Liverpool F.C. - Tråden

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 4. januar 2010, 18:03
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
med så stærkt et hold, er det da flot at få 1-1 mod et 1. divisions hold smiley
Med sådan et stærkt hold er det da flot at få 0-1 imod Leeds, nar.
Alle hold har tabt til et mindre godt hold på et tidspunkt. At Liverpool er i Europa League, ligger 7'er i ligaen, er ude af Caling Cuppen og har det svært i FA cuppen gør det meget nemmere at være United-fan smiley
Ja det kan godt være, og det er sikkert også kun derfor du er det, fordi det går godt for jer. Men ingen hold kan vinde alle kampe, ej heller ikke Liverpool, og dette er den første krise jeg har oplevet siden jeg startede med at holde med dem i 2004, så det må vi tage med. Liverpool i medgang og modgang..
du mener altså jeg holder med united fordi de tabte til leeds? smiley
Nej. Du skrev at det ikke gik godt for LFC, og derfor var nemmere at vinder United fan.. Men hold dig venligst ude af denne tråd, hvis vi skal diskuttere om United.

Slettet klub 4. januar 2010, 18:09
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
med så stærkt et hold, er det da flot at få 1-1 mod et 1. divisions hold smiley
Med sådan et stærkt hold er det da flot at få 0-1 imod Leeds, nar.
Alle hold har tabt til et mindre godt hold på et tidspunkt. At Liverpool er i Europa League, ligger 7'er i ligaen, er ude af Caling Cuppen og har det svært i FA cuppen gør det meget nemmere at være United-fan smiley
Ja det kan godt være, og det er sikkert også kun derfor du er det, fordi det går godt for jer. Men ingen hold kan vinde alle kampe, ej heller ikke Liverpool, og dette er den første krise jeg har oplevet siden jeg startede med at holde med dem i 2004, så det må vi tage med. Liverpool i medgang og modgang..
du mener altså jeg holder med united fordi de tabte til leeds? smiley
Nej. Du skrev at det ikke gik godt for LFC, og derfor var nemmere at vinder United fan.. Men hold dig venligst ude af denne tråd, hvis vi skal diskuttere om United.
Ja, enig med Green smiley

Laver lige en ny regel!

Slettet klub 4. januar 2010, 18:10
Liverpool CS sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
Real Green sagde:
A Clock Work Orange sagde:
med så stærkt et hold, er det da flot at få 1-1 mod et 1. divisions hold smiley
Med sådan et stærkt hold er det da flot at få 0-1 imod Leeds, nar.
Alle hold har tabt til et mindre godt hold på et tidspunkt. At Liverpool er i Europa League, ligger 7'er i ligaen, er ude af Caling Cuppen og har det svært i FA cuppen gør det meget nemmere at være United-fan smiley
Ja det kan godt være, og det er sikkert også kun derfor du er det, fordi det går godt for jer. Men ingen hold kan vinde alle kampe, ej heller ikke Liverpool, og dette er den første krise jeg har oplevet siden jeg startede med at holde med dem i 2004, så det må vi tage med. Liverpool i medgang og modgang..
du mener altså jeg holder med united fordi de tabte til leeds? smiley
Nej. Du skrev at det ikke gik godt for LFC, og derfor var nemmere at vinder United fan.. Men hold dig venligst ude af denne tråd, hvis vi skal diskuttere om United.
Ja, enig med Green smiley

Laver lige en ny regel!
Kanon! smiley

Slettet klub 4. januar 2010, 18:11
Liverpool -Tottenham? Hvad tror i denne kamp ender? Liverpool er ude Alberto Reire, Glen Johnson og Javier Mascherano.

Tror selv det bliver en meget svær kamp. Tror på 1-1.

Slettet klub 4. januar 2010, 18:14
Real Green sagde:
Liverpool -Tottenham? Hvad tror i denne kamp ender? Liverpool er ude Alberto Reire, Glen Johnson og Javier Mascherano.

Tror selv det bliver en meget svær kamp. Tror på 1-1.
Jeg håber på en meget vigtig sejr, på 2-0 til Liverpool! smiley

Slettet klub 4. januar 2010, 18:16
Liverpool CS sagde:
Real Green sagde:
Liverpool -Tottenham? Hvad tror i denne kamp ender? Liverpool er ude Alberto Reire, Glen Johnson og Javier Mascherano.

Tror selv det bliver en meget svær kamp. Tror på 1-1.
Jeg håber på en meget vigtig sejr, på 2-0 til Liverpool! smiley
Enig. Liverpool plejer også at "overraske" imod tophold, (Aston Villa 1-0 og United 2-0), og det er på Anfield. Men Reira og Johnson og ikke mindst Mascherano blvier svære at erstatte..

FC Roncatto (BerbaLove) 4. januar 2010, 18:17
Liverpool CS sagde:
FC Roncatto sagde:
For hvilke penge har du tænkt dig de skal købe Navas eller Turan?
Ejerne har lovet penge, efter de har solgt deres Ishockey-hold smiley
Desværre en lidt naiv tanke. Ejerne har kun en interesse og det er at beholde Liverpool eller sælge med profit, tror ikke du skal regne med penge dem.

Her er United i samme båd, og ærgeligt den slags mennesker kan købe sig ind i klubber også pålægge en uhørt høj gæld.

Slettet klub 4. januar 2010, 18:19
FC Roncatto sagde:
Liverpool CS sagde:
FC Roncatto sagde:
For hvilke penge har du tænkt dig de skal købe Navas eller Turan?
Ejerne har lovet penge, efter de har solgt deres Ishockey-hold smiley
Desværre en lidt naiv tanke. Ejerne har kun en interesse og det er at beholde Liverpool eller sælge med profit, tror ikke du skal regne med penge dem.

Her er United i samme båd, og ærgeligt den slags mennesker kan købe sig ind i klubber også pålægge en uhørt høj gæld.
Benitez har udtalt han ikke vil have Voronin mere, og får de penge han bliver solgt for, og får den løn Liverpool ikke skal betale mere, vil man hente Maxi. Ifølge Benitez..

FC Roncatto (BerbaLove) 4. januar 2010, 18:23
Real Green sagde:
FC Roncatto sagde:
Liverpool CS sagde:
FC Roncatto sagde:
For hvilke penge har du tænkt dig de skal købe Navas eller Turan?
Ejerne har lovet penge, efter de har solgt deres Ishockey-hold smiley
Desværre en lidt naiv tanke. Ejerne har kun en interesse og det er at beholde Liverpool eller sælge med profit, tror ikke du skal regne med penge dem.

Her er United i samme båd, og ærgeligt den slags mennesker kan købe sig ind i klubber også pålægge en uhørt høj gæld.
Benitez har udtalt han ikke vil have Voronin mere, og får de penge han bliver solgt for, og får den løn Liverpool ikke skal betale mere, vil man hente Maxi. Ifølge Benitez..
Problemet i LFC er at sælger de Voronin og slipper for at betale hans løn, går pengene udelukkende ned i stort sort hul som dækker de tårnhøje renter der er på ejernes lån. Selvom i har tjent penge i sommertransfervinduet betyder det ikke i får pengene nu, de er blevet brugt til at betale af på lån, hvilket er ærgeligt for LFC, da man sagtens kunne bruge penge til forstærkninger.

Omkring Maxi, så udløber hans kontrakt til sommer, en lejeaftale indtil da vil være optimalt, og præstere han, kan man signe ham gratis.

Slettet klub 4. januar 2010, 18:26
FC Roncatto sagde:
Real Green sagde:
FC Roncatto sagde:
Liverpool CS sagde:
FC Roncatto sagde:
For hvilke penge har du tænkt dig de skal købe Navas eller Turan?
Ejerne har lovet penge, efter de har solgt deres Ishockey-hold smiley
Desværre en lidt naiv tanke. Ejerne har kun en interesse og det er at beholde Liverpool eller sælge med profit, tror ikke du skal regne med penge dem.

Her er United i samme båd, og ærgeligt den slags mennesker kan købe sig ind i klubber også pålægge en uhørt høj gæld.
Benitez har udtalt han ikke vil have Voronin mere, og får de penge han bliver solgt for, og får den løn Liverpool ikke skal betale mere, vil man hente Maxi. Ifølge Benitez..
Problemet i LFC er at sælger de Voronin og slipper for at betale hans løn, går pengene udelukkende ned i stort sort hul som dækker de tårnhøje renter der er på ejernes lån. Selvom i har tjent penge i sommertransfervinduet betyder det ikke i får pengene nu, de er blevet brugt til at betale af på lån, hvilket er ærgeligt for LFC, da man sagtens kunne bruge penge til forstærkninger.

Omkring Maxi, så udløber hans kontrakt til sommer, en lejeaftale indtil da vil være optimalt, og præstere han, kan man signe ham gratis.
Vi mangler i den grad forstærkninger efter min mening. smiley Tror ikke vi vinder PL før vi har hentet nærmest et helt nyt hold.. Hehe. Men håber da vi kan få købt mindst en ny profil, so forhåbentligt kunne give noget nyt gejst på holdet.
Besvar