FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

Slettet klub 12. oktober 2013, 11:14
Jeg er å klar på a passe nogen klåbber

Legendary (Overvejer comback) 21. oktober 2013, 23:56
Jeg vil gerne "melde" Weedfang som den dårligste feriepasser jeg nogensinde har oplevet. Stol aldrig på den herre, og jeg vil gøre alt for at han aldrig passer en klub mere!!!!
Aldrig har jeg oplevet så dårlig en feriepasser som ham!!


//Nørkjær

Slettet klub 22. oktober 2013, 00:00
Studstrup CF sagde:
Jeg vil gerne "melde" Weedfang som den dårligste feriepasser jeg nogensinde har oplevet. Stol aldrig på den herre, og jeg vil gøre alt for at han aldrig passer en klub mere!!!!
Aldrig har jeg oplevet så dårlig en feriepasser som ham!!


//Nørkjær
hvad snakker du om har trænet din klub hverdag og forlænge for dig hvad er lige problemet i det

er det takker for at hjælpe vil jeg da fraråde andre at passe dig

Legendary (Overvejer comback) 22. oktober 2013, 00:06
Weed Fang sagde:
Studstrup CF sagde:
Jeg vil gerne "melde" Weedfang som den dårligste feriepasser jeg nogensinde har oplevet. Stol aldrig på den herre, og jeg vil gøre alt for at han aldrig passer en klub mere!!!!
Aldrig har jeg oplevet så dårlig en feriepasser som ham!!


//Nørkjær
hvad snakker du om har trænet din klub hverdag og forlænge for dig hvad er lige problemet i det

er det takker for at hjælpe vil jeg da fraråde andre at passe dig
Jeg er smidt ud af min liga. Du har transferlistet mine spillere, du har hverken forlænget kontrakter som jeg bad dig, og du har ikke repareret min station. Du har ikke engang ændret taktikken. Det eneste du har er at **** op min økonomi, og mit hold. Tak for det! :-)

Slettet klub 22. oktober 2013, 00:08
Studstrup CF sagde:
Weed Fang sagde:
Studstrup CF sagde:
Jeg vil gerne "melde" Weedfang som den dårligste feriepasser jeg nogensinde har oplevet. Stol aldrig på den herre, og jeg vil gøre alt for at han aldrig passer en klub mere!!!!
Aldrig har jeg oplevet så dårlig en feriepasser som ham!!


//Nørkjær
hvad snakker du om har trænet din klub hverdag og forlænge for dig hvad er lige problemet i det

er det takker for at hjælpe vil jeg da fraråde andre at passe dig
Jeg er smidt ud af min liga. Du har transferlistet mine spillere, du har hverken forlænget kontrakter som jeg bad dig, og du har ikke repareret min station. Du har ikke engang ændret taktikken. Det eneste du har er at **** op min økonomi, og mit hold. Tak for det! :-)
hvad snakker du om har sg ikke listet dine spillerer det har du selv og må ikke hente spiller ind for dig så du bliver i din liga, da det strider i mod reglerne så kan intet gøre hvis dine listet spiller, bliver solgt så må du da lade vær med at liste dem..

men passer da aldrig din klub mere hvis det er takken og har forlænget for dig så kan ikke se dit problem.. og så blokkerer du mig efter du har skrevet hvad er den lige af??

Minnesota Wild (Hele første holdet til salg) 22. oktober 2013, 09:37
Studstrup CF sagde:
Weed Fang sagde:
Studstrup CF sagde:
Jeg vil gerne "melde" Weedfang som den dårligste feriepasser jeg nogensinde har oplevet. Stol aldrig på den herre, og jeg vil gøre alt for at han aldrig passer en klub mere!!!!
Aldrig har jeg oplevet så dårlig en feriepasser som ham!!


//Nørkjær
hvad snakker du om har trænet din klub hverdag og forlænge for dig hvad er lige problemet i det

er det takker for at hjælpe vil jeg da fraråde andre at passe dig
Jeg er smidt ud af min liga. Du har transferlistet mine spillere, du har hverken forlænget kontrakter som jeg bad dig, og du har ikke repareret min station. Du har ikke engang ændret taktikken. Det eneste du har er at **** op min økonomi, og mit hold. Tak for det! :-)
Dit kæmpe stadion, og alle dine vigtige indtægter smiley

- Du burde selv fixe stadion og måske hente lidt ekstra spiller, hvis der var en chance for dine egne spiller vil blive solgt. Du har nok også selv t-listede dem!

- Som feriepasser burde man bare træne, fjerne skadet fra taktikken og erstatte dem, samt skifte spiller ud hvis de har lav energi.

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 22. oktober 2013, 22:01
Efter jeg nu har læst det både Studstrup CF og Weed Fang har skrevet er der nu kommet et nyt punkt uden Generel Viden nr 6.

Så en lille bøn til alle feriepasser fra listen, når en manager henvender sig ang at han/hun vil ha passet sit hold så gør dig selv en lille tjeneste at mind dem om dette punkt.

Deomann

P.s Der har aldrig været nogle problemer med Weed Fang og forresten er holdes manager en kvinde ikke en herrer Studstrup CF smiley

Slettet klub 22. oktober 2013, 23:08
Real Nyborg sagde:
Efter jeg nu har læst det både Studstrup CF og Weed Fang har skrevet er der nu kommet et nyt punkt uden Generel Viden nr 6.

Så en lille bøn til alle feriepasser fra listen, når en manager henvender sig ang at han/hun vil ha passet sit hold så gør dig selv en lille tjeneste at mind dem om dette punkt.

Deomann

P.s Der har aldrig været nogle problemer med Weed Fang og forresten er holdes manager en kvinde ikke en herrer Studstrup CF smiley
super punkt Deomann så slipper vi alle for der kommer sådan beskyldninger igen..


og til Studstrup CF hvorfor lyve hvis det var mig der havde listet dem og de var så vigtige for dig, hvorfor har du så ikke taget dem af listen, ?? men i stedet for har du købt flere og smidt på T-liste som beviser du selv har gjort dette


ville det ikke bare være nemmere at takke den der har passet din klub så længe for dig??
og som Deomann siger er jeg en kvinde

Frosinone Calcio (Maurizio Bertoncini) 25. oktober 2013, 04:49
Hej drenge og piger. Jeg passer lige pt. én klub, (Caudal Deportivo) dog har jeg sagt op på jobbet i mit privatliv som bilka medarbejder, så tjaaah.. Jeg er i hvertfald til rådighed hvis nu der er nogle klubber der skal passes. Jeg er nærmest på Vman mindst 12-14 timer om dagen! Så skriv endelig hvis jeg skal passe nogle klubber. :-)

- Kærlige hilsner fra den "Aktive Nørd" :-D

Slettet klub 14. november 2013, 13:01
Jeg er blevet passet af en for længe siden men han er ikke på listen?
Hvad var det nu han hed :/?
Besvar