Liverpool F.C. - Tråden

Skrevet i Off-topic

Nysted FC (Kent) 8. januar 2010, 14:22
Er det Hamsek, de har købt. Jeg har ikke hørt noget om det, men han er i hvert fald ung og midtbanespiller. Han er også mega god smiley

Slettet klub 8. januar 2010, 14:22
Prague United sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
Har lige
været inde og læse på Liverpool officelle side, at Maxi skulle skifte inden få timer, og Liverpool nu blevet sat i forbindelse med en 20-årig midtbane fra Napoli. Hvad synes i?
Nu vinder de sgu ligaen smiley
Gider du ikke lukke røven? Du spiller så smart herinde. Hold dig venligst væk fra denne tråd, hvis du ikke har noget reelt at sige.

BTT: Dossena blev solgt for ca. 40. millioner. Kan ikke huske hvad spilleren fra Napoli hed, men læs på Liverpool officelle side.
Kan heller ikke huske hvad han hed, men var han ikke fra Uruguay?
Kan jeg ikke huske smiley Og, kan selvfølgelig ikke finde artiklen nu..

Slettet klub 8. januar 2010, 15:28
Nysted FC sagde:
Er det Hamsek, de har købt. Jeg har ikke hørt noget om det, men han er i hvert fald ung og midtbanespiller. Han er også mega god smiley
Er han mega god? (:


Olympique de Risager (Game over) 8. januar 2010, 15:40
har de købt Maxi

Slettet klub 8. januar 2010, 15:42
Olympique de Risager sagde:
har de købt Maxi
Nej smiley

- Er den handel med Napoli spilleren officiel?

Og tror ikke det er Hamsik. Tag i betragtning at de har købt Aquilani og har Mascherano. Der er ikke plads til Hamsik, fordi han er en lignende type som Aquilani - bare bedre smiley
- Og så er Hamsik for dyr smiley

Olympique de Risager (Game over) 8. januar 2010, 15:45
Helljumpers Academy sagde:
Olympique de Risager sagde:
har de købt Maxi
Nej smiley

- Er den handel med Napoli spilleren officiel?

Og tror ikke det er Hamsik. Tag i betragtning at de har købt Aquilani og har Mascherano. Der er ikke plads til Hamsik, fordi han er en lignende type som Aquilani - bare bedre smiley
- Og så er Hamsik for dyr smiley
hvilken position spiller maxi

Slettet klub 8. januar 2010, 17:31
Olympique de Risager sagde:
Helljumpers Academy sagde:
Olympique de Risager sagde:
har de købt Maxi
Nej smiley

- Er den handel med Napoli spilleren officiel?

Og tror ikke det er Hamsik. Tag i betragtning at de har købt Aquilani og har Mascherano. Der er ikke plads til Hamsik, fordi han er en lignende type som Aquilani - bare bedre smiley
- Og så er Hamsik for dyr smiley
hvilken position spiller maxi
Højre ell. Venstre midtbane

Slettet klub 8. januar 2010, 17:41
Rygterne svirre om et muligt skifte med Maurane Chakmakh fra Girodins Bordeaux - men Liverpool får hård konkurrence fra Arsenal.

Samtidigt menes Maxi handlen, at være færdig inden for 24 timer!

Som nogle har sagt i tråden er Liverpool også intresseret i en 20 årig midtbane spiller, Nicolas Lodeiro, men han spiller ikke i Napoli, de er godt nok også intresseret i ham - og han spiller i Nacional!

Samtidigt er Babels fremtid i Liverpool sikret, da Benitez mener han er en vigtig mand for fremtiden!

Det var lidt rygter!

BTW: DOSSENA ER SKIFTET TIL NAPOLI, FOR £4M

Slettet klub 8. januar 2010, 21:38
Mauritsen FC sagde:
Nysted FC sagde:
Er det Hamsek, de har købt. Jeg har ikke hørt noget om det, men han er i hvert fald ung og midtbanespiller. Han er også mega god smiley
Er han mega god? (:
Hans talent er på størrelse med Fabregas's.

Nysted FC (Kent) 8. januar 2010, 21:39
Mauritsen FC sagde:
Nysted FC sagde:
Er det Hamsek, de har købt. Jeg har ikke hørt noget om det, men han er i hvert fald ung og midtbanespiller. Han er også mega god smiley
Er han mega god? (:
Han er i hvert fald god smiley

Jeg ved dog ikke om det er ham smiley
Besvar