Hvad arbejder i med?

Skrevet i Off-topic

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 24. september 2021, 21:45
Jyllands Rubin sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Jyllands Rubin sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Tyrkiet sagde:
Hvor er det bare latterligt. Overvej hvor mange menneskers fremtid han går rundt og stikker sine fingre i med de holdninger han har.

Jeg kender enormt mange der bestod alle, men aldrig formåede at bestå hans fag. De er jo uden fuldførte uddannelser, kun pga. ham.
Der var et par stykker der var oppe til føromtalte eksamen som havde bestået deres bachelor og begyndt på en kandidat. De manglede blot det ene fag, men dumpede. Og ingen tvivl om at de hverken er de første eller sidste han får gjort det ved. Samme med dem du kender.
Har godt hørt om det med at en masse gik ud med "sygdom" under en eksamen. Lyder fuldstændig vanvittigt. Bliver lykkelig for 02 efter hvad I skriver.

Han har stadig sin famøse formelsamling. Dog har han lavet excel-ark, for at kunne løse opgaver til øvelsestimer.
Han begyndte med Excel-ark efter vores klage. Det hjalp på det. Ikke meget, men en lille smule. Var også lykkelig for 02, specielt efter at have stresset over det lort i et år.
Ved jeg snart ikke, med den dumpeprocent der, trods alt, stadig er. Vi har heldigvis en dygtig instruktor.

Har du taget en cand.merc efterfølgende?
Er på 3. semester af en

Brumbasserne (Watson) 25. september 2021, 00:22
Jeg er uddannet civilingeniør og arbejder pt som IT Konsulent hos Deloitte :-).

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 25. september 2021, 00:53
Studerede matematisk modellering på AU så som statistiker arbejder jeg nu naturligvis som kok. smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 25. oktober 2021, 01:05
HjerneSkaderne sagde:
Studerede matematisk modellering på AU så som statistiker arbejder jeg nu naturligvis som kok. smiley
Vild drejning smiley

Jeg arbejder faktisk meget med restauranter og har kæmpe respekt for kokke.
Særligt dem, der formår at udvikle og nytænke retter. Det er en kunst i mine øjne smiley

Farmors udvalgte (RB) 25. oktober 2021, 11:55
Læser meritforløb på SDU smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 25. oktober 2021, 11:59
Farmors udvalgte sagde:
Læser meritforløb på SDU smiley
Puha, Slagelse?

Farmors udvalgte (RB) 25. oktober 2021, 12:42
Tyrkiet sagde:
Farmors udvalgte sagde:
Læser meritforløb på SDU smiley
Puha, Slagelse?
Odense, er næsten lige begyndt, men pendler fra København. Har læst markedsføringsøkonom og ville gerne kunne tage en kandidatgrad smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 25. oktober 2021, 12:45
Farmors udvalgte sagde:
Tyrkiet sagde:
Farmors udvalgte sagde:
Læser meritforløb på SDU smiley
Puha, Slagelse?
Odense, er næsten lige begyndt, men pendler fra København. Har læst markedsføringsøkonom og ville gerne kunne tage en kandidatgrad smiley
Det er en kedelig tur. Især hvis DSB ikke er samarbejdsvillige. Jeg endte med at købe en øko-racer, fordi DSB var forsinkede 4 ud af 5 hverdage, hvor jeg tog til forelæsning.

Farmors udvalgte (RB) 25. oktober 2021, 12:50
Tyrkiet sagde:
Farmors udvalgte sagde:
Tyrkiet sagde:
Farmors udvalgte sagde:
Læser meritforløb på SDU smiley
Puha, Slagelse?
Odense, er næsten lige begyndt, men pendler fra København. Har læst markedsføringsøkonom og ville gerne kunne tage en kandidatgrad smiley
Det er en kedelig tur. Især hvis DSB ikke er samarbejdsvillige. Jeg endte med at købe en øko-racer, fordi DSB var forsinkede 4 ud af 5 hverdage, hvor jeg tog til forelæsning.
Jeg har heldigvis en at følges med de fleste dage, men jeg har oplevet DSB været forsinket flere gange, det er meget frustrerende... Havde i Anders Yeo i mat?

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 25. oktober 2021, 13:28
Junior Business Controller. Det lækkert nok, man har tid til at være på vman kl 13.28 på en mandag.
Besvar