Kampsimulatoren for Urealistisk !

Skrevet i Generelt

Slettet klub 18. maj 2010, 18:51
Fantasy World sagde:
Olympique Giants sagde:
Fantasy World sagde:
Da jeg læste overskriften/tråden tænkte jeg primært du var utilfreds med den måde den animerede kampen på.

Kampmotoren vælger at dit hold skal have 1 rødt kort og kampen ender 2-0

Simulatoren går så ind og simulere et lille show for dig, hvor du så får et rødt kort på et tilfældigt tidspunkt i kampen og scorer 2 mål.

Om kampmotoren også går ind og siger hvornår der der skal indtræffe mål og rødt kort, kan godt være, men for satan altså smiley. Det er da petitesser.
Normalt svarer man først når man har læst indlægget igennem og ikke bare ud for en overskrift ?
overskriften/tråden

Desuden ændrer det ikke på min holdning at jeg mener udviklerne kunne foretage sig mere fornuftige ting.
Ja, for resultaterne er da fuldstændig ligegyldigt i et managerspil. OMG!! smiley

SC Seitex (Heep) 18. maj 2010, 20:51
Sporting Sundby sagde:
Fantasy World sagde:
Olympique Giants sagde:
Fantasy World sagde:
Da jeg læste overskriften/tråden tænkte jeg primært du var utilfreds med den måde den animerede kampen på.

Kampmotoren vælger at dit hold skal have 1 rødt kort og kampen ender 2-0

Simulatoren går så ind og simulere et lille show for dig, hvor du så får et rødt kort på et tilfældigt tidspunkt i kampen og scorer 2 mål.

Om kampmotoren også går ind og siger hvornår der der skal indtræffe mål og rødt kort, kan godt være, men for satan altså smiley. Det er da petitesser.
Normalt svarer man først når man har læst indlægget igennem og ikke bare ud for en overskrift ?
overskriften/tråden

Desuden ændrer det ikke på min holdning at jeg mener udviklerne kunne foretage sig mere fornuftige ting.
Ja, for resultaterne er da fuldstændig ligegyldigt i et managerspil. OMG!! smiley
Hahahaha - nå men er enig i alle punkter!

Brande IF (Nicolas) 18. maj 2010, 21:33

FC Kildetoft (Mr Jakieboy) 18. maj 2010, 21:37
`Kan ikke se det urealistiske i målmændene?

Wuppertaler SVB (JR) 18. maj 2010, 21:45
Kom alle mand! Så støt dog til! For vi skal vise Rasmus at vi bliver ve'! Lige meget hvad! så vil vi kæmpe! Og få vores ret til en realistisk kampsimulator!

Ole ole, ole ole, ole ole ole ole ole ole! smileysmiley

Sevilla FC (Omid Azizi - Tak for denne gang) 18. maj 2010, 21:55
Er enig smiley

engang fik min spiller rødt kort efter 2 min smiley

/PFC

Simpsons Academy (Game Over) 18. maj 2010, 22:19
FC Kildetoft sagde:
`Kan ikke se det urealistiske i målmændene?
Du kan ikke se det er urealistisk at målmændene meget ofte står til 9-10 og dermed snupper alt og dermed afgør en kamp ?
- det er jo sjældent du ser en keeper i virkeligheden snupper 5 friløbere i træk ??

Slettet klub 19. maj 2010, 03:41
FC Midas sagde:
Ac Hillerød United sagde:
Det er også ret urealistisk, så længe en spiller kan være skadet.

Jeg har flere gange haft spillere der har været skadet i næsten 3 sæsoner.
Med den logik er der jo intet, som rent proportionalt hænger sammen på vman. Man kunne også se lidt anderledes på det, nemlig at 3 uger er 3/4 af et år (en sæson) - hvilket er 100% realistisk..
Meget uenig med dig.. jeg har set mange spillere der er blevet skadet på længere sigt, hvis de f. eks fik en knæ skade.. jeg har selv haft en achillessene skade, som varede godt og vel et år..

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 19. maj 2010, 12:01
Som endnu et eksempel kan nævnes at jeg har fået to karantæner og en skade i dag... på 4 kampe...
Min forsvarsspiller røg efter 25 min smiley

Har på 3 dage fået 4 karantæner og 1 skade....
Skaden er vel fin nok... men oven i 4 direkte røde kort er det sku træls.

FC Kildetoft (Mr Jakieboy) 19. maj 2010, 13:29
Olympique Giants sagde:
FC Kildetoft sagde:
`Kan ikke se det urealistiske i målmændene?
Du kan ikke se det er urealistisk at målmændene meget ofte står til 9-10 og dermed snupper alt og dermed afgør en kamp ?
- det er jo sjældent du ser en keeper i virkeligheden snupper 5 friløbere i træk ??
Jeg har ikke set en målmænd snuppet 5 friløbere i træk her på vman smiley
Besvar