Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

Thorshammer United (EPU) 3. februar 2020, 13:47
Chelsea Boldklub sagde:
Thorshammer United sagde:
De uddelte holdkæftbolsjer - med løfte om at "det" er lige på trapperne og der inden længe kommer en blog - er effektive. Tråden har nu være uden aktivitet i hele 17 dage uden er sket en dyt fra crewets side smiley
Giv dem denne måned også. Hvis der stadig ikke er noget, så er det vel bare ikke godt nok.
For mit vedkommende er det ved at være ret meget irriterende. Jeg skal snart skifte spillere på min klub - til en fremtid jeg ikke kender. Det kan godt være udviklernes tid er dyrbart, men det er min også smiley

FC Bombe Bombe (Chill) 3. februar 2020, 14:08
Det engelske Forum brokker sig ikke så meget

Hvorfor brokker det danske forum sig hele tiden?smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 3. februar 2020, 14:54
Thorshammer United sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Thorshammer United sagde:
De uddelte holdkæftbolsjer - med løfte om at "det" er lige på trapperne og der inden længe kommer en blog - er effektive. Tråden har nu være uden aktivitet i hele 17 dage uden er sket en dyt fra crewets side smiley
Giv dem denne måned også. Hvis der stadig ikke er noget, så er det vel bare ikke godt nok.
For mit vedkommende er det ved at være ret meget irriterende. Jeg skal snart skifte spillere på min klub - til en fremtid jeg ikke kender. Det kan godt være udviklernes tid er dyrbart, men det er min også smiley
Det er sikkert ikke kun for dit vedkommende, men mange andre smiley Kan ikke være mere enig, men der er ikke så meget mere at sige dsv smiley Vi kan kun vente nu, og ikke andet.

Chelsea Boldklub (Hello there) 3. februar 2020, 14:55
FC Bombe Bombe sagde:
Det engelske Forum brokker sig ikke så meget

Hvorfor brokker det danske forum sig hele tiden?smiley
Fordi de fleste sikkert ikke spiller vman mere.

Il Diavolo (Mathias) 3. februar 2020, 15:15
Chelsea Boldklub sagde:
Thorshammer United sagde:
De uddelte holdkæftbolsjer - med løfte om at "det" er lige på trapperne og der inden længe kommer en blog - er effektive. Tråden har nu være uden aktivitet i hele 17 dage uden er sket en dyt fra crewets side smiley
Giv dem denne måned også. Hvis der stadig ikke er noget, så er det vel bare ikke godt nok.
Giver dem også 1-2 måneder mere og hvis der stadig ikke sker en skid, siger jeg farvel og takker af. VMAN er simpelthen blevet så forældet, og hvis dette er måden man udvikler spillet kan det desværre kun gå en vej og det er ned.

Gudenå FC (Blaki er god) 3. februar 2020, 15:23
Det ikke tiden der problemet hvis i spørger mig,
det mangel på information.
men gætter på det vente tiden værd

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 3. februar 2020, 15:24
Gudenå FC sagde:
Det ikke tiden der problemet hvis i spørger mig,
det mangel på information.
men gætter på det vente tiden værd
Ja det finder vi jo nok aldrig ud af smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 3. februar 2020, 15:25
Il Diavolo sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Thorshammer United sagde:
De uddelte holdkæftbolsjer - med løfte om at "det" er lige på trapperne og der inden længe kommer en blog - er effektive. Tråden har nu være uden aktivitet i hele 17 dage uden er sket en dyt fra crewets side smiley
Giv dem denne måned også. Hvis der stadig ikke er noget, så er det vel bare ikke godt nok.
Giver dem også 1-2 måneder mere og hvis der stadig ikke sker en skid, siger jeg farvel og takker af. VMAN er simpelthen blevet så forældet, og hvis dette er måden man udvikler spillet kan det desværre kun gå en vej og det er ned.
Fuldstændig enig med dig smiley Det er allerede på vej ned desværre smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 3. februar 2020, 15:31
Skurkene Fra Aarhus sagde:
Gudenå FC sagde:
Det ikke tiden der problemet hvis i spørger mig,
det mangel på information.
men gætter på det vente tiden værd
Ja det finder vi jo nok aldrig ud af smiley
Jeg skal over til en ven nu og lufte hund, han er 88 så der håb for os

Bjørnholt FC (And then what) 3. februar 2020, 15:46
Hvis i ikke syntes spillet er sjovt at spille pt. så gør jer selv en tjeneste og tag en pause - har selv prøvet at blive ved med at spille selvom jeg overhovedet ikke havde lyst, og der er ikke noget værre man kan gøre.

Ellers så fokuser på det, som i finder sjovt ved spillet for man får ikke noget ud af at bare sidde og vente på at der sker noget :-)
Besvar