Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Vi dræner sumpen (Sumpdræneren) 21. marts 2021, 16:14
Rhodesia sagde:
''Reklamefrit produkt'' Kom så smiley
Du kan downloade Adblock.
Det er gratis og blokerer alle pop up reklamer og andre irriterende blinkende reklamer.

Rhodesia (Rhodes) 21. marts 2021, 16:15
Vi dræner sumpen sagde:
Rhodesia sagde:
''Reklamefrit produkt'' Kom så smiley
Du kan downloade Adblock.
Det er gratis og blokerer alle pop up reklamer og andre irriterende blinkende reklamer.
Ved godt.. Men burde ikke være nødvendigt når jeg betaler

Bones of Thor (Thorbone) 29. marts 2021, 21:46
4. Træning:
Spillerne taber ikke form (styrke) i dødbolde, når de bliver alderssvækkede.

Begrundelse
Dødbolde er en træningsøvelse af ringe værdi, og nedprioriteres af de fleste. Hvis de træningsværdier man opnåede i dødbolde blev bevarede, ville øvelsen give mere mening at træne nogle skytter op i.

Det vil give managers lidt mere at tænke over ved sammensætning af truppen, hvis der skal tages højde for at beholde en gammel spiller i lidt længere tid på grund af hans styrke i dødbolde.

Desuden er det realistisk, at spillere ikke mister evnen til at skyde straffespark på grund af alder. Det er yderst sjældent, at spillere i det virkelig liv bliver så gamle, at de ikke har luft til at tage de to skridt hen til bolden og skudstyrken over 11 meter bibeholdes som regel til man runder 40 (ikke for at prale :-))


Østjylland Akademi (STOPPET) 31. marts 2021, 12:07
Her kommer en idé som kan kickstarte Sunnys indkomst. Indkomst han kan bruge på at videreudvikle spillet

Det er vedr. shout boksen - Den boks under klubhus som man kan indbetale vman-klip for derefter at "blive set"
Problemet er bare at mulighederne for at blive set er ret små, jeg og andre der spiller vman kigger sjældent i den boks og derved kan det være spild af penge. Den findes kun under klubhus, nederst på siden. og er ikke et sted jeg og vi andre kigger ret meget.

Jeg vil foreslå at man med en simpel ændring kan flytte boksen op øverst på vman, over menuerne som KLUBHUS - HOLD - TRÆNING - OSV OSV.
Derved har man nu langt større mulighed for at "blive set" og folk vil derefter ligge flere penge i vman-klip.
Man kunne evt kalde boksen VMAN-NEWS eller VMAN- AGENT
Det er en lille ændring som kan give sunny større indkomst. Ihvertfald set fra mit synspunkt.

Hvad siger i andre? smiley

Rhodesia (Rhodes) 31. marts 2021, 16:27
Skive Idræts Klub sagde:
Her kommer en idé som kan kickstarte Sunnys indkomst. Indkomst han kan bruge på at videreudvikle spillet

Det er vedr. shout boksen - Den boks under klubhus som man kan indbetale vman-klip for derefter at "blive set"
Problemet er bare at mulighederne for at blive set er ret små, jeg og andre der spiller vman kigger sjældent i den boks og derved kan det være spild af penge. Den findes kun under klubhus, nederst på siden. og er ikke et sted jeg og vi andre kigger ret meget.

Jeg vil foreslå at man med en simpel ændring kan flytte boksen op øverst på vman, over menuerne som KLUBHUS - HOLD - TRÆNING - OSV OSV.
Derved har man nu langt større mulighed for at "blive set" og folk vil derefter ligge flere penge i vman-klip.
Man kunne evt kalde boksen VMAN-NEWS eller VMAN- AGENT
Det er en lille ændring som kan give sunny større indkomst. Ihvertfald set fra mit synspunkt.

Hvad siger i andre? smiley
Måske ligge den på handelssiden, så shoutoxen ikke ''forfølger'' en rundt på siden

Østjylland Akademi (STOPPET) 31. marts 2021, 16:38
Rhodesia sagde:
Skive Idræts Klub sagde:
Her kommer en idé som kan kickstarte Sunnys indkomst. Indkomst han kan bruge på at videreudvikle spillet

Det er vedr. shout boksen - Den boks under klubhus som man kan indbetale vman-klip for derefter at "blive set"
Problemet er bare at mulighederne for at blive set er ret små, jeg og andre der spiller vman kigger sjældent i den boks og derved kan det være spild af penge. Den findes kun under klubhus, nederst på siden. og er ikke et sted jeg og vi andre kigger ret meget.

Jeg vil foreslå at man med en simpel ændring kan flytte boksen op øverst på vman, over menuerne som KLUBHUS - HOLD - TRÆNING - OSV OSV.
Derved har man nu langt større mulighed for at "blive set" og folk vil derefter ligge flere penge i vman-klip.
Man kunne evt kalde boksen VMAN-NEWS eller VMAN- AGENT
Det er en lille ændring som kan give sunny større indkomst. Ihvertfald set fra mit synspunkt.

Hvad siger i andre? smiley
Måske ligge den på handelssiden, så shoutoxen ikke ''forfølger'' en rundt på siden
Den skal helst være med hele vejen - ellers er shoutboxen ikke meget ved. Det handler hovedsagelig om indkomst som sunny kan bruge - han kan gøre det bruger-venligt så det ikke er så forstyrrende.

Bones of Thor (Thorbone) 1. april 2021, 21:11
3. Kampe/Taktik:

Det skal naturligvis være muligt for en manager at vælge om der skal være hovedvægt af angreb over højre side, venstre side eller gennem midten.

Det er lidt af en falliterklæring at så simpel et taktisk træk ikke findes i et managerspil, så man kan spille på modstanders svage punkter. Som det er nu afvikles kampene temmelig åndsvagt, det er en jammer at kigge på.

Ultras World (Michael White) 2. april 2021, 12:02
Klubløs/kontrakløs på auktion
Jeg kunne godt tænke mig, at der blev udviklet en helt simpel fluebensknap, så når man søger på auktioner, at man kan vælge om man vil sortere i auktioner for at se alle, kontrakløse/klubløse eller på kontrakt.

Denne lille funktion ville overskueligegøre auktionssiden endnu mere.

Oceanien Academy (Allan Patsche) 2. april 2021, 14:31
Blounsø IF sagde:
Klubløs/kontrakløs på auktion
Jeg kunne godt tænke mig, at der blev udviklet en helt simpel fluebensknap, så når man søger på auktioner, at man kan vælge om man vil sortere i auktioner for at se alle, kontrakløse/klubløse eller på kontrakt.

Denne lille funktion ville overskueligegøre auktionssiden endnu mere.
+1

FC Anders C (Diego Fassing) 4. april 2021, 09:18
"Klokken er 8.00. Man finder en formidabel 15-årig, byder 11-13 mio fx, klubben accepterer buddet, man er tilfreds og følger spændt med. Lige til sidst bliver man overbudt og prisen ender på 17-20 mio. Fair nok hvis en klub havde større interesse. Men nej, han ryger direkte på en 12 timers auktion til 1c. Det sker simpelthen hele tiden, af de samme 5 klubber, der ikke engang selv gider scoute. Det er så dræbende for ens lyst til at prøve at finde talenter."

Lav en regel om at 15-årige først kan sælges videre efter ex. 3 træninger/3 dage. Der er for mange klubber der har 20 mio. og med glæde sidder klar hver morgen kl 7.59 til at overbyde de få gode priser man kunne være heldig at få.
Besvar