Hvad arbejder i med?

Skrevet i Off-topic

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 17. august 2022, 00:22
Team Aries sagde:
Arbejder som konsulent i et marketingbureau.
Mangler du job? =)

Ignotus (--) 17. august 2022, 10:56
Tyrkiet sagde:
Team Aries sagde:
Arbejder som konsulent i et marketingbureau.
Mangler du job? =)
Nej vi har travlt smiley

Staalemanden (Staalenberg) 19. september 2022, 15:11
Jeg startede også herinde, da spillet var helt nyt - og jeg var i fuld krig med folkeskolen!

I dag er jeg ved at læse til social-/specialpædagog!

Icedancer (Anaheim Ducks FC - Blue Train FC) 23. september 2022, 23:53
Svarer på e-mails + programmerer en lille smule. Jeg kan udføre jobbet men ved strengt taget ikke hvad det går ud på. Generel oplevelse i firmaet er, at ingen rigtigt ved hvad deres job går ud på, sådan for alvor. Følgeligt er det sandsynligt, at ingen begriber, hvad firmaet, som totalitet, foretager sig. M.a.o. skaber jeg værdi.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 25. september 2022, 22:33
Icedancer sagde:
Svarer på e-mails + programmerer en lille smule. Jeg kan udføre jobbet men ved strengt taget ikke hvad det går ud på. Generel oplevelse i firmaet er, at ingen rigtigt ved hvad deres job går ud på, sådan for alvor. Følgeligt er det sandsynligt, at ingen begriber, hvad firmaet, som totalitet, foretager sig. M.a.o. skaber jeg værdi.
Vildt smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 25. september 2022, 22:34
Team Aries sagde:
Tyrkiet sagde:
Team Aries sagde:
Arbejder som konsulent i et marketingbureau.
Mangler du job? =)
Nej vi har travlt smiley
Så må I sende lidt over til os smiley

The Miami Heat (Adam) 26. september 2022, 20:13
Blev færdig med gymnasiet her til sommers, og har arbejdet i flere forskellige vikariater siden da, bla i to produktionsfabrikker, den ene var småkager den anden frugter. Der udover også på et par lagere for Imerco, Novo Nordisk og Nomeco. Men nu arbejder jeg i superbrugsen. Ikke de mest spændene jobs, men det er trods alt fint nok smiley

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 26. september 2022, 23:15
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion
Håber du lagde penge i noget andet for 1 år siden ellers er det hårde tider her 1 år efter.

Læser Bioteknologi på KU

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 29. september 2022, 10:53
Leopard Golf sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion
Håber du lagde penge i noget andet for 1 år siden ellers er det hårde tider her 1 år efter.

Læser Bioteknologi på KU
Har kun været i ChemoMetic i år og har der hentet 20%. Er kun i kontanter og venter til markedet når bunden. smiley

Spurs (Møller) 29. september 2022, 10:56
Nobr sagde:
Leopard Golf sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion
Håber du lagde penge i noget andet for 1 år siden ellers er det hårde tider her 1 år efter.

Læser Bioteknologi på KU
Har kun været i ChemoMetic i år og har der hentet 20%. Er kun i kontanter og venter til markedet når bunden. smiley
Det svære i den sammenhæng er vel, at ingen ved hvornår markedet rammer bunden? smiley
Besvar