Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

Chelsea FC (Aqu) 2. november 2018, 16:17
e9

Twist City (Thomas) 2. november 2018, 16:19
+1

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 2. november 2018, 16:25
The Danish Vikings sagde:
Det sidste reelle blogindlæg omhandlende lidt information og fremtid mv. er skrevet 06 OKT 2017, se dette blogindlæg.

https://www.virtualmanager.com/blog/946-opdatering-fra-udviklingsafdelingen

Nu mere end et år senere, ved vi brugere ikke mere end Vi fik skrevet i ovennævnte blogindlæg.
Personligt er jeg af den opfattelse at udviklingsafdelingen burde bruge 1 hel dag i måneden på debat og dialog på forum. Ja ja, det tager desværre hele 12 dage om året fra udvikling. Jeg er dog af den overbevisning at de ekstra dage over 1 - 3 år, kunne Vi brugere med stor velvillighed afse, og at projekter derved blev forsinket med en HEL dag pr. måned.
Vi kunderne i butikken, ville derimod opnå information, dialog og debat om nuværende og kommende tiltag.
Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt om planer for kampmotoren,
I forhold til mulighed for taktiske indstillinger, siden den heftige debat der
hele tiden kører på forum...
Der kunne måske komme en udtalelse om den samtidig..
Mvh Per

Svampen sutter (Darling) 2. november 2018, 16:33
+7

Guardian FC (Hr Berg) 2. november 2018, 16:41
Pers LØVER sagde:
The Danish Vikings sagde:
Det sidste reelle blogindlæg omhandlende lidt information og fremtid mv. er skrevet 06 OKT 2017, se dette blogindlæg.

https://www.virtualmanager.com/blog/946-opdatering-fra-udviklingsafdelingen

Nu mere end et år senere, ved vi brugere ikke mere end Vi fik skrevet i ovennævnte blogindlæg.
Personligt er jeg af den opfattelse at udviklingsafdelingen burde bruge 1 hel dag i måneden på debat og dialog på forum. Ja ja, det tager desværre hele 12 dage om året fra udvikling. Jeg er dog af den overbevisning at de ekstra dage over 1 - 3 år, kunne Vi brugere med stor velvillighed afse, og at projekter derved blev forsinket med en HEL dag pr. måned.
Vi kunderne i butikken, ville derimod opnå information, dialog og debat om nuværende og kommende tiltag.
Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt om planer for kampmotoren,
I forhold til mulighed for taktiske indstillinger, siden den heftige debat der
hele tiden kører på forum...
Der kunne måske komme en udtalelse om den samtidig..
Mvh Per

Ikke at forglemme taktikdelen, som så sandelig også trænger til ændringer, så man som manager får større indflydelse på den enkelte spiller når man sætter sin taktik til en kamp. For år tilbage havde man denne mulighed. Det er langt fra nok med offensivt og langskud. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC

Valby Vikings (Ron Stoppable) 2. november 2018, 16:45
+1

FC HimmelBold (Pistol Pete) 2. november 2018, 17:02
+ 1

Bones of Thor (Thorbone) 2. november 2018, 17:13
+1

Wild Ferrets (Moz) 2. november 2018, 20:05
Guardian FC sagde:
Pers LØVER sagde:

Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt om planer for kampmotoren,
I forhold til mulighed for taktiske indstillinger, siden den heftige debat der
hele tiden kører på forum...
Der kunne måske komme en udtalelse om den samtidig..
Mvh Per
Ikke at forglemme taktikdelen, som så sandelig også trænger til ændringer, så man som manager får større indflydelse på den enkelte spiller når man sætter sin taktik til en kamp. For år tilbage havde man denne mulighed. Det er langt fra nok med offensivt og langskud. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC
Det ville være dejligt at hører noget mere om det. Selve kamp delen af dette spil har været kedelig siden den nye kampmotor.

Newcomer (Billige spillere til salg) 2. november 2018, 20:12
Newcomer sagde:
+1

Jeg har skrevet til Jeppe og gjort opmærksom på tråden. Nu håber jeg bare han vil bruge et par minutter på at svare..
Jeg har fået svar fra Jeppe. (Til dem som ikke ved det så er Jeppe administratoren)

FC Razor sagde:

Hejsa.

Det er ikke noget, som jeg har mulighed for at kunne svare på. Jeg er nemlig ikke med inde over udviklingsprocessen. Jeg ved derfor kun det, som jeg får at vide fra udviklerne, hvilket til tider er ligeså meget, som det der bliver skrevet i bloggen.

Jeg kan helt klart godt forstå, at i som brugere gerne vil have noget information, omkring status på udviklingen. Jeg ønsker også selv, at udviklerne gav lidt mere information. Men vi har kun 1 fuldtidsudvikler og 1 deltidsudvikler. Jeg har skrevet til vores fuldtidsudvikler før omkring status på udvikling og ungdomsholdet. Der fik jeg følgende svar. (Svar er fra 28. august)
Udvikler sagde:
Vi arbejder på sagen, men jeg kan ikke klemme noget interessant blogindlæg ud af det vi har lavet de seneste par måneder. Det har altsammen været kedelige tekniske detaljer omkring f.eks håndhævelsen af reglen om at et ungdomshold ikke må overhale seniorholdet, hvilket bliver ekstremt komplekst, når man tænker den helt ud i detaljen og alle de sjældne men mulige situationer, hvor det ville kunne få hele sæsonopdatering til at gå i baglås.

Derudover har der været ferie, mere kedeligt internt GDPR-skidt, jeg har brugt en masse tid på at analysere alt muligt omkring virksomheden til ejerne, den nye bud-side, konvertering af baggrundsjobs fra PHP til Rails, og lige nu arbejder vi på den gradvise migrering af de enorme datamængder, som er krævet for at vi ikke skal lukke sitet ned i flere dage, når vi udgiver ungdomshold - hvilket er en masse ekstra arbejde.
Jeg kunne forestille mig at nogle af tingene stadig er relevante i forhold til, hvad udvikleren vil kunne komme med af svar. Jeg har skrevet til ham igen, for at se om vi kan få lidt mere gang i bloggen og evt. noget dialog med brugerne igennem forummet.
Newcomer sagde:
Må jeg kopiere dit svar ind i det officielle fora?

Svaret er også over en måned gammel - måske er der sket mere siden da (vi har da lov til at håbe ).

FC Razor sagde:

Det må du gerne. Jeg får nok tidligst svar fra udvikleren mandag. Afhængig af hvornår han får tid til at se på mine mails.
Besvar