Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

US Badolato (USB) 29. januar 2020, 13:59
Kyoto Okami FC sagde:
US Badolato sagde:
Ja tak, stay strooong smiley.

Stærkt at komme tilbage og blive nr 4, jeg prøver at forstærke og følge dit eksempel smiley.
Held og lykke med det smiley
Tak, nu har jeg muligvis betalt overpris for et par spillere, men rednings båden er her og jeg har nu 4 hjemmekampe hvor alt må siges at være muligt smiley

US Badolato (USB) 29. januar 2020, 14:00
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Mine træninger har lagt under 140 i en uge nu... Snøft.
Den skal jeg indrømme er svær at trøste... Men du har tjent gode penge og er kommet hurtigt frem. Min klub var over 10 år gammel da jeg fik orange anlæg. Så selvom træningerne ikke er gode, så skal pengestrømmen nok fortsætte smiley
Du har en masse lovende talenter, det skal nok skinne igennem snart smiley!

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. januar 2020, 14:03
US Badolato sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
US Badolato sagde:
Ja tak, stay strooong smiley.

Stærkt at komme tilbage og blive nr 4, jeg prøver at forstærke og følge dit eksempel smiley.
Held og lykke med det smiley
Tak, nu har jeg muligvis betalt overpris for et par spillere, men rednings båden er her og jeg har nu 4 hjemmekampe hvor alt må siges at være muligt smiley
Held og lykke med de kampe, nogle gode point der og alt er pludseligt muligt smiley

US Badolato (USB) 29. januar 2020, 14:06
Kyoto Okami FC sagde:
US Badolato sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
US Badolato sagde:
Ja tak, stay strooong smiley.

Stærkt at komme tilbage og blive nr 4, jeg prøver at forstærke og følge dit eksempel smiley.
Held og lykke med det smiley
Tak, nu har jeg muligvis betalt overpris for et par spillere, men rednings båden er her og jeg har nu 4 hjemmekampe hvor alt må siges at være muligt smiley
Held og lykke med de kampe, nogle gode point der og alt er pludseligt muligt smiley
tak smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 29. januar 2020, 16:04
Chickenlegs United sagde:
Mine træninger har lagt under 140 i en uge nu... Snøft.
Lad os håbe det bliver bedre frem over.

Bjørnholt FC (And then what) 29. januar 2020, 16:21
Chickenlegs United sagde:
Mine træninger har lagt under 140 i en uge nu... Snøft.
Lav evt. nogle udskiftninger på dit hold med de spillere, som der ikke træner godt nok og prøv også at træn på et andet tidspunkt, så du ikke køre død i det samme hele tiden - det kan måske være med til at hjælpe :-)

FC Aquador (STOPPET) 29. januar 2020, 20:12
Er lige ved at have samlet en trup jeg er rigtig glad for, MEN jeg mangler en FV!
Jeg har dog ikke flere credits og jeg har ikke særlig meget lyst til at sælge nogen... Buhuu :'(

Bjørnholt FC (And then what) 29. januar 2020, 20:25
FC Aquador sagde:
Er lige ved at have samlet en trup jeg er rigtig glad for, MEN jeg mangler en FV!
Jeg har dog ikke flere credits og jeg har ikke særlig meget lyst til at sælge nogen... Buhuu :'(
Kender jeg desværre også alt for godt.....

Hav tålmodighed og handel for de penge, som du nu enganghar dig op til at kunne købe det, som du gerne vil have :-)

FC Aquador (STOPPET) 29. januar 2020, 20:29
Bjørnholt FC sagde:
FC Aquador sagde:
Er lige ved at have samlet en trup jeg er rigtig glad for, MEN jeg mangler en FV!
Jeg har dog ikke flere credits og jeg har ikke særlig meget lyst til at sælge nogen... Buhuu :'(
Kender jeg desværre også alt for godt.....

Hav tålmodighed og handel for de penge, som du nu enganghar dig op til at kunne købe det, som du gerne vil have :-)
Der er ikke så meget andet for, medmindre vman guderne kaster et supertalent min vej. Men tak for de motiverende ord smiley

Bjørnholt FC (And then what) 29. januar 2020, 20:36
FC Aquador sagde:
Bjørnholt FC sagde:
FC Aquador sagde:
Er lige ved at have samlet en trup jeg er rigtig glad for, MEN jeg mangler en FV!
Jeg har dog ikke flere credits og jeg har ikke særlig meget lyst til at sælge nogen... Buhuu :'(
Kender jeg desværre også alt for godt.....

Hav tålmodighed og handel for de penge, som du nu enganghar dig op til at kunne købe det, som du gerne vil have :-)
Der er ikke så meget andet for, medmindre vman guderne kaster et supertalent min vej. Men tak for de motiverende ord smiley
True, ellers gå på auktionen og søg efter 15 årige med få spændende træninger - gjorde jeg selv meget en årgang, og det havde da potte i ny og næ :-) specielt med en engang, som endte med at gå hen og blive solgt for omkring de 9 mio
Besvar