Vi Jeres kunder savner information

Skrevet i Generelt

Fc det ved jeg ik (Reloading) 15. november 2018, 20:23
Padova sagde:
Bare fordi tyve managers kræver svar på forum, betyder det altså ikke at i er forpligtet til at få et svar. Jeg ved ikke hvor I har fået den idé fra, men man kan ikke argumentere for at det er noget man gør i alle spil, for det passer ikke. Hvis han svarer er det en fin gestus, men det har intet med dårlig kundepleje at gøre, hvis han ikke gør. Og til dem der siger at Vman går ned fordi han ikke svarer, så kan jeg fortælle at Vman godt kunne klare sig helt uden forum, så slap man da også for al den negativitet. Han smækker nok et blog-indlæg op når tiden er rigtig, og ikke ret meget før.
+2.000.000

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. november 2018, 20:29
FC Voldborg sagde:
Juventus FC sagde:
Har Dennis lavet en Britta?

- Er der nogen som kan bekræfte han stadig befinder sig i det danske kongerige? smiley
The Danish Vikings sagde:
Ja det ender med at vi kunder selv skal til at ringe til Freeway indenfor deres åbningstider, mandag til fredag fra 0900 - 1100 og igen fra 1400 - 1500, på nr. 87 25 01 10. Men det burde bare ikke være nødvendigt, nu hvor Vi flere gange har hørt, at spillet har en fuldtidsansat.
Favoritterne sagde:
Vi burde alle bare strejke afmelde vores licens i en måned. Måske det kunne åbne deres øjne lidt smiley
At læse kommentarer som ovenstående får mig virkelig til at ryste på hovedet i afmagt. Er I klar over hvad det kræver at drive en virksomhed på så et beskedent budget som det vil være rimeligt at antage er tilfældet med V-man? At true med at stoppe køb af deres services gør jo netop problemet værre - I kan ikke true dem til flere ressourcer. Det er helt ude i skoven. Sidder man hjemme på sin flade hele dagen og ikke har set hvordan virkeligheden ser ud for en lille virksomhed som V-man, er det nok en god idé at gøre sig overvejelser om, hvor komplekst det rent faktisk kan være.

Selvfølgelig er det fair at forvente mere information fra teamet - og den del er jeg helt enig i. Dog går der en klar grænse når der går børnehave i den med boycot-kommentarer og andet jazz, debatten havde været langt bedre foruden!

Med ønske om mere velovervejede kommentarer og støtte til teamet bag spillet, vi trods alt stadig spiller af en grund; god aften. smiley
Okay så... Jeg dropper min stædighed, og køber Vmanklip, for at trække rapporter og smide en besked i shoutbox.. ( Det er også lidt egoistisk smiley ) Men du har fået mig
overtalt.. Hvilket jeg ikke selv kunne smiley
Og jeg er selvfølgelig også på at give gratis licens ud i December til værdigt trængene,
lige som sidste år.. Det kan vel gå hen og blive en tradition.. smiley
Mvh Per

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 15. november 2018, 20:51
Padova sagde:
Bare fordi tyve managers kræver svar på forum, betyder det altså ikke at i er forpligtet til at få et svar. Jeg ved ikke hvor I har fået den idé fra, men man kan ikke argumentere for at det er noget man gør i alle spil, for det passer ikke. Hvis han svarer er det en fin gestus, men det har intet med dårlig kundepleje at gøre, hvis han ikke gør. Og til dem der siger at Vman går ned fordi han ikke svarer, så kan jeg fortælle at Vman godt kunne klare sig helt uden forum, så slap man da også for al den negativitet. Han smækker nok et blog-indlæg op når tiden er rigtig, og ikke ret meget før.
Spot on. Helt enig smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 15. november 2018, 23:15
Real Madrid CF sagde:
Padova sagde:
Bare fordi tyve managers kræver svar på forum, betyder det altså ikke at i er forpligtet til at få et svar. Jeg ved ikke hvor I har fået den idé fra, men man kan ikke argumentere for at det er noget man gør i alle spil, for det passer ikke. Hvis han svarer er det en fin gestus, men det har intet med dårlig kundepleje at gøre, hvis han ikke gør. Og til dem der siger at Vman går ned fordi han ikke svarer, så kan jeg fortælle at Vman godt kunne klare sig helt uden forum, så slap man da også for al den negativitet. Han smækker nok et blog-indlæg op når tiden er rigtig, og ikke ret meget før.
Spot on. Helt enig smiley
Jeg ved ikke lige hvorfra ordlyden "kræver svar på forum" kommer fra. Det har jeg ihvertfald ikke skrevet i mit indlæg.
Jeg skrev burde bruge tid på det informative,, at jeg og flere, kan jeg jo se og læse mig til, kunne ønske sig/eller så gerne mere information, om det sker via blog, forum eller.... er jo op til VMAN.

Så igen her kræves ikke, men ønskes.

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 16. november 2018, 00:01
@The Danish Vikings

Og om der overhovedet skal publiceres information regelmæssigt er udelukkende op til koncernen og dets personale.

For mig at se lyder det mere som om du forsøger at fremtvinge din mening (og muligvis nogle andres), fremfor at udtrykke den. Nu har jeg ikke nærlæst hele tråden, men kommentarer som disse henviser til noget andet end det du netop påstår:
The Danish Vikings sagde:
Ja det ender med at vi kunder selv skal til at ringe til Freeway indenfor deres åbningstider, mandag til fredag fra 0900 - 1100 og igen fra 1400 - 1500, på nr. 87 25 01 10. Men det burde bare ikke være nødvendigt, nu hvor Vi flere gange har hørt, at spillet har en fuldtidsansat.

The Danish Vikings (H Hansen) 16. november 2018, 05:31
Real Madrid CF sagde:
@The Danish Vikings

Og om der overhovedet skal publiceres information regelmæssigt er udelukkende op til koncernen og dets personale.

For mig at se lyder det mere som om du forsøger at fremtvinge din mening (og muligvis nogle andres), fremfor at udtrykke den. Nu har jeg ikke nærlæst hele tråden, men kommentarer som disse henviser til noget andet end det du netop påstår:
The Danish Vikings sagde:
Ja det ender med at vi kunder selv skal til at ringe til Freeway indenfor deres åbningstider, mandag til fredag fra 0900 - 1100 og igen fra 1400 - 1500, på nr. 87 25 01 10. Men det burde bare ikke være nødvendigt, nu hvor Vi flere gange har hørt, at spillet har en fuldtidsansat.
Nej, læs nu hvad der står, der står intet om kræver, men hvis du absolut vil tolke, så kan du også se det skrevet som, du får den information, du selv søger, ikke kræver.

BK Frem (BK Frem) 16. november 2018, 08:50
Jeg kan godt forstå at folk er trætte af den langsomme udvikling og den dårlige kommunikation. Men hvis vi alle var villige til at bruge 10-15 kr mere pr måned, ville dette sikkert gøre en stor forskel. Eller ville det? Og ville i betale mere?

Boston Biscuits (Chris Durst) 16. november 2018, 09:01
BK Frem sagde:
Jeg kan godt forstå at folk er trætte af den langsomme udvikling og den dårlige kommunikation. Men hvis vi alle var villige til at bruge 10-15 kr mere pr måned, ville dette sikkert gøre en stor forskel. Eller ville det? Og ville i betale mere?
Jeg vil ikke betale 10-15 kroner mere for det produkt vi får lige nu, men hvis jeg kunne få et indblik i arbejds processen omkring spillet og en form for forsikring om at der sker noget, så vil jeg gerne smide de ekstra penge.

Det skal ikke lyde som om jeg tror at medarbejderne absolut intet laver, for det gør de sikkert. Og jeg har kæmpe respekt for at de holder spillet kørerende, men jeg vil ønske at vi kunne blive opdateret lidt mere.

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 16. november 2018, 12:03
The Danish Vikings sagde:
Real Madrid CF sagde:
@The Danish Vikings

Og om der overhovedet skal publiceres information regelmæssigt er udelukkende op til koncernen og dets personale.

For mig at se lyder det mere som om du forsøger at fremtvinge din mening (og muligvis nogle andres), fremfor at udtrykke den. Nu har jeg ikke nærlæst hele tråden, men kommentarer som disse henviser til noget andet end det du netop påstår:
The Danish Vikings sagde:
Ja det ender med at vi kunder selv skal til at ringe til Freeway indenfor deres åbningstider, mandag til fredag fra 0900 - 1100 og igen fra 1400 - 1500, på nr. 87 25 01 10. Men det burde bare ikke være nødvendigt, nu hvor Vi flere gange har hørt, at spillet har en fuldtidsansat.
Nej, læs nu hvad der står, der står intet om kræver, men hvis du absolut vil tolke, så kan du også se det skrevet som, du får den information, du selv søger, ikke kræver.
Hvis du oprigtigt ikke selv kan se sammenhængen i det jeg skriver, ser jeg virkelig ingen relevans i at forsætte en dialog med dig.

The Danish Vikings (H Hansen) 16. november 2018, 12:29
Real Madrid CF sagde:
The Danish Vikings sagde:
Real Madrid CF sagde:
@The Danish Vikings

Og om der overhovedet skal publiceres information regelmæssigt er udelukkende op til koncernen og dets personale.

For mig at se lyder det mere som om du forsøger at fremtvinge din mening (og muligvis nogle andres), fremfor at udtrykke den. Nu har jeg ikke nærlæst hele tråden, men kommentarer som disse henviser til noget andet end det du netop påstår:
The Danish Vikings sagde:
Ja det ender med at vi kunder selv skal til at ringe til Freeway indenfor deres åbningstider, mandag til fredag fra 0900 - 1100 og igen fra 1400 - 1500, på nr. 87 25 01 10. Men det burde bare ikke være nødvendigt, nu hvor Vi flere gange har hørt, at spillet har en fuldtidsansat.
Nej, læs nu hvad der står, der står intet om kræver, men hvis du absolut vil tolke, så kan du også se det skrevet som, du får den information, du selv søger, ikke kræver.
Hvis du oprigtigt ikke selv kan se sammenhængen i det jeg skriver, ser jeg virkelig ingen relevans i at forsætte en dialog med dig.
Hvis man vælger at anskue tingene fra din side, så Ja, men hvis du anskuer tingene fra min side, så nej.
At Vi ser tingene forskelligt er der jo intet galt i, men at tro jeg eller du skal overbevise hinanden om fortolkninger er nok for meget forlangt af både du og jeg.

God dag.
Besvar