Hvad arbejder i med?

Skrevet i Off-topic

Nørreskovens Helte (enoghalvfjerds dobbelt skudhul) 26. oktober 2021, 16:55
-

Farmors udvalgte (RB) 26. oktober 2021, 17:57
Jyllands Rubin sagde:
@Farmors udvalgte

Jeg fattede heller ikke meget af matematik, men du skal seriøst (!) købe den her bog: https://www.aspiri.dk/UI/Shopping/BookDetails.aspx?id=13068

Bagi bogen er der eksempler på tidligere eksamensopgaver - altså step-by-step - jeg brugte den til eksamen og vil sige, at 80-90% af opgaverne var i bogen. Derudover er der forklaringer af ALT du kommer igennem. Jeg fik 10 til eksamen alene pga. den bog.

Jeg kan oplyse, at jeg stadig har bogen, og er villig til at sælge den billigt. Er med på man nok ikke må sælge på forum, men blot til oplysning, hvis det skulle have interesse smiley
Tusind tak for linket! Den bliver nok købt hvis den har hjulpet så meget smiley

Randsea FC (Christian) 27. oktober 2021, 15:43
Olympigue de Marseille sagde:
Junior Business Controller. Det lækkert nok, man har tid til at være på vman kl 13.28 på en mandag.
Svar på dine mails du hele tiden viser du har så i stedet jo

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 6. november 2021, 15:35
Fultids investor.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 6. november 2021, 16:33
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 6. november 2021, 16:34
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 6. november 2021, 19:16
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 6. november 2021, 19:31
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 6. november 2021, 20:54
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Tyrkiet sagde:
Nobr sagde:
Fultids investor.
Puha, brikker, aktier, crypto?
Kun aktier
Vildt smiley og fedt. Har leget meget med det, men ikke rigtigt seriøst. For et par måneder siden valgte jeg dog at gøre noget ved det. Jeg smed nogle penge i Lucid og Freetrailer. De har været gode ved mig smiley har du nogle tips så?
Hehe, vil nødig komme med anbefalinger, da folk selv skal tage deres beslutning. Derimod har jeg ikke noget imod at fortælle, hvad jeg har kig på.
Ambu
Cbrain
Quantafuel
Bavarian
ExpreS2ion
Jeg har faktisk kun hørt om Bavarian. Jeg prøver lige at gå i dybden med dem du nævner smiley

AC Logenda (Logenda) 7. november 2021, 13:44
Jeg arbejder til dagligt som multi medie animator elev smiley
Besvar