Liverpool F.C. - Tråden

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 18. januar 2020, 11:55
Jeg har været fan siden 1976...
Jeg håber og tror på at det bliver i år vi genvinder mesterskabet
efter den lange tørke.. Seneste mesterskab var vist i 1990 !
Come on.. LFC <3

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. januar 2020, 15:12
Er i klar til en stor kamp idag.. ! Jeg tror på sejr.. Gør i ?

Nørreskovens Helte (enoghalvfjerds dobbelt skudhul) 19. januar 2020, 15:58
Pers LØVER sagde:
Er i klar til en stor kamp idag.. ! Jeg tror på sejr.. Gør i ?
Håber klart på Liverpool, i hvert fald. Er ikke fan af nogen af dem, men som Arsenal-fan må penge på Liverpool alligevel være vores bedste chance for forhåbninger om EL eller CL smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. januar 2020, 18:07
2 Mål underkendt.. !
VARbehar... ?

Chelsea Boldklub (Hello there) 19. januar 2020, 18:09
Pers LØVER sagde:
2 Mål underkendt.. !
VARbehar... ?
I skal nok få hjælp her snart smiley

LiVARpool smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. januar 2020, 18:13
Jyllands Rubin sagde:
Pers LØVER sagde:
Er i klar til en stor kamp idag.. ! Jeg tror på sejr.. Gør i ?
Håber klart på Liverpool, i hvert fald. Er ikke fan af nogen af dem, men som Arsenal-fan må penge på Liverpool alligevel være vores bedste chance for forhåbninger om EL eller CL smiley
Der er da ikke andre end Gunners, som der skal gå ubesejret ingennem en sæson smiley

Nørreskovens Helte (enoghalvfjerds dobbelt skudhul) 19. januar 2020, 19:26
Bjørnholt FC sagde:
Jyllands Rubin sagde:
Pers LØVER sagde:
Er i klar til en stor kamp idag.. ! Jeg tror på sejr.. Gør i ?
Håber klart på Liverpool, i hvert fald. Er ikke fan af nogen af dem, men som Arsenal-fan må penge på Liverpool alligevel være vores bedste chance for forhåbninger om EL eller CL smiley
Der er da ikke andre end Gunners, som der skal gå ubesejret ingennem en sæson smiley
Haha lad os nu se, sæsonen er stadig lang. Og de mangler jo stadig en tur til Emirates smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 21. januar 2020, 16:25
Er ikke Liverpool fan, men hold da op jeg elsker at se dem spille. Er selv Barca fan....

Jurgen Klopp og Pep Guardiola er mine to ynglingstrænere, men Klopp er begyndt at vise sig som den bedste af de, især med tanke på Dortmund tiden også og at han ikke gør sig i lige så store indkøb.

Klopp har et system som ingen anden træner i verden kører på. ALLE spillere ser ud til at være lige vigtige. Alle kender deres roller. Selv udskifterne kommer ind og spiller som om de var i startopstillingen, hvilket gør dem så stærke i forhold til City og de andre tophold.


Tillykke til Liverpool med deres første mesterskab i en evighed. I har fortjent den.
Besvar