Liverpool F.C. - Tråden

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 2. januar 2010, 20:13
Holder DU med Liverpool?: Ja
Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Nej, han får vendt det.
Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue? En hurtig fløjspiller, en forsvarsspiller og en backup for Torres/ en makker.
Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Voronin.
Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Ja.

Slettet klub 2. januar 2010, 20:51
med så stærkt et hold, er det da flot at få 1-1 mod et 1. divisions hold smiley

Slettet klub 2. januar 2010, 21:46
  • Holder DU med Liverpool?: You'll never walk alone - Red until i die!
  • Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Ikke lige med det samme..
  • Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Som rygterne går på: Maxi, Nistelrooy og Torosidis.
  • Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Dossena og Babel.
  • Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Ja, de kommer ind i top 4, men når ikke at udfordre Chelsea og United


Slettet klub 2. januar 2010, 22:02
Sportivo Luqueno sagde:
  • Holder DU med Liverpool?: You'll never walk alone - Red until i die!
  • Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Ikke lige med det samme..
  • Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Som rygterne går på: Maxi, Nistelrooy og Torosidis.
  • Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Dossena og Babel.
  • Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Ja, de kommer ind i top 4, men når ikke at udfordre Chelsea og United
Arsenal ryger næppe ud af top 4 og Tottenham virker også stabile.

Slettet klub 3. januar 2010, 17:31
* Holder DU med Liverpool?: Ja, har jeg gjort siden 2004
* Bliver 'Rafa' fyret? (hvis ja - hvornår?): Faktisk så tror jeg det ikke, og jeg håber det heller ikke. Synes ikke han er skyld i krisen
* Hvem skal Liverpool købe/gå efter til næste transfer-vindue?: Håber de kan hente Maxi Rodreguz eller Nistelrooy til klubben. Eller bare få nogle nye profiler, så der kan komme noget mere gejst ind på holdet.
* Hvem skal Liverpool sælge ved næste transfervindue?: Hvis LFC skal gøre sig forhåbninger om at vinde Pl, så synes jeg vi skal af med spillere som N'Gog, Voronin, Lucas, Darby, Insua, Aurrelio og til tider Skrtel og Carragher.
* Spiller Liverpool sig ud af "krisen"?: Både og. Jeg tror hvis de får nogle nye spillere, så ja, hvis de ikke får købt nogle nye nej.

Slettet klub 3. januar 2010, 17:32
A Clock Work Orange sagde:
med så stærkt et hold, er det da flot at få 1-1 mod et 1. divisions hold smiley
Med sådan et stærkt hold er det da flot at få 0-1 imod Leeds, nar.

Slettet klub 3. januar 2010, 20:49
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
med så stærkt et hold, er det da flot at få 1-1 mod et 1. divisions hold smiley
Med sådan et stærkt hold er det da flot at få 0-1 imod Leeds, nar.
Alle hold har tabt til et mindre godt hold på et tidspunkt. At Liverpool er i Europa League, ligger 7'er i ligaen, er ude af Caling Cuppen og har det svært i FA cuppen gør det meget nemmere at være United-fan smiley

Slettet klub 4. januar 2010, 18:00
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
med så stærkt et hold, er det da flot at få 1-1 mod et 1. divisions hold smiley
Med sådan et stærkt hold er det da flot at få 0-1 imod Leeds, nar.
Alle hold har tabt til et mindre godt hold på et tidspunkt. At Liverpool er i Europa League, ligger 7'er i ligaen, er ude af Caling Cuppen og har det svært i FA cuppen gør det meget nemmere at være United-fan smiley
Ja det kan godt være, og det er sikkert også kun derfor du er det, fordi det går godt for jer. Men ingen hold kan vinde alle kampe, ej heller ikke Liverpool, og dette er den første krise jeg har oplevet siden jeg startede med at holde med dem i 2004, så det må vi tage med. Liverpool i medgang og modgang..

Slettet klub 4. januar 2010, 18:02
Ikke flere der er Liverpool fan? Lad os dog få lidt gang i denne tråd drenge!! smiley

Slettet klub 4. januar 2010, 18:02
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
med så stærkt et hold, er det da flot at få 1-1 mod et 1. divisions hold smiley
Med sådan et stærkt hold er det da flot at få 0-1 imod Leeds, nar.
Alle hold har tabt til et mindre godt hold på et tidspunkt. At Liverpool er i Europa League, ligger 7'er i ligaen, er ude af Caling Cuppen og har det svært i FA cuppen gør det meget nemmere at være United-fan smiley
Ja det kan godt være, og det er sikkert også kun derfor du er det, fordi det går godt for jer. Men ingen hold kan vinde alle kampe, ej heller ikke Liverpool, og dette er den første krise jeg har oplevet siden jeg startede med at holde med dem i 2004, så det må vi tage med. Liverpool i medgang og modgang..
du mener altså jeg holder med united fordi de tabte til leeds? smiley
Besvar