Hvad arbejder i med?

Skrevet i Off-topic

Stone Island (Jensen) 11. november 2021, 11:49
Jeg er igang med min professionsbachelor som socialrådgiver, som er adgangsgivende til officeruddannelsen i Forsvaret. smiley

Entropiq (Stik jeres lårtespil langt op) 11. november 2021, 12:31
Jeg er professionel sportsbetter og økonomistuderende.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 13. november 2021, 08:48
Arbejder som kreditkonsulent i en bank hvilket bl.a. omfatter kreditvurdering af privatkunder, sikre bankens kreditkvalitet er tilfredsstillende og overholder bankens politik, samt løbende overvågning af bankens udlånsportefølje for at identificere risikofyldte udlån.

Støvsugeren (Pistræninger) 13. november 2021, 08:54
Ulm Warhawks sagde:
Arbejder som kreditkonsulent i en bank hvilket bl.a. omfatter kreditvurdering af privatkunder, sikre bankens kreditkvalitet er tilfredsstillende og overholder bankens politik, samt løbende overvågning af bankens udlånsportefølje for at identificere risikofyldte udlån.
Lyder virkeligt spændende. Hvilke kvalifikationer skal man have for at blive det?

Pudseren (JEG STOPPER) 15. november 2021, 00:29
Maskinmester hos Haldor Topsøe! smiley

Vi er 4 mand fast herude, hvis i kender nogle af de øvrige ansatte, så prik lige til dem og spørg om, hvem den flotte er på maskinholdet smiley

WorldsMaster (Sjønne) 15. november 2021, 14:06
Er selvstændig med egen webshop og butik

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 15. november 2021, 16:41
WorldsMaster sagde:
Er selvstændig med egen webshop og butik
Det lyder cool - hvad sælger I?

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 15. november 2021, 16:42
Ulm Warhawks sagde:
Arbejder som kreditkonsulent i en bank hvilket bl.a. omfatter kreditvurdering af privatkunder, sikre bankens kreditkvalitet er tilfredsstillende og overholder bankens politik, samt løbende overvågning af bankens udlånsportefølje for at identificere risikofyldte udlån.
Så dig skal man være gode venner med smiley

WorldsMaster (Sjønne) 15. november 2021, 19:20
Tyrkiet sagde:
WorldsMaster sagde:
Er selvstændig med egen webshop og butik
Det lyder cool - hvad sælger I?
Ejer www.Herre-shoppen.dk som har fokus på tøj i store størrelser og barber udstyr

Ulm Warhawks (Ulmeister) 15. november 2021, 19:40
Tyrkiet sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Arbejder som kreditkonsulent i en bank hvilket bl.a. omfatter kreditvurdering af privatkunder, sikre bankens kreditkvalitet er tilfredsstillende og overholder bankens politik, samt løbende overvågning af bankens udlånsportefølje for at identificere risikofyldte udlån.
Så dig skal man være gode venner med smiley
Ja, hvis du vil gøre dig selv en bjørnetjeneste og købe for dyrt smiley
Besvar