Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

Il Diavolo (Mathias) 17. januar 2020, 13:38
Loyals sagde:
Benløse Forever sagde:
Ja ok hvis det tager 2 timer at lave en blog, kan jeg godt forstå alt andet tager så lang tiiid
Det ved jeg ikke, det var for at have noget at bruge som eksempel, men hvis der både skal laves lidt forarbejde, ind og finde nogle tal og have dem ud, skrive det og oversætte det, så er det ikke umuligt at det tager 2 timer smiley

Igen, eksempel.
Man kunne også bare finde nogle frivillige der ville tage sig af at skrive blogindlæg? Nu behøver man jo heller ikke at gøre det svære end det er.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 17. januar 2020, 14:28
Il Diavolo sagde:
Loyals sagde:
Benløse Forever sagde:
Ja ok hvis det tager 2 timer at lave en blog, kan jeg godt forstå alt andet tager så lang tiiid
Det ved jeg ikke, det var for at have noget at bruge som eksempel, men hvis der både skal laves lidt forarbejde, ind og finde nogle tal og have dem ud, skrive det og oversætte det, så er det ikke umuligt at det tager 2 timer smiley

Igen, eksempel.
Man kunne også bare finde nogle frivillige der ville tage sig af at skrive blogindlæg? Nu behøver man jo heller ikke at gøre det svære end det er.
Tror det vil være væsentligt hurtigere han selv skrev end at han bruger frivillige.

Bjørnholt FC (And then what) 17. januar 2020, 14:33
FC Deluga sagde:
Il Diavolo sagde:
Loyals sagde:
Benløse Forever sagde:
Ja ok hvis det tager 2 timer at lave en blog, kan jeg godt forstå alt andet tager så lang tiiid
Det ved jeg ikke, det var for at have noget at bruge som eksempel, men hvis der både skal laves lidt forarbejde, ind og finde nogle tal og have dem ud, skrive det og oversætte det, så er det ikke umuligt at det tager 2 timer smiley

Igen, eksempel.
Man kunne også bare finde nogle frivillige der ville tage sig af at skrive blogindlæg? Nu behøver man jo heller ikke at gøre det svære end det er.
Tror det vil være væsentligt hurtigere han selv skrev end at han bruger frivillige.
Tror også der vil komme mere ud af at han selv skrev dem, da han har mere information og insider viden at komme med end den gennemsnitlige vman bruger har, sjovt nok - så vil jeg personligt selv hellere vente længere tid og at der så kommer nogle ordentligt blogs ud selvom ventiden imens kan være svær, end at der bliver spyttet en masse middelmådige blogs ud .-)

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 17. januar 2020, 14:35
Bjørnholt FC sagde:
Tror også der vil komme mere ud af at han selv skrev dem, da han har mere information og insider viden at komme med end den gennemsnitlige vman bruger har, sjovt nok - så vil jeg personligt selv hellere vente længere tid og at der så kommer nogle ordentligt blogs ud selvom ventiden imens kan være svær, end at der bliver spyttet en masse middelmådige blogs ud .-)
Enig på det punkt her. smiley

Også fordi at hvis der er en frivillig som skal gøre det, skal Dennis alligevel giver ham al information videre omkring hvad der skal skrives. Og er det tekniske ting, er det nok bedre det er Dennis selv, da han har mere forstand på det og nok ville kunne skrive det på en måde som er nemmere at forstå. smiley

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 17. januar 2020, 18:17
Det er også alt for dårligt af vman. Hvis ikke de kommer snart med noget vi kan bruge så venter på ps5 og bruger mine penge på det. Gider sku snart ikke være til grin mere herinde de fuldstændig ligeglad med os... smiley...

Vejen Boldklub (Knud Nielsen) 17. januar 2020, 20:14
Jeg tænker at dem som er igang med ungdomsholdet her i prøveperioden, kunne give noget feedback i stedet for at belemre Dennis, han har åbentbart nok af udfordringer end at informere sine kunder om udviklingsforløbet, men det er vel også ok i forhold til den pris vi giver for dette spil, som er rigtig hyggeligt at være en del af.
God weekend til alle
// Knud

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 17. januar 2020, 20:45
Hvis man følger lidt med på forum.. Og det gør jeg...
Ser det ud til at det er på tide med en update omkring ungdomshold.. smiley
Jeg tror ikke det behøver at være en kæmpe update med masser
af facts og statistikker.. Bare et lille pip med nyt fra..
Bare en lille kort hurtig update på, i hvilken retning det går... Og hvilke
problemer der kæmpes med lige nu.. !
Det kunne måske uddelegeres, til et crew-member med lidt indsigt i
processen...
Det er ikke for at være Kloge-Åge.. Men det kunne måske give
lidt arbejdsro..
Bare en tanke herfra.. Rigtig god weekend
Mvh Per

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 17. januar 2020, 23:02
Pers LØVER sagde:
Hvis man følger lidt med på forum.. Og det gør jeg...
Ser det ud til at det er på tide med en update omkring ungdomshold.. smiley
Jeg tror ikke det behøver at være en kæmpe update med masser
af facts og statistikker.. Bare et lille pip med nyt fra..
Bare en lille kort hurtig update på, i hvilken retning det går... Og hvilke
problemer der kæmpes med lige nu.. !
Det kunne måske uddelegeres, til et crew-member med lidt indsigt i
processen...
Det er ikke for at være Kloge-Åge.. Men det kunne måske give
lidt arbejdsro..
Bare en tanke herfra.. Rigtig god weekend
Mvh Per
Eftersigende arbejdes der på stigning i licens. Det skal være med til at give lidt plads, så der kan komme et blog indlæg hvert 5. måned fremfor hvert 7. smiley

Thorshammer United (EPU) 3. februar 2020, 13:28
De uddelte holdkæftbolsjer - med løfte om at "det" er lige på trapperne og der inden længe kommer en blog - er effektive. Tråden har nu være uden aktivitet i hele 17 dage uden er sket en dyt fra crewets side smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 3. februar 2020, 13:30
Thorshammer United sagde:
De uddelte holdkæftbolsjer - med løfte om at "det" er lige på trapperne og der inden længe kommer en blog - er effektive. Tråden har nu være uden aktivitet i hele 17 dage uden er sket en dyt fra crewets side smiley
Giv dem denne måned også. Hvis der stadig ikke er noget, så er det vel bare ikke godt nok.
Besvar