FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

CD Fuengirola (Nicolai) 9. september 2013, 22:49
Hej Deomann smiley

Jeg vil gerne melde mig inaktiv som feriepasser. Jeg har rigtig meget at lave pt. så det bliver ikke før det nye år jeg kan hjælpe, desværre.

Jeg foreslår du sætter mig nederst på listen eller noget i den dur.

Teddy/CD Fuengirola

Fruit Fighters (FF) 10. september 2013, 18:17
Jeg er klar til at være feriepasseer.

I skriver bare over besked, eller her. smiley

Portland Timbers FC (Gammel og rynket) 15. september 2013, 21:33
Også klar til at passe klubbersmiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 16. september 2013, 12:05
Jeg passer pt. 1 klub og har ledighed indtil 13. oktober, så ved I det drenge smiley

Mvh.
André/ODM

Legendary (Overvejer comback) 23. september 2013, 12:49
Hej alle mennesker!

Jeg står og skal til USA i 2 uger. Fra den 8-21'ish Oktober, og mangler en feriepasser i det tidsrum. Jeg skal have en den kan træne, forlænge kontrakter og reparere mit station når det er nødvendigt! Jeg vil meget gerne kontakter over brev og gerne lige snakke lidt! smiley

// Nørkjær

Portland Timbers FC (Gammel og rynket) 23. september 2013, 12:56
det kan
jeg

Portland Timbers FC (Gammel og rynket) 23. september 2013, 12:56
Studstrup CF sagde:
Hej alle mennesker!

Jeg står og skal til USA i 2 uger. Fra den 8-21'ish Oktober, og mangler en feriepasser i det tidsrum. Jeg skal have en den kan træne, forlænge kontrakter og reparere mit station når det er nødvendigt! Jeg vil meget gerne kontakter over brev og gerne lige snakke lidt! smiley

// Nørkjær
hersmiley

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 11. oktober 2013, 00:47
Nu er det snart efterårsferie så håber der bliver brugt nogle feriepasser smiley

Deomann

Slettet klub 11. oktober 2013, 09:58
Jeg er her til at passe klubber hele ferien, så hvis der er nogle der mangler en feriepasser, så kan i bare skrive til mig smiley

V,H Nick

Slettet klub 11. oktober 2013, 11:25
The Hook sagde:
Jeg er her til at passe klubber hele ferien, så hvis der er nogle der mangler en feriepasser, så kan i bare skrive til mig smiley

V,H Nick
Besvar