Danmark lukker ned!

Skrevet i Off-topic

Brøndby IF (Bye bye Benny) 11. marts 2020, 23:56
Chelsea Boldklub sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Come on United sagde:
Jeg sidder i en central funktion i Salling Group - tro mig, der er varer nok!
Hvorfor sætter man ikke begrænsning på bl.a. toiletpapir pr person?
Hvordan vil du gøre det? Folk går ud og kommer ind igen, eller tager over i den anden Netto.

Folk er til grin. Jeg brækker mig over hvor lav menneskers IQ er i 2020.
Vent til år 2040 og kom så tilbage igen til følgende kommentar. Du ville savne år 2020.
Arh

Chelsea Boldklub (Hello there) 12. marts 2020, 00:00
FC Brilleaber sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Come on United sagde:
Jeg sidder i en central funktion i Salling Group - tro mig, der er varer nok!
Hvorfor sætter man ikke begrænsning på bl.a. toiletpapir pr person?
Hvordan vil du gøre det? Folk går ud og kommer ind igen, eller tager over i den anden Netto.

Folk er til grin. Jeg brækker mig over hvor lav menneskers IQ er i 2020.
Vent til år 2040 og kom så tilbage igen til følgende kommentar. Du ville savne år 2020.
Arh
Trust me

Juventus FC (farvel og tobak) 12. marts 2020, 00:10
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Come on United sagde:
Jeg sidder i en central funktion i Salling Group - tro mig, der er varer nok!
Hvorfor sætter man ikke begrænsning på bl.a. toiletpapir pr person?
Hvordan vil du gøre det? Folk går ud og kommer ind igen, eller tager over i den anden Netto.

Folk er til grin. Jeg brækker mig over hvor lav menneskers IQ er i 2020.
Tænker det er nødvendigt. Så må dem der vil snyde, for at stå i kø i 40 minutter igen, gøre det. Det bare de færreste.
Folk fatter slet ikke hvor mange varer vi har på lager i Danmark, så at de sidder og hamstrer i nogle uger gør ikke en skid. Fandme en pinlig opførsel.

Men igen til problemstillingen, hvordan vil du begrænse handel? Hvis folk vil have det, så står de i kø. Hvad skal de ellers lave, de har 2 uger uden arbejde og skal finde noget at lave.
Men det man har på lager, er ikke det som står i butikken. For ikke at butikken løber tør, pga én person. Håber det giver mening for dig, det er derfor man har "max 2 pr. person" ofte af en varer.
Jeg kan skam godt følge dig og det giver fint mening for mig. Men at der overhovedet er et behov til at starte med, brækker jeg mig over. Jeg undervurderer ikke coronavirussen og siger ikke, at den ikke slår nogen i hjel, men hvis bare medierne ikke råbte så meget op og fik folk til at gå i panik. Kæft en overreaktion vi har gang i....
Overreaktion? En dødelighed på 3% er værd at tage seriøs.

Chelsea FC (Aqu) 12. marts 2020, 00:17
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Come on United sagde:
Jeg sidder i en central funktion i Salling Group - tro mig, der er varer nok!
Hvorfor sætter man ikke begrænsning på bl.a. toiletpapir pr person?
Hvordan vil du gøre det? Folk går ud og kommer ind igen, eller tager over i den anden Netto.

Folk er til grin. Jeg brækker mig over hvor lav menneskers IQ er i 2020.
Tænker det er nødvendigt. Så må dem der vil snyde, for at stå i kø i 40 minutter igen, gøre det. Det bare de færreste.
Folk fatter slet ikke hvor mange varer vi har på lager i Danmark, så at de sidder og hamstrer i nogle uger gør ikke en skid. Fandme en pinlig opførsel.

Men igen til problemstillingen, hvordan vil du begrænse handel? Hvis folk vil have det, så står de i kø. Hvad skal de ellers lave, de har 2 uger uden arbejde og skal finde noget at lave.
Men det man har på lager, er ikke det som står i butikken. For ikke at butikken løber tør, pga én person. Håber det giver mening for dig, det er derfor man har "max 2 pr. person" ofte af en varer.
Jeg kan skam godt følge dig og det giver fint mening for mig. Men at der overhovedet er et behov til at starte med, brækker jeg mig over. Jeg undervurderer ikke coronavirussen og siger ikke, at den ikke slår nogen i hjel, men hvis bare medierne ikke råbte så meget op og fik folk til at gå i panik. Kæft en overreaktion vi har gang i....
Som lungepatient, er jeg i en risikozone selv som ung, jeg er fandme glad for der bliver taget de her midler i brug. Plus de personer som fx har lungekræft nu, er ekstra udsatte. Men lad os da bare tie, og holde lav profil.

Bjørnholt FC (And then what) 12. marts 2020, 00:18
Folk burde skralde istedet for at hamstre, som om der ikke bliver smidt nok mad ud i forvejen.

Tokyo (CK) Crew 12. marts 2020, 00:20
Bjørnholt FC sagde:
Folk burde skralde istedet for at hamstre, som om der ikke bliver smidt nok mad ud i forvejen.
Hamstre skrald? :3

Brøndby IF (Bye bye Benny) 12. marts 2020, 00:21
Chelsea Boldklub sagde:
FC Brilleaber sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Solsbury Hill sagde:
Come on United sagde:
Jeg sidder i en central funktion i Salling Group - tro mig, der er varer nok!
Hvorfor sætter man ikke begrænsning på bl.a. toiletpapir pr person?
Hvordan vil du gøre det? Folk går ud og kommer ind igen, eller tager over i den anden Netto.

Folk er til grin. Jeg brækker mig over hvor lav menneskers IQ er i 2020.
Vent til år 2040 og kom så tilbage igen til følgende kommentar. Du ville savne år 2020.
Arh
Trust me
Kommer sgu aldrig til at savne det vi har nu smiley

Lewis Hamilton (WP) 12. marts 2020, 00:22
Bjørnholt FC sagde:
Folk burde skralde istedet for at hamstre, som om der ikke bliver smidt nok mad ud i forvejen.
Eller bare lave indkøb som vanligt og have tiltro til, at vi alle nok skal klare os på den front.
Men det ville være sjovt, at se et helt land af skraldere slås om maden.

Bjørnholt FC (And then what) 12. marts 2020, 00:22
Lyon sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Folk burde skralde istedet for at hamstre, som om der ikke bliver smidt nok mad ud i forvejen.
Hamstre skrald? :3
Selvom det bliver smidt ud, så kan det være i ganske fin stand smiley

Bjørnholt FC (And then what) 12. marts 2020, 00:23
AtIetico Madrid sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Folk burde skralde istedet for at hamstre, som om der ikke bliver smidt nok mad ud i forvejen.
Eller bare lave indkøb som vanligt og have tiltro til, at vi alle nok skal klare os på den front.
Men det ville være sjovt, at se et helt land af skraldere slås om maden.
Hahah ja, good take.
Besvar