Liverpool F.C. - Tråden

Skrevet i Off-topic

FC Roncatto (BerbaLove) 4. januar 2010, 18:28
Real Green sagde:
FC Roncatto sagde:
Real Green sagde:
FC Roncatto sagde:
Liverpool CS sagde:
FC Roncatto sagde:
For hvilke penge har du tænkt dig de skal købe Navas eller Turan?
Ejerne har lovet penge, efter de har solgt deres Ishockey-hold smiley
Desværre en lidt naiv tanke. Ejerne har kun en interesse og det er at beholde Liverpool eller sælge med profit, tror ikke du skal regne med penge dem.

Her er United i samme båd, og ærgeligt den slags mennesker kan købe sig ind i klubber også pålægge en uhørt høj gæld.
Benitez har udtalt han ikke vil have Voronin mere, og får de penge han bliver solgt for, og får den løn Liverpool ikke skal betale mere, vil man hente Maxi. Ifølge Benitez..
Problemet i LFC er at sælger de Voronin og slipper for at betale hans løn, går pengene udelukkende ned i stort sort hul som dækker de tårnhøje renter der er på ejernes lån. Selvom i har tjent penge i sommertransfervinduet betyder det ikke i får pengene nu, de er blevet brugt til at betale af på lån, hvilket er ærgeligt for LFC, da man sagtens kunne bruge penge til forstærkninger.

Omkring Maxi, så udløber hans kontrakt til sommer, en lejeaftale indtil da vil være optimalt, og præstere han, kan man signe ham gratis.
Vi mangler i den grad forstærkninger efter min mening. smiley Tror ikke vi vinder PL før vi har hentet nærmest et helt nyt hold.. Hehe. Men håber da vi kan få købt mindst en ny profil, so forhåbentligt kunne give noget nyt gejst på holdet.
Tror ikke Maxi kan gøre den store forskel, desuden plejer der ikke være de store transfers i Januarvinduet, så du må sætte din lid til i kan udrette nogle ting til sommer, men med de begrænsede midler ville jeg ikke være optimist.

Slettet klub 4. januar 2010, 18:43
Real Green sagde:
* Holder DU med Liverpool?: Ja, har jeg gjort siden 2004
* Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Faktisk så tror jeg det ikke, og jeg håber det heller ikke. Synes ikke han er skyld i krisen
* Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Håber de kan hente Maxi Rodreguz eller Nistelrooy til klubben. Eller bare få nogle nye profiler, så der kan komme noget mere gejst ind på holdet.
* Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Hvis LFC skal gøre sig forhåbninger om at vinde Pl, så synes jeg vi skal af med spillere som N'Gog, Voronin, Lucas, Darby, Insua, Aurrelio og til tider Skrtel og Carragher.
* Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Både og. Jeg tror hvis de får nogle nye spillere, så ja, hvis de ikke får købt nogle nye nej.
Lucas vil være idiotisk at sælge. Han har spillet meget stabilt på den defensive midtbane. Han er endnu ung, og han udvikler sig hele tiden. Ellers er jeg meget enig. Specielt mener jeg vi mangler en rigtig god venstre back. Insua har sku set skidt ud.
På højre har vi Johnson og Kelly/Darby ( Var måske Liverpools bedste mod Reading)

Med hensyn til Liverpool - Tottenham tror jeg kampen kommer til at minde meget om Aston Villa - Liverpool. Hård fight fra begge hold og så bliver kampen afgjort i slutminutterne. Håber og tror det bliver til Liverpools.

Slettet klub 4. januar 2010, 20:17
VI MANGLER ALONSO!! <3<3

Slettet klub 4. januar 2010, 20:28
Real Green sagde:
VI MANGLER ALONSO!! <3<3
Lige nu ja, men vent til Aquilani vender sig til PL.

Slettet klub 4. januar 2010, 20:31
Blanque FC sagde:
Real Green sagde:
VI MANGLER ALONSO!! <3<3
Lige nu ja, men vent til Aquilani vender sig til PL.
Glæder jeg mig til smiley Synes ikke han har vist noget endnu..

Slettet klub 4. januar 2010, 21:04
Real Green sagde:
Blanque FC sagde:
Real Green sagde:
VI MANGLER ALONSO!! <3<3
Lige nu ja, men vent til Aquilani vender sig til PL.
Glæder jeg mig til smiley Synes ikke han har vist noget endnu..
Enig, giv ham lidt tid.

Men de kampe jeg har set - har han altså spillet i et meget lavt tempo! Men han skal jo som sagtt vende sig til PL.

Slettet klub 5. januar 2010, 08:14
Liverpool CS sagde:
Real Green sagde:
Blanque FC sagde:
Real Green sagde:
VI MANGLER ALONSO!! <3<3
Lige nu ja, men vent til Aquilani vender sig til PL.
Glæder jeg mig til smiley Synes ikke han har vist noget endnu..
Enig, giv ham lidt tid.

Men de kampe jeg har set - har han altså spillet i et meget lavt tempo! Men han skal jo som sagtt vende sig til PL.
Ja, tror også han kan blive god

Århus Hotspurs (Morten) 5. januar 2010, 18:46
Holder DU med Liverpool?: Nejsmiley
Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Tror jeg fakrisk ikkesmiley
Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: En forsvarsmiley og nogle kantersmiley
Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: ved ik smiley
Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Ikke i denne her sæson smiley

Slettet klub 6. januar 2010, 09:45
http://www.bold.dk/nyt/Birmingham-byder-paa-Liverpool-flop Hvad synes I?
Dossena er også lige blevet solgt til Napoli for omkring 30 millioner kr.

Slettet klub 6. januar 2010, 15:06
Real Green sagde:
http://www.bold.dk/nyt/Birmingham-byder-paa-Liverpool-flop Hvad synes I?
Dossena er også lige blevet solgt til Napoli for omkring 30 millioner kr.
Udemærket
Besvar