Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

Lewis Hamilton (WP) 4. februar 2020, 12:45
Jeg synes også det er lidt trægt med information.
Synes ikke vi er blevet lovet for meget, så det er i grunden fair nok i min verden.

Er det ikke snart tid til at holde kæft og lade forventningens glæde udløse sig når det bliver frigivet

De har fandme ikke lovet jer en skid mere end I har fået.

Kollywood (Mr Kollywood) 4. februar 2020, 12:52
Rakkerpak sagde:
Jeg synes også det er lidt trægt med information.
Synes ikke vi er blevet lovet for meget, så det er i grunden fair nok i min verden.

Er det ikke snart tid til at holde kæft og lade forventningens glæde udløse sig når det bliver frigivet

De har fandme ikke lovet jer en skid mere end I har fået.
Altså nej, de har vel principielt ikke lovet noget, andet end at fx ungdomsholdet er "lige på trapperne" mv. Det er fandme nogle lange trapper smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 4. februar 2020, 13:30
Rakkerpak sagde:
Jeg synes også det er lidt trægt med information.
Synes ikke vi er blevet lovet for meget, så det er i grunden fair nok i min verden.

Er det ikke snart tid til at holde kæft og lade forventningens glæde udløse sig når det bliver frigivet

De har fandme ikke lovet jer en skid mere end I har fået.
Vi kunne jo passende sætte Simon Kvamms nye sang på, hvor han opfordrer folk til at holde deres kæft ;-)
Jeg ser da også frem til den dag der kommer noget med ungdomshold, men jeg gider ikke **** over det. Synes der er rigeligt af det på forum- forståeligt til en hvis grænse, men gider ikke bidrage til det.

The Danish Vikings (H Hansen) 4. februar 2020, 15:45
FC Razor sagde:
Jeg har nu snakket med Dennis (Udvilkeren).

Han skriver at ungdomsholdet betaen er lige på trapperne.

Han har også tænkt sig at komme med et blog indlæg inden længe, hvor jeg er sikker på, der skal nok komme nærmere information omkring ungdomsholdet.
Ungdomshold lige på trapperne, han har tænkt sig at komme med et blogindlæg, inden længe??

På trapperne og blog indlæg, som jeg læser det er første step blogindlæg, så det går nok mere end lige på trapperne.

Thorshammer United (EPU) 7. februar 2020, 10:30
FC Razor sagde:
Jeg har nu snakket med Dennis (Udvilkeren).

Han skriver at ungdomsholdet betaen er lige på trapperne.

Han har også tænkt sig at komme med et blog indlæg inden længe, hvor jeg er sikker på, der skal nok komme nærmere information omkring ungdomsholdet.
Nu er der gået 3 uger - bliver det til noget? Mine spillere er efterhånden op i alderen at der skal ske udskiftninger inden længe og jeg har brug for nogle retningslinjer hvad det nye går ud på således jeg (og også andre) kan disponere ......

The Danish Vikings (H Hansen) 7. februar 2020, 13:20
Thorshammer United sagde:
FC Razor sagde:
Jeg har nu snakket med Dennis (Udvilkeren).

Han skriver at ungdomsholdet betaen er lige på trapperne.

Han har også tænkt sig at komme med et blog indlæg inden længe, hvor jeg er sikker på, der skal nok komme nærmere information omkring ungdomsholdet.
Nu er der gået 3 uger - bliver det til noget? Mine spillere er efterhånden op i alderen at der skal ske udskiftninger inden længe og jeg har brug for nogle retningslinjer hvad det nye går ud på således jeg (og også andre) kan disponere ......
Tror desværre ikke længere på, at der kommer en udmelding, men man kan da håbe.

Whitehawks (El Hawk) 9. februar 2020, 14:16
Det værste ved alt det her er den enorme fordel alle "test-brugerne" af ungdomshold har fået igennem, hvad er det efterhånden 6-7 måneder?

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 9. februar 2020, 14:26
Whitehawks sagde:
Det værste ved alt det her er den enorme fordel alle "test-brugerne" af ungdomshold har fået igennem, hvad er det efterhånden 6-7 måneder?
Jeg troede det var 1 år.

Whitehawks (El Hawk) 9. februar 2020, 14:29
Olympigue de Marseille sagde:
Whitehawks sagde:
Det værste ved alt det her er den enorme fordel alle "test-brugerne" af ungdomshold har fået igennem, hvad er det efterhånden 6-7 måneder?
Jeg troede det var 1 år.
Kan sagtens passe. Den fordel har ihvertfald været kolosal og alt for længe.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 14:29
Så kører rumlen igen !
Håber det bringer et svar om at ungdomshold er lige på trapperne igen.. smiley
Besvar