jeg ville ikke komme med procenter da jeg ikke kan huske tallene fra undersøgelsen. En meget lille del giver sin holdning til kende, og en endnu mindre del holder gang i forummet med at poste relevant indhold.
Jeg vil dog tro at langt de fleste hvis de ikke allerede har gjort det, inklusiv mig selv, er begyndt at sætte deres forventninger ned til spillets fremtid..

Guardian FC (Hr Berg) 9. november 2018, 19:53
Pers LØVER sagde:
Guardian FC sagde:
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
Nu skal du bare huske på en lille, men væsentlig ting. Da jeg skriver dette indlæg i denne tråd, er der pt. 73 svar i tråden. Mange af disse 73 svar, er fra de samme klubber, som har bidraget med svar op til flere gange. Eller sagt på en anden måde, er de klubber som har bidraget med svar, en meget lille del af samtlige brugere, som overordnet er godt tilfreds med spillet, og på ingen måde gør sig disse tanker, som de klubber der skriver indlæg i denne tråd.
Stof til eftertanke. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
Vil det sige at du er fuldstændig ligeglad med at få informationer om
udviklingen af spillet ?
Og syntes at det er helt ok at der ikke bliver reageret på seriøse fore-
spørgsler fra brugere, om det så bare er 20 klubber, der betaler deres
licens, hele tiden... ? Der spørger..
Du er godt tilfreds.. Spillet kører jo, alt er fint... Der er hele 237 spillere
online på dette tidspunkt.. Wow.. !
At hverken crew, eller managers kan komme i kontakt med udvikler
er ligegyldigt, og ikke tankevækkende, for dig.. ?
Jeg tænker heller ikke at udvikler behøver komme med et vildt opslag
for at tilfredstille, os 20 managers... Men et lille pip.. Evt. til crew, som
så kunne videre bringe et eller andet...
Jeg forstår ikke du forsvarer situationen som du gør... Hvorfor.. ?
Gør mig lidt klogere..
Mvh Per
Hold nu op Per. Dig der er så meget på vman, og som konstant kommer med indlæg, ja i alle tråde, hvilket selvfølgelig er fint. Du burde da om nogen ikke være i tvivl om min holdning til dette forløb. Jeg har flere gange komme med indlæg i forskellige tråde, omhandlende kampmotor / taktikdelen. jeg har oven i købet fornylig kommet med et indlæg, hvor jeg refererede til en avisartikel vedrørende vman og Dennis.
Så dig som er så meget på forummet, burde så sandelig ikke være i tvivl om mit ståsted i dette her.
PS. Jeg skal da gerne indrømme, at jeg ikke lader mig påvirke så meget af det, som du gør. Du giver nærmest indtryk af, at en stor del af din verden ville falde sammen, hvis du ikke havde vman, at bruge meget af din tid på. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC

Guardian FC (Hr Berg) 9. november 2018, 20:03
Guardian FC sagde:
Kan kun være enig
Så en +1 mere fra mig
Her gav jeg mig også til kende per. Det var d. 2.11. smiley

The Migthy Gaardbo (The top) 9. november 2018, 20:08
Er enig i at der godt kunne gives mere information ud smiley det burde højest tage 5-10 min om måneden, og komme med en bette opdatering. Der kunne jo laves en overskrift på generelt, hvor der ikke kunne kommenteres, men hvor Dennis kan opdatere vman brugerne.

Men der florere ALT for meget negativitet rundt om, som regel fra de samme managers, jeg ved ikke om forventningerne er for høje, men seriøst hvis folk er trætte af spillet, eller mener de kan gøre det bedre, er i da velkommen til og forsøge med jeres eget. Der er altid brug for flere innovative mennesker.
Besvar