Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

FC Bombe Bombe (Chill) 15. januar 2020, 19:40
Vejen Boldklub sagde:
Måske skulle vi hellere høre fra dem som allerede har muligheden for at spille med ungdomshold hvordan det går
Loyals som har Ungdomshold har vist sagt han regner med starten af det her år
Men at der også har været nogle problemer som de skulle have løst

Jeg tror snart det kommer selv om andre er negative

Solsbury Hill (Jigsaw) 16. januar 2020, 09:34
KBHAVANA CF sagde:
Solsbury Hill sagde:
Jeg stopper lige folk her, hvis ham Sunny-tingen sidder som enlig udvikler, så tager det lang tid.
Ikke så lang tid, at det tager et halvt årti.

Kan se at du har spillet vman i nu 1 år, forstil dig så 2 år mere uden nogen information.
Ikke for at nedgøre dig overhovedet, med alt respekt, men mange herinde har ventet på udvikling i virkelig mange år. Der er blevet lovet og sagt, men intet holdt.
Min bror har været med siden start, det ikke fordi jeg ikke kender spillet. Med alt respekt, så har jeg kendt det i over 10 år. Lige siden 30 i stats var højt, og du har kun været her siden 2014.

Og er du udvikler? Og hvad forventer du med så mange ejere, og én udvikler?

The Danish Vikings (H Hansen) 16. januar 2020, 12:26
Solsbury Hill sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Solsbury Hill sagde:
Jeg stopper lige folk her, hvis ham Sunny-tingen sidder som enlig udvikler, så tager det lang tid.
Ikke så lang tid, at det tager et halvt årti.

Kan se at du har spillet vman i nu 1 år, forstil dig så 2 år mere uden nogen information.
Ikke for at nedgøre dig overhovedet, med alt respekt, men mange herinde har ventet på udvikling i virkelig mange år. Der er blevet lovet og sagt, men intet holdt.
Min bror har været med siden start, det ikke fordi jeg ikke kender spillet. Med alt respekt, så har jeg kendt det i over 10 år. Lige siden 30 i stats var højt, og du har kun været her siden 2014.

Og er du udvikler? Og hvad forventer du med så mange ejere, og én udvikler?
Der er kun en ejer og det er udvikler selv.

Il Diavolo (Mathias) 16. januar 2020, 13:24
KBHAVANA CF sagde:
Solsbury Hill sagde:
Jeg stopper lige folk her, hvis ham Sunny-tingen sidder som enlig udvikler, så tager det lang tid.
Ikke så lang tid, at det tager et halvt årti.

Kan se at du har spillet vman i nu 1 år, forstil dig så 2 år mere uden nogen information.
Ikke for at nedgøre dig overhovedet, med alt respekt, men mange herinde har ventet på udvikling i virkelig mange år. Der er blevet lovet og sagt, men intet holdt.
Jeg er på din side, og jeg er sgu træt af at se på konstante dårlige undskyldninger fra gamle brugere der er i benægtelse. Vil man tiltrække brugere må man få fingeren ud. Det kan ikke passe man skal vente 3,5 år på en ny tilføjelse som sikkert kommer til at være en skuffelse når det kommer til stykket grundet den lange ventetid.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 16. januar 2020, 14:53
Solsbury Hill sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Solsbury Hill sagde:
Jeg stopper lige folk her, hvis ham Sunny-tingen sidder som enlig udvikler, så tager det lang tid.
Ikke så lang tid, at det tager et halvt årti.

Kan se at du har spillet vman i nu 1 år, forstil dig så 2 år mere uden nogen information.
Ikke for at nedgøre dig overhovedet, med alt respekt, men mange herinde har ventet på udvikling i virkelig mange år. Der er blevet lovet og sagt, men intet holdt.
Min bror har været med siden start, det ikke fordi jeg ikke kender spillet. Med alt respekt, så har jeg kendt det i over 10 år. Lige siden 30 i stats var højt, og du har kun været her siden 2014.

Og er du udvikler? Og hvad forventer du med så mange ejere, og én udvikler?
Der står ingen steder at du har kendt spillet i over 10 år. Ligesom der heller ikke står at jeg har været med på vman-vognen siden ca. 2006, og derefter kom tilbage med denne klub i 2014, stoppede i nogle år og kom tilbage i 2018.

Og ja, jeg er udvikler - dog ikke i spil. Som en bekræftelse på at du ikke har været med særlig længe, så er der kun én ejer og det er ham som er udvikler.

Jeg forventer, ligesom min arbejdsplads forventer, at der er en deadline i dette tilfælde på udviklingen af ungdomsholdet.
Hvis vi som brugere fik information om at det forventes færdig efter første kvartal 2020. Så ved vi at der arbejdes i kulissen på at overholde den deadline. Så kan man spørge "jamen, hvad hvis han så ikke når det" - det er stadigvæk bedre information at vi som brugere får at vide hvad der er gået galt, fremfor at INGEN har en anelse om hvornår det bliver færdigt, hvor langt man er i processen, eller hvad der bliver arbejdet på i øjeblikket. Det er af samme grundt også mere sandsynligt at det bliver udviklet færdigt indenfor relativ kort tid efter deadline.

På min arbejdsplads, kan enhver komme og spørge hvor langt vi er i udviklingen. De får et svar som de kan forholde sig til, fremfor at komme med alle mulige bortforklaringer. Jeg kan heller ikke møde op og sige: "Jeg er gået i gang med det her projekt, hvornår det er færdigt ved jeg ikke, men jeg er i hvertfald i gang" - hvor mange gange tror du min arbejdsplads skal spørge om deadline før jeg er sparket ud af biksen? Vman er en forretning ligesom alt mulig andet - tjener man penge på sine kunder, skal man også forvente at de kunder på et tidspunkt vil forholde sig til hvad de betaler for.

Med det sagt, kan du så sige mig hvor langt vi er i processen af ungdomshold? Kan crew-medlemmerne? Er der nogen der kan? Der findes kun et svar, og det er Dennis alene.
Siger det ikke lidt om det hele? Så mange "kunder" - al information hemmeligholdt. Derfor får jeg mit udbrud BRO.



FC Razor (Jeppe) 16. januar 2020, 16:41
Jeg har nu snakket med Dennis (Udvilkeren).

Han skriver at ungdomsholdet betaen er lige på trapperne.

Han har også tænkt sig at komme med et blog indlæg inden længe, hvor jeg er sikker på, der skal nok komme nærmere information omkring ungdomsholdet.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 16. januar 2020, 16:46
FC Razor sagde:
Jeg har nu snakket med Dennis (Udvilkeren).

Han skriver at ungdomsholdet betaen er lige på trapperne.

Han har også tænkt sig at komme med et blog indlæg inden længe, hvor jeg er sikker på, der skal nok komme nærmere information omkring ungdomsholdet.
+1

Chickenlegs United (Jaksi) 16. januar 2020, 16:55
FC Razor sagde:
Jeg har nu snakket med Dennis (Udvilkeren).

Han skriver at ungdomsholdet betaen er lige på trapperne.

Han har også tænkt sig at komme med et blog indlæg inden længe, hvor jeg er sikker på, der skal nok komme nærmere information omkring ungdomsholdet.
+2

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 16. januar 2020, 17:01
Chickenlegs United sagde:
FC Razor sagde:
Jeg har nu snakket med Dennis (Udvilkeren).

Han skriver at ungdomsholdet betaen er lige på trapperne.

Han har også tænkt sig at komme med et blog indlæg inden længe, hvor jeg er sikker på, der skal nok komme nærmere information omkring ungdomsholdet.
+2
+3

Gudenå FC (Blaki er god) 16. januar 2020, 17:04
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
FC Razor sagde:
Jeg har nu snakket med Dennis (Udvilkeren).

Han skriver at ungdomsholdet betaen er lige på trapperne.

Han har også tænkt sig at komme med et blog indlæg inden længe, hvor jeg er sikker på, der skal nok komme nærmere information omkring ungdomsholdet.
+2
+3
+4
Besvar