Kampsimulatoren for Urealistisk !

Skrevet i Generelt

Alliverti FC (Nel futuro) 18. maj 2010, 13:00
De forsinkede lyn sagde:
Helt enig smiley

Slettet klub 18. maj 2010, 13:44
SF Chipperfield sagde:
De forsinkede lyn sagde:
Helt enig smiley

Slettet klub 18. maj 2010, 13:45
Juventus FC sagde:
Sporting Sundby sagde:
Er fuldstændig enig i at kampmotoren overhovedet ikke fungerer. Statsmæssigt burde jeg have vundet de sidste 5 sæsoner - det er ikke tilfældet. Mht. opstilling er min jævnt offensiv og med en høj off-side linje. smiley Men så længe at opstillingen ikke har den store betydning, forsætter jeg på den måde. Endvidere er kort og karantæner ikke ligeligt fordelt...
Selvfølgelig er det ikke ligeligt fordelt, det ville da også gøre spillet kedeligt og forudsigeligt. En klub som tackler med let/normal vil over en længere periode få færre røde kort end en klub som tackler hårdt, det er jo logik og fair at man ikke får lige mange kort, når man har 2 forskellige udgangspunkter - og alligevel hvis man har præcis samme indstillinger i tacklinger, skal det heller ikk være ligeligt fordelt - efter min mening. smiley

En målmand har som i den virkelig verden en kæmpe indflydelse på holdets resultater. Vi skal bare kigge imod England for at se hvordan en svag keeper kan have stor indflydelse på resultaterne, det tror jeg ikke der er nogen Arsenal fans som ikke er enige i. Den vigtigste position på en fodboldbane er tit målmanden, det er han fordi han er manden som kan holde holdet inde i kampene, samt er manden som kan være en stor faktor i at holde ro og tro på at holdet kan vinde.

Vi ser måske for mange kampe hvor en målmand står til et 10 tal - og kan afgøre kampene alene. Jeg mener ikke keeperen skal gøres meget mindre betydningsfuld - måske højst med 5%.

Sundby måske du skulle kigge indaf, istedet for at brokke dig over kampmotoren har stjålet de sidste 5 trofæer. Måske der er leaks i din holdopstilling, måske du ikke kommer frem til ligeså mange åbne chancer som modstanderen, måske dit forsvars indstillinger er for defensive, eller offensive? Jeg har selv store problemer med taktikken, men jeg kan da huske at indstillinger som "lange" bolde fra forsvaret og en mindre offensiv mentalitet gjorde jeg fik flere sejre end nederlag - med det præcise samme hold.

Men grundlæggende kan taktik motoren godt få en opdatering... Men man kan ikke brokke sig over man ikke har vundet de sidste 5 mesterskaber (150 kampe) - udelukkende på en dårlig kampmotor smiley.

En fodbold er rund, og alt kan ske i fodbold - sådan skal det også være på vman...


P.S

Skal lige siges at hvis der er sket ændringer i forhold til præstationer fra målmænd, karantæne og randomness siden jeg spillede om trofæer - så er min mening med stor sandsynlighed anderledes.
Jeg er skam stor tilhænger af, at man taber og vinder kampe som i den virkelige verden. Og jeg brokker mig bestemt ikke over de 5 sæsoner - jeg fremhæver bare fakta. (Læs indlæg igen) Mht. opstillinger har jeg prøvet hvad der prøves kan. Og jeg må indrømme, at det ikke har den store indvirkning på resultaterne..... og det burde det egenlig have. Alt for mange, inklusiv mig selv, spiller med urealistiske opstillinger. Og jeg kan fortælle dig, at karantæner/skader langt fra er ligeligt fordelt. Og dette har intet med indstillinger på tempo samt tacklinger at gøre. Her taler vi ikke om en sæson....men konsekvent over flere sæsoner. Generelt er der vel bare behov for at kampmotoren udvikler sig i samme tempo som spillet - det tror jeg ikke er sket...

Slettet klub 18. maj 2010, 13:55
Lækkert indlæg!

Og helt klart støtte herfra! Den er så forældet den kampsimulator!!

Samtidig bør man kigge på urealistiske taktikker!!
Den del sys jeg godt i kan tage med!

Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 18. maj 2010, 13:58
Esbjerg Blue Jackets sagde:
Lækkert indlæg!

Og helt klart støtte herfra! Den er så forældet den kampsimulator!!

Samtidig bør man kigge på urealistiske taktikker!!
Den del sys jeg godt i kan tage med!
enig (:

Simpsons Academy (Game Over) 18. maj 2010, 14:15
SC Le Naruto sagde:
Esbjerg Blue Jackets sagde:
Lækkert indlæg!

Og helt klart støtte herfra! Den er så forældet den kampsimulator!!

Samtidig bør man kigge på urealistiske taktikker!!
Den del sys jeg godt i kan tage med!
enig (:
Jeg skulle mene at udvilkerne er i gang med at udvikle taktik delen i spillet smiley Mener det var det næste de ville kigge på smiley

Slettet klub 18. maj 2010, 15:08
Brugere er fandme umulige at stille tilfredse, det ene øjeblik vil i have udviklerne koncentrerer sig om bugs, det andet vil i have at de udvikler en ny kampmotor.

Som jeg ser det er det da spild af tid at forbedre en ligegyldig grafisk funktion. Hvis det er lækkerier i vil se så køb et rigtigt manager spil, det her er online java baseret i kan ikke forvente at det er max gennemtænkt.

Det er ikke kampmotoren der bestemmer udfaldende af kampene, den laver bare et lille show til ære for jer der gider se på det.

Istedet for at bruge en masse tid på at udvikle en ubetydelig funktion skulle de hellere gå igang med bugrettelser.

-FW

Slettet klub 18. maj 2010, 15:10
Fantasy World sagde:
spild af tid at forbedre en ligegyldig grafisk funktion. Hvis det er lækkerier i vil se så køb et rigtigt manager spil, det her er online java baseret i kan ikke forvente at det er max gennemtænkt.

Det er ikke kampmotoren der bestemmer udfaldende af kampene, den laver bare et lille show til ære for jer der gider se på det.

Istedet for at bruge en masse tid på at udvikle en ubetydelig funktion skulle de hellere gå igang med bugrettelser.

-FW
Kampmotoren er da dybt relevant. Det du fremhæver er kampfremviseren, som er en ekstra grafisk detalje.

Simpsons Academy (Game Over) 18. maj 2010, 15:11
Fantasy World sagde:
spild af tid at forbedre en ligegyldig grafisk funktion. Hvis det er lækkerier i vil se så køb et rigtigt manager spil, det her er online java baseret i kan ikke forvente at det er max gennemtænkt.

Det er ikke kampmotoren der bestemmer udfaldende af kampene, den laver bare et lille show til ære for jer der gider se på det.

Istedet for at bruge en masse tid på at udvikle en ubetydelig funktion skulle de hellere gå igang med bugrettelser.

-FW
Har du egentlig forstånd på hvad du udtaler dig om?? Kampmotoren har der bestemt indflydelse på kampenens udfald. Det er jo den der spiller dem ? smiley

Miami Magic Dolphins (Barney Stinson) 18. maj 2010, 15:13
Sådan set har han jo ret smiley.. Man burde have kaldt det kampmotoren i overskriften smiley
Besvar