Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 19. januar 2020, 19:32
Gudenå FC sagde:
kan i ikke lige skrive noget sødt, jeg gik fra 1. divi til 4. divi ved liga skift.
Du vandt pokalen over mig smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 19. januar 2020, 20:05
Ulm Warhawks sagde:
Gudenå FC sagde:
kan i ikke lige skrive noget sødt, jeg gik fra 1. divi til 4. divi ved liga skift.
Du vandt pokalen over mig smiley
Ja det mirakel tid, måske jeg også skal købe en lotto kupon

Chickenlegs United (Jaksi) 19. januar 2020, 23:26
Man kan da heller aldrig få lov at få en handel man selv finder i fred. Freaking steals der altid bliver overbudt...

Gudenå FC (Blaki er god) 19. januar 2020, 23:33
Chickenlegs United sagde:
Man kan da heller aldrig få lov at få en handel man selv finder i fred. Freaking steals der altid bliver overbudt...
Håber du får lavet et super talent

Chickenlegs United (Jaksi) 19. januar 2020, 23:38
Gudenå FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Man kan da heller aldrig få lov at få en handel man selv finder i fred. Freaking steals der altid bliver overbudt...
Håber du får lavet et super talent
Chancen er under 0.02 procent, men jeg håber på det. Tak.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 26. januar 2020, 13:26
Var kun 6 point fra en tredjeplads, men har dog fået den højeste placering i min klubs historie. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 26. januar 2020, 13:30
Kyoto Okami FC sagde:
Var kun 6 point fra en tredjeplads, men har dog fået den højeste placering i min klubs historie. smiley
Tænker ikke at der er behov for at trøste, så jeg vil istedet for ønske dig tillykke med det flotte resultat, igen :-)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 26. januar 2020, 13:34
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Var kun 6 point fra en tredjeplads, men har dog fået den højeste placering i min klubs historie. smiley
Tænker ikke at der er behov for at trøste, så jeg vil istedet for ønske dig tillykke med det flotte resultat, igen :-)
Er der nu heller ikke, så tak smiley

Bjørnholt FC (And then what) 26. januar 2020, 13:40
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Var kun 6 point fra en tredjeplads, men har dog fået den højeste placering i min klubs historie. smiley
Tænker ikke at der er behov for at trøste, så jeg vil istedet for ønske dig tillykke med det flotte resultat, igen :-)
Er der nu heller ikke, så tak smiley
Det er da ellers det som tråden indikerer :-)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 26. januar 2020, 13:41
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Var kun 6 point fra en tredjeplads, men har dog fået den højeste placering i min klubs historie. smiley
Tænker ikke at der er behov for at trøste, så jeg vil istedet for ønske dig tillykke med det flotte resultat, igen :-)
Er der nu heller ikke, så tak smiley
Det er da ellers det som tråden indikerer :-)
Også derfor at jeg nævner jeg kun var 6 point fra bronzen smiley
Besvar