Liverpool F.C. - Tråden

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 31. januar 2011, 20:33

Uptivupti Crew (Er væk - som din kæreste) 31. januar 2011, 20:36
SÅ STÅR DET PÅ LIVERPOOLS HJEMMESIDE. BYE BYE TORRES

Livepool City (Alici) 31. januar 2011, 21:00
hvordan kommer LFC taktik til at se ud , når Torres er væk. Er det bare med Carroll og suarez på banen eller bilver taktikken en stor ændring?

Slettet klub 31. januar 2011, 21:21
Liverpool fc fc sagde:
Liverpool går lidt transfer amok!smiley Caroll er ikke det værd! City fik Dzeko for 22£, Caroll for 35£, arhh.smiley
Uenig i at Carroll ikke er det værd. Dzeko for 22. Ja. Fuck Dzeko, han er ikke Carroll. Carroll er i mine øjne utroligt, og synes selv han har præsteret noget unikt for Newcastle i denne sæson.

Newton Heath LYR (Louis van Gaal) 31. januar 2011, 21:28
CSR Durelo Universidad sagde:
Liverpool fc fc sagde:
Liverpool går lidt transfer amok!smiley Caroll er ikke det værd! City fik Dzeko for 22£, Caroll for 35£, arhh.smiley
Uenig i at Carroll ikke er det værd. Dzeko for 22. Ja. {Fuck} Dzeko, han er ikke Carroll. Carroll er i mine øjne utroligt, og synes selv han har præsteret noget unikt for Newcastle i denne sæson.
Mener du, helt seriøst, at Carroll er 300.000.000 værd?

Dingdong Boldklub (NC) 31. januar 2011, 21:31
Carrol's pris er den sygeste jeg længe har set.. Men hvis der er nogen der synes den er fair nok, så fred være med det..

Slettet klub 31. januar 2011, 22:03
Så er Luis Suarez officielt Liverpool FC spiller. 5½ år i LFC.

Slettet klub 31. januar 2011, 22:08
Gal det kunne være sjovt, hvis Torres ikke bestod lægetjekket! smiley

Slettet klub 31. januar 2011, 22:09
Smørum AS sagde:
Gal det kunne være sjovt, hvis Torres ikke bestod lægetjekket! smiley
OldTrafford.dk sagde:

Everyone saying that the medical at Chelsea is a formality for Torres, but what happens if they find his vagina?

Slettet klub 31. januar 2011, 22:13
Man Utd Academy sagde:
Smørum AS sagde:
Gal det kunne være sjovt, hvis Torres ikke bestod lægetjekket! smiley
OldTrafford.dk sagde:

Everyone saying that the medical at Chelsea is a formality for Torres, but what happens if they find his vagina?
smiley
Besvar