Kampsimulatoren for Urealistisk !

Skrevet i Generelt

Forza Chicken (Frederik) 19. maj 2010, 15:55
Blot fordi du ikke har set det, er det ikke ensbetydende med, at vi ikke har gjort det. Tjek dine kampe, så skal du nok finde en. smiley

Slettet klub 19. maj 2010, 16:06
[quote=Olympique Giants]
...
2) Karantæner:
Karantænerne bliver man også nødt til at kigge på da de absolut hænger sammen med kampsimulatoren (De røde kort).
Karantænernes længde er dybt problematiske. De er alt for lange i forhold til, hvor mange karantæner der har denne længde. En karantæne på 4-5 kampe ser man alt alt for ofte i spillet.

Hvis vi endnu en gang perspektiverer til virkeligheden. Så ser man kun få tilfælde af sådanne karantæner der. Derfor burde længden være nede på de 1-2 spilledages karantæne.
Altså der gives de 1-2 spilledages karantæne for et direkte rødt kort. Og så burde der gives karantæner for f.eks. 3 gule kort, altså fordelt over flere kampe...

- Ved ikke om nogen har skrevet det eller om jeg misforstår noget men, 4-5 kampe er det ikke = 1-2 dage? Jeg spiller da 3-5 kampe om dagen. smiley

Simpsons Academy (Game Over) 19. maj 2010, 16:10
Det vi mener er selvfølgelig 1-2 kampes karantæne. Jeg kom til at blande et udtryk fra virkeligheden, da man der kun spiller en kamp om dagen smiley Jeg skal nok lige ændre smiley

FC Kildetoft (Mr Jakieboy) 19. maj 2010, 18:02
Forza Chicken sagde:
Blot fordi du ikke har set det, er det ikke ensbetydende med, at vi ikke har gjort det. Tjek dine kampe, så skal du nok finde en. smiley
Jamen, når jeg ser på f.eks. de to "oprør" (eller hvad i nu vil kaldes) så kan jeg da se at gnm. for deres bedste målmænd f.eks. i denne sæson ikke er bedre end 6,5 ?

Men om dette bare er tilfældigt eller om det ikke dem de mener.. ja så ved jeg det ikke.. Synes bare ikke det er vel "bevist" for det er rigtigtsmiley

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 19. maj 2010, 20:10
FC Kildetoft sagde:
Forza Chicken sagde:
Blot fordi du ikke har set det, er det ikke ensbetydende med, at vi ikke har gjort det. Tjek dine kampe, så skal du nok finde en. smiley
Jamen, når jeg ser på f.eks. de to "oprør" (eller hvad i nu vil kaldes) så kan jeg da se at gnm. for deres bedste målmænd f.eks. i denne sæson ikke er bedre end 6,5 ?

Men om dette bare er tilfældigt eller om det ikke dem de mener.. ja så ved jeg det ikke.. Synes bare ikke det er vel "bevist" for det er rigtigtsmiley
Oprør? Jeg tror du har misforstået os totalt her. Giants og jeg har længe snakker om kampsimulatoren, og hvad udfaldet bliver af det. Og efter snak med andre syntes vi at der var andre med samme mening. Derfor valgte vi at samle en tråd med hvad vi så for vigtigt på vman, for at det skal være et "rigtigt" online fodboldspil.

Der er utrolig mange ting i gang på vman smiley Og det ser rigtig spændende ud, og de seneste nyheder bliver helt sikkert fantastisk hvis nogle af dem bliver lavet. Vores ide med tråden er bare at det er vigtigt at få rettet kampe som vman jo egentligt handler om, i stedet for hvordan man kan designe sit stadion. Det er der selvfølgelig forskellige meninger men det er bare sådan vi ser på pt. Derfor vi hører jer andre hvad i siger til det, og gør opmærksom på vores tanker.

Så bliver det spændende at se hvad crewet/ eller nok i dette tilfælde Rasmus siger til vores tanker etc.

FC Kildetoft (Mr Jakieboy) 19. maj 2010, 20:51
Græsted United sagde:
FC Kildetoft sagde:
Forza Chicken sagde:
Blot fordi du ikke har set det, er det ikke ensbetydende med, at vi ikke har gjort det. Tjek dine kampe, så skal du nok finde en. smiley
Jamen, når jeg ser på f.eks. de to "oprør" (eller hvad i nu vil kaldes) så kan jeg da se at gnm. for deres bedste målmænd f.eks. i denne sæson ikke er bedre end 6,5 ?

Men om dette bare er tilfældigt eller om det ikke dem de mener.. ja så ved jeg det ikke.. Synes bare ikke det er vel "bevist" for det er rigtigtsmiley
Oprør? Jeg tror du har misforstået os totalt her. Giants og jeg har længe snakker om kampsimulatoren, og hvad udfaldet bliver af det. Og efter snak med andre syntes vi at der var andre med samme mening. Derfor valgte vi at samle en tråd med hvad vi så for vigtigt på vman, for at det skal være et "rigtigt" online fodboldspil.

Der er utrolig mange ting i gang på vman smiley Og det ser rigtig spændende ud, og de seneste nyheder bliver helt sikkert fantastisk hvis nogle af dem bliver lavet. Vores ide med tråden er bare at det er vigtigt at få rettet kampe som vman jo egentligt handler om, i stedet for hvordan man kan designe sit stadion. Det er der selvfølgelig forskellige meninger men det er bare sådan vi ser på pt. Derfor vi hører jer andre hvad i siger til det, og gør opmærksom på vores tanker.

Så bliver det spændende at se hvad crewet/ eller nok i dette tilfælde Rasmus siger til vores tanker etc.
Oprør var nok et dårligt ord at bruge smiley Min fejl smiley

Det kan godt være i har ret, men jeg har ikke mærket meget til detsmiley

Slettet klub 20. maj 2010, 06:57
Røde kort kan sagtens forekomme forholdsvis tidligt i en kamp, men jeg kundgører mig alligevel til enighed med Jer, da røde kort ikke publiceres vel at mærke begrænset.

Slettet klub 20. maj 2010, 10:00
rødt kort, 10 minutter inde i kampen, udvist i 3 kampe -.- http://www.virtualmanager.com/matches/125561

EDIT: 8minutter

Slettet klub 20. maj 2010, 10:10
Levino United sagde:
rødt kort, 10 minutter inde i kampen, udvist i 3 kampe -.- http://www.virtualmanager.com/matches/125561

EDIT: 8minutter
Udvisning efter 8 sek. !
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/danmarks-hurtigste-udvisning

Simpsons Academy (Game Over) 20. maj 2010, 14:04
Bøsseløkke BK sagde:
Levino United sagde:
rødt kort, 10 minutter inde i kampen, udvist i 3 kampe -.- http://www.virtualmanager.com/matches/125561

EDIT: 8minutter
Udvisning efter 8 sek. !
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/danmarks-hurtigste-udvisning
Hvad er din pointe ?
Besvar