Liverpool F.C. - Tråden

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 31. december 2009, 12:27


Liverpool F.C. er en engelsk fodboldklub fra Liverpool - ofte blot kaldet Liverpool. Den engelske traditionsklub er det hold, der har vundet det engelske mesterskab flest (18) gange. Desuden er det blevet til 1 UEFA Champions League titel i 2004/2005, og 4 pokaler i forløberen, der hed Mesterholdenes turnering, 7 FA Cups, 7 Liga cups, 14 Charity Shields, 3 UEFA cups og 3 europæiske super cups. Klubben trænes i øjeblikket af Kongen, også kendt som Kenny Dalglish.

Profilerne er: Steven Gerrard, Andy Carroll, Luis Suárez, Pepe Reina, Jamie Carragher, Glen Johnson og danske Daniel Agger - for at nævne nogle! smiley

________________________________________________________________________________________

Spørgsmål til tråden!:
  • Holder DU med Liverpool?:
  • Bliver 'Roy' fyret? (hvis ja - hvornår?):
  • Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?:
  • Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?:
  • Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?:


________________________________________________________________________________________


REGLER:
  • §1. Vi vil ikke have nogle kommentare som "HAHAHHAHAHHAHAHA LIVERPOOL ER BARE FOR RINGE" osv., hvis i ikke har noget ordenligt at sige - så hold jer ude af tråden!
  • §2. I bedes holde jer ude af denne tråd, hvis i holder med et rivaliserende hold(evt. united), og kommer med latterlige kommentare. (ligesom i §1.)




Slettet klub 31. december 2009, 12:31
  • Holder DU med Liverpool?: Selfølgeligt smiley
  • Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Nej - eller, det håber jeg ihvertfald ikke!
  • Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Håber at de kan få fingre i enten: Angel di Maria eller Arda Turan, som de begge har været intresseret i!
  • Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Dossena, Riera og Kyragrakos (hader ham) .
  • Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Synes jeg næsten allerede de har gjort med de to livsvigtige sejre senest.

Slettet klub 31. december 2009, 13:04
Holder DU med Liverpool?: Nix :-)
Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Ja, det gør han efter vinterpausen, hvis det ikke begynder at gå bedre.
Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Nu ved jeg ikke hvor mange penge de har til transfers, men jeg kunne godt tænke mig at se Silva fra Valencia, Albín fra Getafe eller Di Natale + Sanchez fra Udinese smiley Synes helt klart de mangler noget offensivt, så også derfor jeg nævner så mange wings.
Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Riera ooog... ehm. Ved ikke med andre.
Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Ikke lige foreløbig, nej.

Slettet klub 31. december 2009, 15:19
ok smiley

Slettet klub 31. december 2009, 15:22
Holder DU med Liverpool?Nej hader deres spillestil med Benitez som træner
Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?)Det håber jeg men de har jo hverken råd til at fyre ham eller ansætte en nysmiley
Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?:De har ikke råd til nogle
Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?:Torres så han kan komme til en ordentlig klub
Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?:Ikke med den nuværende manager

Slettet klub 31. december 2009, 17:16


Holder DU med Liverpool?: Ja, en smule. Mit favorithold i PL....
Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Hvis Liverpool ikke ender i top4, så jo...
Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Nistelrooy skal de have fat på nu.. Og så VdV til sommers for at styrke midtbanen ...
Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: _¤;G;:¤
Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Hvis de kan styrke deres angreb med bl.a Nistelrooy, så tror jeg de ender i top4, og det må vel være fint nok ...

Uptivupti Crew (Er væk - som din kæreste) 31. december 2009, 17:31
Holder DU med Liverpool?: Nej. Men selvom jeg holder med United, er Liverpool faktisk et af de hold, jeg godt kan lide. Det er pga. fansene, og fordi jeg har været derovre.
Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?):, Inden længe ja.
Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Simon Kjær. Carragher har været alt for ringe i år.
Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Babel, Vovorin(tror vidst kun han er udlejet) og andre ikke gode nok til at vinde PL spillere. Der skal ryddes op.
Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Ja da. De skal bare have lidt tid

FC Roncatto (BerbaLove) 31. december 2009, 17:35
Liverpool er ganske rigtig det hold der har vundet PL flest gange, dog sammen med Manchester United. Noget du måske burde nævne, da vi rent faktisk har tangeret jeres rekord.

Aquilani har spillet 4 kampe også udråber du ham til profil, lige tidligt nok. Lad nu manden hvis hvad han kan inden dine ophøjninger.

La Garda CF (Champions League) 1. januar 2010, 11:59
Holder DU med Liverpool?: Ja.
Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Nej
Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Nistelrooy, Jesus Navas.
Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Ryan Babel.
Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Ja selvfølgelig gør de det.

Slettet klub 1. januar 2010, 13:23
Holder DU med Liverpool?: Nej.

Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Nej, så havde de allerede gjort det.
Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Ved ikke.
Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Ved ikke.
Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Nej, fighter.

Besvar