Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 17. januar 2020, 00:41
Chelsea Boldklub sagde:
Pers LØVER sagde:
Bare sådan helt generelt... smiley Om jeg bliver overspillet på midten, eller
om der bliver scoret mere mod mig fra den ene eller den anden side..
Om jeg går død på energien sent i kampe, når jeg ændrer på tempo..
Hvordan spillerene agere når jeg skifter fra offensivt til neutral.. Både
i forhold til energi i kampe og antal målchancer..
Om jeg får flere frispark imod når jeg ændrer på tacklinger..
Sådanne ting.. smiley
Mvh Per
Det er alligevel mange gode ting du observerer smiley
Hjælper det?
Tja... Det er sådan jeg har valgt at gøre det.. Og jeg har valgt at tro alt
ikke er random, og at det hjælper smiley
Hvis jeg rykker op i denne sæson, er jeg overbevist om at det ikke kun
er: Offensiv, langskud, afslappet og hårde...
Der virker smiley
Mvh Per

Chelsea Boldklub (Hello there) 17. januar 2020, 00:43
Hmm det følger jeg lige med i smiley
Det bliver interessant at se om du rykker op eller ej smiley

TeamTage (Tage) 17. januar 2020, 11:47
Chelsea Boldklub sagde:
Folk forstår åbenbart ikke, at det ikke er tiden som er det største problem, men derimod at vi ingen information får fra Dennis (udvikleren).
....og for Dennis er det jo lige omvendt. Tid brugt på at forberede, skrive og svare på infobreve, endda på flere sprog, går fra udviklingstiden... Det er et tveægget sværd det der.

Naturligvis skal vi have info, men: jo mere jo længere tid går der.


Loyals (VMEnhancer) 17. januar 2020, 11:57
TeamTage sagde:
....og for Dennis er det jo lige omvendt. Tid brugt på at forberede, skrive og svare på infobreve, endda på flere sprog, går fra udviklingstiden... Det er et tveægget sværd det der.

Naturligvis skal vi have info, men: jo mere jo længere tid går der.
Lad os sige han lavede én blog pr. uge, som tager 2 timer alt i alt at lave, så vil den ugentlige blogpost tage ca 5% af hans arbejdstid. Så hvis et udviklingsprojekt i alt ville tage 2 år, så ville det inklusiv ugentlige blogposts tage 2.1 år, svarende til 2 år og 5 uger.

Naturligvis har du ret i at det tager udviklingstid, men i mine øjne er det langt hen ad vejen tid som er givet godt ud.

Chelsea Boldklub (Hello there) 17. januar 2020, 12:07
TeamTage sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Folk forstår åbenbart ikke, at det ikke er tiden som er det største problem, men derimod at vi ingen information får fra Dennis (udvikleren).
....og for Dennis er det jo lige omvendt. Tid brugt på at forberede, skrive og svare på infobreve, endda på flere sprog, går fra udviklingstiden... Det er et tveægget sværd det der.

Naturligvis skal vi have info, men: jo mere jo længere tid går der.
Du får det til at lyde som om det tager en evighed at skrive et blog indlæg :/
Det er en dårlig undskyld ved at sige at det går udover udviklingstiden. Det lyder som om at du siger, at et blog indlæg vil forskyde ungdomsholdet endnu mere, hvilket bare ikke er rigtigt.

Benløse Forever (The Disco guy) 17. januar 2020, 12:08
Loyals sagde:
TeamTage sagde:
....og for Dennis er det jo lige omvendt. Tid brugt på at forberede, skrive og svare på infobreve, endda på flere sprog, går fra udviklingstiden... Det er et tveægget sværd det der.

Naturligvis skal vi have info, men: jo mere jo længere tid går der.
Lad os sige han lavede én blog pr. uge, som tager 2 timer alt i alt at lave, så vil den ugentlige blogpost tage ca 5% af hans arbejdstid. Så hvis et udviklingsprojekt i alt ville tage 2 år, så ville det inklusiv ugentlige blogposts tage 2.1 år, svarende til 2 år og 5 uger.

Naturligvis har du ret i at det tager udviklingstid, men i mine øjne er det langt hen ad vejen tid som er givet godt ud.
Ja ok hvis det tager 2 timer at lave en blog, kan jeg godt forstå alt andet tager så lang tiiid

Il Diavolo (Mathias) 17. januar 2020, 12:41
TeamTage sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Folk forstår åbenbart ikke, at det ikke er tiden som er det største problem, men derimod at vi ingen information får fra Dennis (udvikleren).
....og for Dennis er det jo lige omvendt. Tid brugt på at forberede, skrive og svare på infobreve, endda på flere sprog, går fra udviklingstiden... Det er et tveægget sværd det der.

Naturligvis skal vi have info, men: jo mere jo længere tid går der.
Stop med at lyv for dig selv og for andre. Et blog-indlæg kan aldrig blive en undskyldning for hvor lang tid det her har taget.

FC Bombe Bombe (Chill) 17. januar 2020, 12:58
Il Diavolo sagde:
TeamTage sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Folk forstår åbenbart ikke, at det ikke er tiden som er det største problem, men derimod at vi ingen information får fra Dennis (udvikleren).
....og for Dennis er det jo lige omvendt. Tid brugt på at forberede, skrive og svare på infobreve, endda på flere sprog, går fra udviklingstiden... Det er et tveægget sværd det der.

Naturligvis skal vi have info, men: jo mere jo længere tid går der.
Stop med at lyv for dig selv og for andre. Et blog-indlæg kan aldrig blive en undskyldning for hvor lang tid det her har taget.
Men det er en grund til han ikke laver blog indlæg hele tiden

Chelsea Boldklub (Hello there) 17. januar 2020, 13:03
FC Bombe Bombe sagde:
Il Diavolo sagde:
TeamTage sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Folk forstår åbenbart ikke, at det ikke er tiden som er det største problem, men derimod at vi ingen information får fra Dennis (udvikleren).
....og for Dennis er det jo lige omvendt. Tid brugt på at forberede, skrive og svare på infobreve, endda på flere sprog, går fra udviklingstiden... Det er et tveægget sværd det der.

Naturligvis skal vi have info, men: jo mere jo længere tid går der.
Stop med at lyv for dig selv og for andre. Et blog-indlæg kan aldrig blive en undskyldning for hvor lang tid det her har taget.
Men det er en grund til han ikke laver blog indlæg hele tiden
Hele tiden?
Hvornår sidst var det han lavede?

Loyals (VMEnhancer) 17. januar 2020, 13:35
Benløse Forever sagde:
Ja ok hvis det tager 2 timer at lave en blog, kan jeg godt forstå alt andet tager så lang tiiid
Det ved jeg ikke, det var for at have noget at bruge som eksempel, men hvis der både skal laves lidt forarbejde, ind og finde nogle tal og have dem ud, skrive det og oversætte det, så er det ikke umuligt at det tager 2 timer smiley

Igen, eksempel.
Besvar