Kampsimulatoren for Urealistisk !

Skrevet i Generelt

Slettet klub 17. maj 2010, 21:43
Jeg vil også sige jeg er helt enig i påstanden der bliver fremlagt i denne tråd.

Godt i tager dette op til debat, og savner et svar fra Vman´s Crew!

Skallesmækkerne (Jigsawhoyer - Sidste kuld) 17. maj 2010, 21:55
Jeg er også enig i synspunkterne!!! V-man Crew her er noget som burde ses på...

Jeg kunne også godt forestille mig, at man fremover indførte et pointsystem til karantæner, lig med det som der er i SAS-Ligaen og andre ligaer. Således at der til en advarsel var et tilhørende antal point, så man efter måske 5 - 6 gule kort i en sæson kunne få en kamps karantæne.

Efter min mening er det altså urealistisk at mange af kampene gennemføres helt uden at der deles en enkelt advarsel ud - Hyppigheden burde sættes samtidig med indførelsen af ovennævnte pointsystem, så det bliver et mere realistisk spil.


Slettet klub 17. maj 2010, 22:56
jeg kan kun støtte trådejers indlæg 100%, og samtidig håbe på, at wmann`s crew kommer med et indlæg til debatten, her tænker jeg dog mest på rasmus eller sunnyvalesmiley

hellesmiley

GF mosegris (mick) 17. maj 2010, 23:05
Jeg er sgu helt enig, jeg vil sætte det i min profil. Og hedde kampsimulator for UREALISTISK

Girondins Bordeaux (Lasse) 17. maj 2010, 23:07
Synes der er et meget større problem ved kampmotoren.

Nogle opstillinger med Forsvaret er direkte elendige.
Men virker effektivt.

Eksempel = http://www.virtualmanager.com/matches/401828/preview

Sporting Sundbys taktik ville i virkeligheden, være barnemad at bryde igennem.
Da der kun er 1 spiller til at styre offside linjen!

Slettet klub 17. maj 2010, 23:41
Er fuldstændig enig i at kampmotoren overhovedet ikke fungerer. Statsmæssigt burde jeg have vundet de sidste 5 sæsoner - det er ikke tilfældet. Mht. opstilling er min jævnt offensiv og med en høj off-side linje. smiley Men så længe at opstillingen ikke har den store betydning, forsætter jeg på den måde. Endvidere er kort og karantæner ikke ligeligt fordelt...

Slettet klub 18. maj 2010, 02:07
Sporting Sundby sagde:
Er fuldstændig enig i at kampmotoren overhovedet ikke fungerer. Statsmæssigt burde jeg have vundet de sidste 5 sæsoner - det er ikke tilfældet. Mht. opstilling er min jævnt offensiv og med en høj off-side linje. smiley Men så længe at opstillingen ikke har den store betydning, forsætter jeg på den måde. Endvidere er kort og karantæner ikke ligeligt fordelt...
Selvfølgelig er det ikke ligeligt fordelt, det ville da også gøre spillet kedeligt og forudsigeligt. En klub som tackler med let/normal vil over en længere periode få færre røde kort end en klub som tackler hårdt, det er jo logik og fair at man ikke får lige mange kort, når man har 2 forskellige udgangspunkter - og alligevel hvis man har præcis samme indstillinger i tacklinger, skal det heller ikk være ligeligt fordelt - efter min mening. smiley

En målmand har som i den virkelig verden en kæmpe indflydelse på holdets resultater. Vi skal bare kigge imod England for at se hvordan en svag keeper kan have stor indflydelse på resultaterne, det tror jeg ikke der er nogen Arsenal fans som ikke er enige i. Den vigtigste position på en fodboldbane er tit målmanden, det er han fordi han er manden som kan holde holdet inde i kampene, samt er manden som kan være en stor faktor i at holde ro og tro på at holdet kan vinde.

Vi ser måske for mange kampe hvor en målmand står til et 10 tal - og kan afgøre kampene alene. Jeg mener ikke keeperen skal gøres meget mindre betydningsfuld - måske højst med 5%.

Sundby måske du skulle kigge indaf, istedet for at brokke dig over kampmotoren har stjålet de sidste 5 trofæer. Måske der er leaks i din holdopstilling, måske du ikke kommer frem til ligeså mange åbne chancer som modstanderen, måske dit forsvars indstillinger er for defensive, eller offensive? Jeg har selv store problemer med taktikken, men jeg kan da huske at indstillinger som "lange" bolde fra forsvaret og en mindre offensiv mentalitet gjorde jeg fik flere sejre end nederlag - med det præcise samme hold.

Men grundlæggende kan taktik motoren godt få en opdatering... Men man kan ikke brokke sig over man ikke har vundet de sidste 5 mesterskaber (150 kampe) - udelukkende på en dårlig kampmotor smiley.

En fodbold er rund, og alt kan ske i fodbold - sådan skal det også være på vman...


P.S

Skal lige siges at hvis der er sket ændringer i forhold til præstationer fra målmænd, karantæne og randomness siden jeg spillede om trofæer - så er min mening med stor sandsynlighed anderledes.

Slettet klub 18. maj 2010, 05:30
Kampsimulator for UREALISTISK kommer også på min profil !!

Slettet klub 18. maj 2010, 09:11
Jeg er naturligvis tilhænger af enhver idé, der kan medvirke til at gøre spillet bedre, men har på den anden side lidt ondt af udviklerne, for hvornår skal de overhovedet få tid til at overveje ændringer, når de også skal se på forslag om køb af credits, procent af næste salg, topscorerpræmie, ungdomshold, træningslejr, byttehandler og stadioneditor.

Ingen af disse forslag vil bidrage til at forbedre spillet undtagen måske lige for forslagsstillerne.

Mine gode forslag om entredeling i cupkampe og genindførelse af Virtual Championship er slet ikke på listen, hvilket er et ganske godt bevis på forskelligheden i opfattelsen af spillet.

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 18. maj 2010, 12:01
Ledvogterne sagde:
Jeg er naturligvis tilhænger af enhver idé, der kan medvirke til at gøre spillet bedre, men har på den anden side lidt ondt af udviklerne, for hvornår skal de overhovedet få tid til at overveje ændringer, når de også skal se på forslag om køb af credits, procent af næste salg, topscorerpræmie, ungdomshold, træningslejr, byttehandler og stadioneditor.

Ingen af disse forslag vil bidrage til at forbedre spillet undtagen måske lige for forslagsstillerne.

Mine gode forslag om entredeling i cupkampe og genindførelse af Virtual Championship er slet ikke på listen, hvilket er et ganske godt bevis på forskelligheden i opfattelsen af spillet.
Giants og jeg kigger på forslag senere og vil sikkert opdatere løbende...
Besvar