FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 22. juli 2014, 23:14
Jeg ryddet op i feriepasselisten nu og de klubber der ikke er aktive mere rydder ud af listen, jeg sender et brev til dem og bliver de aktive igen kommer de selvfølge på igen hvis jeg hører fra dem.

Deomann

Legendary (Overvejer comback) 23. juli 2014, 00:00
Skriv mig på som feriepasser hvis det er ^^

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 23. juli 2014, 00:16
Så blev listen reduceret fra 44 til 14 feriepassere.

Normalt skal man ha en anbefalingen for at komme på listen men synes der godt må komme nogle flere klubber på listen så skriv herinden hvis i vil på listen og så må vi håbe der er nogle der vil bruge jer som feriepasser

ps. har du f.eks kun haft din klub i et pr mån kommer du ikke på listen for du vil ikke blive valgt alligevel.

Deomann

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 23. juli 2014, 00:17
Studstrup CF sagde:
Skriv mig på som feriepasser hvis det er ^^
Ok du kommer på listen smiley

Los Lombardos (Dannie) 23. juli 2014, 00:19
Real Nyborg sagde:
Så blev listen reduceret fra 44 til 14 feriepassere.

Normalt skal man ha en anbefalingen for at komme på listen men synes der godt må komme nogle flere klubber på listen så skriv herinden hvis i vil på listen og så må vi håbe der er nogle der vil bruge jer som feriepasser

ps. har du f.eks kun haft din klub i et pr mån kommer du ikke på listen for du vil ikke blive valgt alligevel.

Deomann
Bare sæt mig på, har alligevel ikke andet at give mig til :-)

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 23. juli 2014, 00:20
Los Lombardos sagde:
Real Nyborg sagde:
Så blev listen reduceret fra 44 til 14 feriepassere.

Normalt skal man ha en anbefalingen for at komme på listen men synes der godt må komme nogle flere klubber på listen så skriv herinden hvis i vil på listen og så må vi håbe der er nogle der vil bruge jer som feriepasser

ps. har du f.eks kun haft din klub i et pr mån kommer du ikke på listen for du vil ikke blive valgt alligevel.

Deomann
Bare sæt mig på, har alligevel ikke andet at give mig til :-)
Ok du kommer på listen smiley

Slettet klub 23. juli 2014, 15:01
Jeg er stadig klar til at passe klubber bare skriv til mig!

Jonni (JOA - Jonni) 23. juli 2014, 15:38
jeg er også klar på at passe en klub med mere end 9 år på bagen her på Vman

Fruit Fighters (FF) 23. juli 2014, 16:21
Jeg har tid nok til at passe nogle klubber her i sommerferien. Skriv mig på listen smiley

Slettet klub 23. juli 2014, 17:53
Tror ikke der er det store behov længere. Idag har alle jo smartphones og ipad med på ferie :s
Besvar