Liverpool F.C. - Tråden

Skrevet i Off-topic

Newton Heath LYR (Louis van Gaal) 3. februar 2011, 20:32
Deportes Quindio sagde:
Spartak Liverpool sagde:
Dynamo Elite sagde:
Det er jo fuldstændig latterligt at give så sindssygt mange penge for Carroll. Han er jo kommet op i top 10 over dyreste spillere nogensinde..
Det kan da ikke passe at han er over 800.000 pund mere værd en David Villa.
Synes også det er ALT for meget, ville nok have givet 200.000 dk maks. Men håber han overrasker og bliver en god spillet for liverpool smiley
Tror alligevel ikke NUFC havde nøjes med 200k.

BTT: Nu er jeg i den heldige situation at jeg er Chelsea fan, og må da nok erkende at jeg frygter for at Torres viser sig ikke at være pengene værd. For han har dælme været dyr. Når det så er sagt. Vil jeg lige tillade mig at grine en smule af Liverpool.

550-600 mio. for 2 spillere, som i sommers ville have kostet i omegnen af de 300, max, det er altså i overkanten, jeg er udemærket godt klar over at det i dette transfervindue har været "Sellers Market" men jeg mener dog stadig at man burde have forholdt sig mere kritisk til prisniveauet.

Liverpool kan i min optik godt glemme det der hedder europæisk fodbold næste sæson, og nedrykning bliver nok heller ikke en realitet (Man ved jo aldrig smiley ) derfor ville det måske have været smart at vente til sommer, og så opruste i et meget længere transfer vindue, hvor klubber generelt ikke er nær så desperate. Liverpool har dog valgt at se anderledes på det og nu må vi se om Carrol og Suarez kan spille sig igennem et skrantende Chelsea forsvar på Søndag.

God kamp smiley
Det bliver uden Carroll smiley

Slettet klub 3. februar 2011, 20:34
3 point op til en europæisk placering? Ikke usandsynligt, slet ikke usandsynligt..

Slettet klub 3. februar 2011, 20:36
Newton Heath LYR sagde:
Deportes Quindio sagde:
Spartak Liverpool sagde:
Dynamo Elite sagde:
Det er jo fuldstændig latterligt at give så sindssygt mange penge for Carroll. Han er jo kommet op i top 10 over dyreste spillere nogensinde..
Det kan da ikke passe at han er over 800.000 pund mere værd en David Villa.
Synes også det er ALT for meget, ville nok have givet 200.000 dk maks. Men håber han overrasker og bliver en god spillet for liverpool smiley
Tror alligevel ikke NUFC havde nøjes med 200k.

BTT: Nu er jeg i den heldige situation at jeg er Chelsea fan, og må da nok erkende at jeg frygter for at Torres viser sig ikke at være pengene værd. For han har dælme været dyr. Når det så er sagt. Vil jeg lige tillade mig at grine en smule af Liverpool.

550-600 mio. for 2 spillere, som i sommers ville have kostet i omegnen af de 300, max, det er altså i overkanten, jeg er udemærket godt klar over at det i dette transfervindue har været "Sellers Market" men jeg mener dog stadig at man burde have forholdt sig mere kritisk til prisniveauet.

Liverpool kan i min optik godt glemme det der hedder europæisk fodbold næste sæson, og nedrykning bliver nok heller ikke en realitet (Man ved jo aldrig smiley ) derfor ville det måske have været smart at vente til sommer, og så opruste i et meget længere transfer vindue, hvor klubber generelt ikke er nær så desperate. Liverpool har dog valgt at se anderledes på det og nu må vi se om Carrol og Suarez kan spille sig igennem et skrantende Chelsea forsvar på Søndag.

God kamp smiley
Det bliver uden Carroll smiley
Er det helt hundrede? smiley

Slettet klub 3. februar 2011, 20:38
26. Februar skulle vist være senest, så det kan vi vist skyde en hvid pil efter.

Slettet klub 3. februar 2011, 20:45
Kopites Football Club sagde:
26. Februar skulle vist være senest, så det kan vi vist skyde en hvid pil efter.
Well, Well. Så tror jeg det bliver endnu sværere for Liverpool. Kuyt og Suarez får relativt svært ved at matche Ivanovic/Luiz (Hvis han får arbejdstilladelse) & Terrys fysik.

Samtidig tror jeg Skrtel og især Kyrgiakos får kæmpe problemer med Chelseas angribere smiley

Los Blancos (Nikolaj Bidstrup) 3. februar 2011, 21:54
I skal sku være glad for Suarez han er helt sikkert en god erstatning for Torres smiley...

Club De Ibrahimovic (Glory Glory Glory Man United) 3. februar 2011, 21:59
Jeg tror på Liverpool mod Chelsea, smider 500 kr. på den smiley
Som Manchester United fan smiley

Slettet klub 3. februar 2011, 22:07
Jeg har satset en skallet 10'er med min lærer, fordi han er en nærigrøv.

Har sagt uafgjort smiley

Slettet klub 4. februar 2011, 07:10
Samir Nasri kåret til bedste spiller af måneden smiley

Slettet klub 4. februar 2011, 15:41
El Arsenal sagde:
Samir Nasri kåret til bedste spiller af måneden smiley
Tillykke? Har Arsenal ikke en tråd, eller hvordan?

- Har selv smidt 200 på den, alt for godt odds..
Besvar